O Pedrosa στην KTM

Συνεργασία για δύο χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/10/2018

Μετά από 13 σεζόν συνεργασίας με τη Honda, ο Dani Pedrosa κλείνει το κεφάλαιο Big-H, αφού μετά τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος θα είναι “άνεργος”, καθώς δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του, αφήνοντας τις φήμες για το μέλλον του να οργιάζουν. Στην συνέντευξη τύπου που έγινε στον grand prix της Αυστραλίας, ο Dani απέφυγε για άλλη μια φορά να μιλήσει για τα σχέδια της καριέρας του, ενώ δήλωσε χαριτολογώντας πως θα σκεφτόταν να αναλάβει το ρόλο του σχολιαστή των αγώνων, καθώς ήταν ένα απ’ τα πράγματα που έκανε με μεγάλη ευχαρίστηση όταν ήταν μικρός μαζί με τον αδερφό του, παρακολουθώντας τους αγώνες. Παρόλα αυτά άφησε ανοιχτές πόρτες λέγοντας πως δεν θα σταματήσει να οδηγεί μοτοσυκλέτες, μιας και είναι κάτι που τον κάνει ευτυχισμένο. Η KTM απ’ την πλευρά της δεν άντεξε και εξέφρασε τον ενθουσιασμό της με την ανακοίνωση για τη συνεργασία της με τον Ισπανό αναβάτη ως οδηγό εξέλιξης μέχρι το 2020.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Pit Beirer ανέφερε: “Το να έχουμε έναν αναβάτη με τις ικανότητες του και την εμπειρία του Dani σαν μέλος της ομάδας μας στα MotoGP, αποτελεί δυνατή ένδειξη πως κινούμαστε στην σωστή κατεύθυνση και προσπαθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Είδαμε φέτος το πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον στα MotoGP και πώς ένα κλάσμα του δευτερολέπτου μπορεί να κρύβει πραγματική πρόοδος και πολύτιμα μαθήματα. Ελπίζουμε –και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι- πως η προσθήκη του Dani παράλληλα με τον Mika Kallio και οι δύο παραπάνω ομάδες που θα έχουμε του χρόνου στο grid θα μας βοηθήσουν να κλείσουμε το κενό περισσότερο. Νομίζω πως μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι με τις πιθανότητες που έχουμε για τις επερχόμενες σεζόν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα στο εργοστάσιο, για τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε στους αγώνες και στις δοκιμές καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το Dani που μας πιστεύει και μας εμπιστεύεται σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε.” Απ’ την άλλη ο αρχηγός της ομάδας των MotoGP Mike Leitner ανέφερε Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε και κλείσαμε τη συμφωνία με το Dani. Χάρη στις επιτυχίες του όλα αυτά τα χρόνια στα MotoGP πιστεύω πως θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ο Dani είναι τρείς φορές παγκόσμιος, ενώ έχει έρθει τρείς φορές δεύτερος στο πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία και τον γνωρίζω πολύ καλά απ’ την συνεργασία μας στο παρελθόν. Είναι ακόμα πολύ ανταγωνιστικός και μπορεί να μας ευεργετήσει στην προσπάθειά μας στα MotoGP.”

 

Ετικέτες

Jorge Martin-Aprilia: Πρόωρη αποχώρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή βλέπουν στο MotoGP

Κομβικό σημείο ο αγώνας του Le Mans και υπάρχει λόγος για αυτό
Jorge Martin to leave Aprilia 2025
Από το

motomag

12/5/2025

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής του MotoGP φαίνεται πως δεν είναι ευχαριστημένος με τις εξελίξεις στην Aprilia με την ιταλική εταιρεία να εξετάσει τις νομικές της επιλογές.

Ο Jorge Martin έχει τη δυνατότητα να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της σεζόν του 2025 στο MotoGP, επικαλούμενος μια ρήτρα στο συμβόλαιό του που τον απαλλάσσει από τη δεύτερη χρονιά με την ιταλική εταιρεία. Οι εκπρόσωποι του Martin συμπεριέλαβαν έναν όρο στο συμβόλαιό του με το Noale που του έδινε την ελευθερία να συζητήσει με άλλες ομάδες, εάν δεν ήταν ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου έως και το Le Mans.

Σύμφωνα με το motosport.com που επικαλείται αποκλειστικό ρεπορτάζ ο Ισπανός που συναντήθηκε με ανθρώπους της ιταλικής εταιρείας στη Γαλλία -αν και απέφυγε να εμφανιστεί στην πίστα- τους ενημέρωσε ότι σκοπεύει να ενεργοποιήσει τον συγκεκριμένο όρο στο συμβόλαιό του.

