O Pedrosa στην KTM

Συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2018

Μετά από 13 σεζόν συνεργασίας με τη Honda, ο Dani Pedrosa κλείνει το κεφάλαιο Big-H, αφού μετά τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος θα είναι “άνεργος”, καθώς δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του, αφήνοντας τις φήμες για το μέλλον του να οργιάζουν. Στην συνέντευξη τύπου που έγινε στον grand prix της Αυστραλίας, ο Dani απέφυγε για άλλη μια φορά να μιλήσει για τα σχέδια της καριέρας του, ενώ δήλωσε χαριτολογώντας πως θα σκεφτόταν να αναλάβει το ρόλο του σχολιαστή των αγώνων, καθώς ήταν ένα απ’ τα πράγματα που έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση όταν ήταν μικρός μαζί με τον αδερφό του, παρακολουθώντας τους αγώνες. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτές πόρτες λέγοντας πως δεν θα σταματήσει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, μιας και είναι κάτι που τον κάνει ευτυχισμένο. Η KTM απ’ την πλευρά της δεν άντεξε και εξέφρασε τον ενθουσιασμό της με την ανακοίνωση για τη συνεργασία της με τον Ισπανό αναβάτη ως οδηγό εξέλιξης μέχρι το 2020.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Pit Beirer ανέφερε: “Το να έχουμε έναν αναβάτη με τις ικανότητες του και την εμπειρία του Dani σαν μέλος της ομάδας μας στα MotoGP, αποτελεί δυνατή ένδειξη πως κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση και προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Είδαμε φέτος το πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στα MotoGP και πώς ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μπορεί να κρύβει πραγματική πρόοδος και πολύτιμα μαθήματα. Ελπίζουμε –και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι- πως η προσθήκη του Dani παράλληλα με τον Mika Kallio και οι δύο παραπάνω ομάδες που θα έχουμε του χρόνου στο grid θα μας βοηθήσουν να κλείσουμε το κενό περισσότερο. Νομίζω πως μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι με τις πιθανότητες που έχουμε για τις επερχόμενες σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα στο εργοστάσιο, για τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε στους αγώνες και στις δοκιμές καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Dani που μας πιστεύει και μας εμπιστεύεται σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.” Απ’ την άλλη ο αρχηγός της ομάδας των MotoGP Mike Leitner ανέφερε Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και κλείσαμε τη συμφωνία με το Dani. Χάρη στις επιτυχίες του όλα αυτά τα χρόνια στα MotoGP πιστεύω πως θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Dani είναι τρείς φορές παγκόσμιος, ενώ έχει έρθει τρείς φορές δεύτερος στο πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και τον γνωρίζω πολύ καλά απ’ την συνεργασία μας στο παρελθόν. Είναι ακόμα πολύ ανταγωνιστικός και μπορεί να μας ευεργετήσει στην προσπάθειά μας στα MotoGP.”

 

Ετικέτες

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.