Ο Remy Gardner Πρωταθλητής στην Moto2!

Στέψη στον τελευταίο αγώνα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/11/2021

Η ομάδα της Red Bull KTM Ajo, είχε έναν λόγο ναι πανηγυρίσει και φέτος, καθώς ο Remy Gardner κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Moto2, στον τελευταίο αγώνα της σεζόν στην Valencia. Ο 23 ετών Αυστραλός, γιος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή Wayne Gardner, είχε μέσα στη χρονιά 12 τερματισμούς στο βάθρο εκ των οποίων οι πέντε ήταν νίκες, με τον team mate του στην ομάδα, τον Raul Fernandez, να κάνει το 1-2 για την Red Bull KTM Ajo.

Οι δυο τους πάλευαν μέχρι το τέλος για τον τίτλο, γεγονός που επέφερε ιδιαίτερη αγωνία στην ομάδα για το φινάλε. Τελικά όμως ο Gardner ήταν αυτός που έκανε αυτό που έπρεπε για να πάρει το στέμμα, καθώς του αρκούσε η 10η θέση που πέτυχε στον τελευταίο αγώνα, για να διατηρήσει την διαφορά στους τέσσερις βαθμούς.

Ο 21 ετών ομόσταυλος του Gardner, τερμάτισε κι αυτός 12 φορές στο βάθρο και πήρε οκτώ νίκες, ενώ κέρδισε και στον τελευταίο αγώνα, ανεβάζοντας έτσι τις συνολικές νίκες της ομάδας για φέτος στις 13! Αν μη τι άλλο, αυτό το 1-2 στο πρωτάθλημα της Moto2 και ο τίτλος στην Moto3 με τον Pedro Acosta –που γιορτάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα- δείχνουν το πόσο επιτυχημένο είναι το πλάνο και η οργάνωση της ΚΤΜ GP Academy, του προγράμματος που έχει ως στόχο την ανάδειξη και εξέλιξη νέων ταλέντων μέσα από το Red Bull MotoGP™ Rookies Cup, την Moto3 και την Moto2, στην πορεία για τα MotoGP.

Ο Gardner είναι ο πρώτος Αυστραλός Πρωταθλητής της Moto2 και ο πρώτος από την χώρα του που χρίζεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής από το 2011 και πλέον έχει στραμμένο το βλέμμα του στο επόμενο βήμα της καριέρας του, στην μετακίνησή του στην ομάδα της Tech3 KTM Factory Racing MotoGP για το 2022, μαζί με τον ομόσταυλό του Raul Fernandez.

Ο ίδιος δήλωσε πως δεν έχει λόγια για να περιγράψει την χαρά του, ειδικά μετά από ένα διάστημα που όπως είπε ο ίδιος υπέφερε, έχανε βαθμούς και αναρωτιόταν για το αν είναι αρκετά καλός για να συνεχίσει να τρέχει, αλλά τελικά τα κατάφερε. Το όνειρό του έγινε πραγματικότητα και στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Raul Fernandez, ο οποίος είπε πως έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθειά του και θεωρεί ότι το πρωτάθλημα δεν χάθηκε στον τελευταίο αγώνα της Valencia, αλλά σε προηγούμενους αγώνες.

 

 

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.