Η συμφωνία που υπέγραψαν η Aprilia και ο εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής πέρυσι στο Ιταλικό GP δεν δεσμεύει τον Ισπανό για τη δεύτερη σεζόν καθώς ήταν μια συμφωνία “1+1”, ενώ τηρείται και η προϋπόθεση της ανταγωνιστικότητας της RS-GP, η οποία βέβαια δεν ξέρουμε τι μπορεί να κάνει με τον Martin στη σέλα της, τη στιγμή που τα καλύτερα αποτελέσματα για τους Ιταλούς δεν τα φέρνει ο εργοστασιακός Marco Bezzecchi αλλά ο εξαιρετικός Ιάπωνας της Trackhouse Ai Ogura, με τις διαφορές μεταξύ των Aprilia να είναι ωστόσο μικρές υπέρ της εργοστασιακής ομάδας.

Jorge Martin to leave Aprilia 2025

Οι πολυάριθμοι τραυματισμοί που ταλαιπωρούν τον Martin μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος - εμποδίζοντάς τον να συμμετάσχει στους πέντε από τους έξι αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν είναι φυσικά αυτοί που του δίνουν τεχνητά ωστόσο το δικαίωμα να ενεργοποιήσει τον συγκεκριμένο όρο στο συμβόλαιό του.

Η Aprilia φυσικά δεν έχει σκοπό να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια, έχοντας τον Martin στο πυρήνα της προσπάθειας που κάνει φέτος στο MotoGP. Τουλάχιστον δεν θα τον αφήσει να αποχωρήσει χωρίς ο Ισπανός να αγωνιστεί υπό κανονικές συνθήκες.

Αν και δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία επιστροφής του Martin στη δράση, φαίνεται απίθανο να είναι σε θέση να επιστρέψει πριν από το Γερμανικό GP, τον 11ο γύρο του πρωταθλήματος, που είναι προγραμματισμένος για τις 11-13 Ιουλίου.

Οι άνθρωποι της Aprilia εξετάζουν το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά για παραβίαση του συμβολαίου, αν ο Martin αποχωρήσει, με τον Ισπανό, ωστόσο -από σεβασμό προς την Aprilia- να είναι διατεθειμένος να συνεχίζει να αξιολογεί τις επιδόσεις της RS-GP μέχρι τον γύρο του Σαν Μαρίνο στις 12-14 Σεπτεμβρίου.

Η Aprilia πιστεύει ότι μπορεί νομικά να εμποδίσει την φυγή του αναβάτη, υποστηρίζοντας ότι η ρήτρα δεν θα πρέπει να ισχύει εξαιτίας της απουσίας του λόγω τραυματισμού και ότι δεν υπάρχει υποχρέωση παράτασης της δοκιμαστικής περιόδου. Ωστόσο αν οι δύο πλευρές έφταναν ποτέ σε αυτό το σημείο τότε δεν έχει νόημα να πιέζεις κάποιον να οδηγεί τη μοτοσυκλέτα σου με το ζόρι, καθώς αυτή είναι μια κατάσταση από την οποία και οι δύο θα βγουν χαμένοι.

Ο Martin έχει παρακολουθήσει στενά τις επιδόσεις των άλλων αναβατών της Aprilia και πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα του Noale δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που είχαν τεθεί όταν ο κατασκευαστής τον έπεισε να ενταχθεί στο ρόστερ του.

Η έξοδος του Ισπανού από την Aprilia θα μπορούσε να φέρει ως έναν βαθμό τα πάνω κάτω μεταξύ των ομάδων παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι αναβάτες έχουν συμβόλαια που δεν τελειώνουν στον έναν χρόνο. Αυτός που δεν έχει είναι ο Luca Marini, του οποίου το συμβόλαιο με τη Honda λήγει στο τέλος της χρονιάς, αν και οι Ιάπωνες δεν πρόκειται να κάνουν κίνηση προτού ο Martin καταλήξει στο τι σκοπεύει να κάνει με την Aprilia.

Δεν είναι και πολύ λογικό πάντως να αποχωρεί ένας αναβάτης από μία ομάδα χωρίς ο ίδιος να έχει φτάσει με τη μοτοσυκλέτα στο 100% και να παίρνει αυτή την απόφαση με βάση αυτά που κάνουν οι άλλοι αναβάτες.

Ετικέτες