Ο Rossi στην Aragon!

Θα το προσπαθήσει ο Γιατρός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/9/2017

Η οθόνη του κινητού του Michael van der Mark αναβοσβήνει συνοδεύοντας το ringtone με τον ήχο του Μ1 στον κόφτη. Η αναγνώριση κλήσεων μαρτυρά ταυτότητα αυτού που καλεί: Lin Jarvis…

 

Lin Jarvis: "Έλα Michael, πού σε πετυχαίνω;"

Michael van der Mark: "Έλα boss. Με πέτυχες να φτιάχνω τις βαλίτσες μου. Με ζορίζει ο κροκόδειλος και το τριακοστό ζευγάρι από τις ξύστρες που έχω πάρει μαζί μου, και δεν κλείνει η άτιμη. Μην ανησυχείς όμως, το πολύ-πολύ να τα φορέσω στο αεροπλάνο."

L.J.: "Τις φτιάχνεις έ…; Κρίμα… Κοίτα… μην πάρεις πολλά πράγματα μαζί σου. Βγάλε και κάτι για να μη χρεωθείς υπέρβαρος. Ούτως ή άλλως δεν θα χρειαστείς και πολλά…"

M.vdM.: "Τι εννοείς;;;; Πρώτη φορά στα MotoGP και να μου λείπει κάτι; Αποκλείεται!"

L.J.: "Κοίτα, στο hospitality της Yamaha δεν υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από πτώση οπότε να… μάνι-μάνι έξω ο κροκόδειλος! Κι οι ξύστρες ρε Mike… θα σε εμποδίζουν όταν τρως, τι να τις κάνεις; Τζάμπα χώρος…

M.vdM.: "Boss… θέλεις να μου πεις κάτι;;; Υπάρχει κάτι που δεν ξέρω;"

L.J.: "Όχι βρε Mike κάτι σημαντικό. Να… απλώς μίλησα με τον Valentino και θα έρθει στην Aragon"

M.vdM.: "Να μας συμπαρασταθεί, έ;"

L.J.: "Όχι ακριβώς…"

M.vdM.: "Τιιιιιιι;;;; Μη μου πεις… Θα τρέξει τελικά;;; Πες μου ότι με τρολάρεις! Πες μου ότι είναι ψέμα! Πες μου κάτι!!!"

L.J.:"Να, κοίτα… έκανε κάτι βόλτες με ένα R1M χθες και σήμερα… και ο μπαγάσας πήγε καλά! Μίλησε και με κάτι γιατρούς –κάτι ορθοπεδικούς, κάτι νευρολόγους, έναν οφθαλμίατρο κι ένα γυναικολόγο (αυτόν κάτι τον ρώτησε για κάποιον αντίπαλο αλλά δεν κατάλαβα…)- που του είπαν ότι μπορεί να τρέξει κι αποφάσισε τελικά να έρθει. Θα περάσει λέει από τα τεστ την Πέμπτη κι αν νιώθει καλά και δεν είναι ανάδρομος κι ο Ερμής θα μπει στα FP1. Αν μετά απ' αυτό νιώθει εντάξει… μην στεναχωριέσαι, θα κάνουμε παρέα στα πιτς. Έχω παραγγείλει και μια paella…"

M.vdM.: "Μα… είχαμε κανονίσει… έχω προετοιμαστεί… ήμουν σίγουρος πως θα οδηγ…"

L.J.:"Έλα… μην το κάνεις πιο δύσκολο. Μια χαρά θα περάσουμε στο VIP. Θα έχουμε παρέα και τα paddock girls!"

M.vdM.: "…"

L.J.:"Τεσπα… έλα εσύ και θα τα βολέψουμε. Δε χάθηκε κι ο κόσμος που δεν θα οδηγήσεις ένα από τα καλύτερα MotoGP στην ίσως μία και μοναδική ευκαιρία της ζωής σου, σε μια πίστα που την ξέρεις πολύ καλά! 'Α, και που 'σαι, καλό θα είναι να μην πλησιάζεις και πολύ το φαγητό του Vale, γιατί μια τροφική δηλητηρίαση την τελευταία στιγμή δεν θα ακουστεί και πολύ όμορφα… Έλα Micahel, μ' ακούς…;"

M.vdM.: "τουτ-τουουτ, τουτ-τουουτ…"

MotoGP: Νέο ΔΩΡΕΑΝ κανάλι στις ΗΠΑ! Εκπέμπει 24/7 - Ζωντανά αλλά και ιστορικό υλικό

Ζωντανές μεταδόσεις, ιστορικοί αγώνες και αποκλειστικό περιεχόμενο, όλο το χρόνο χωρίς χρεώσεις
MotoGP 24/7 US Channel
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Από τις 13 Αυγούστου, οι φίλοι των MotoGP στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν πλέον το δικό τους 24/7 κανάλι αφιερωμένο αποκλειστικά στα MotoGP, μέσω δωρεάν υπηρεσίας streaming με διαφημίσεις. Η λειτουργία του γίνεται σε συνεργασία με την C15 Studio, κορυφαίο πάροχο αθλητικών καναλιών, και υπόσχεται ασταμάτητη δράση, από ζωντανά Grand Prix μέχρι κλασικούς αγώνες και ντοκιμαντέρ.

Οι θεατές θα απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη και από τα 22 εμβληματικά σιρκουί του πρωταθλήματος, με ζωντανές μεταδόσεις από τα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες του MotoGP, καθώς και αγώνες Moto2, Moto3 και MotoE. Εκτός από την τρέχουσα σεζόν, το πρόγραμμα περιλαμβάνει ιστορικά GP, αρχειακό υλικό, ντοκιμαντέρ και θεματικές εκπομπές, ώστε οι φίλοι της ταχύτητας να γνωρίσουν καλύτερα τους κορυφαίους αναβάτες και τις ομάδες του θεσμού.

Το κανάλι θα είναι διαθέσιμο σε δημοφιλείς πλατφόρμες streaming όπως Prime Video, LG Channels, FireTV, FuboTV, Plex και Sling Freestream.

Ο Dan Rossomondo, CCO του MotoGP, τόνισε “Η συνεργασία μας με την C15 Studio για το κανάλι MotoGP ανοίγει έναν συναρπαστικό νέο δρόμο επικοινωνίας με τους φιλάθλους στις ΗΠΑ. Η συνεχής ροή περιεχομένου και οι ζωντανές μεταδόσεις όλων των κατηγοριών δίνουν μια μοναδική ευκαιρία να ζήσεις το MotoGP από πρώτο χέρι, όποτε κι αν συνδεθείς».

Για την C15 Studio, η συμφωνία αυτή ενισχύει το χαρτοφυλάκιο αθλητικών καναλιών της και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για ανάπτυξη εξειδικευμένων, καναλιών, αφιερωμένων σε φανατικό κοινό με κορυφαίους χορηγούς και πλούσια παράδοση. Ο CEO & συνιδρυτής Joe Nilsson σχολίασε: “Το MotoGP έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για ένα επιτυχημένο κανάλι: ζωντανή, συναρπαστική κάλυψη όλης της σεζόν, παθιασμένο κοινό και ισχυρή αγωνιστική κληρονομιά”.

Με λίγα λόγια, οι φίλοι του MotoGP στις ΗΠΑ έχουν πλέον έναν μόνιμο, δωρεάν προορισμό για την αγαπημένη τους διοργάνωση και μια αφορμή να μη χάσουν ούτε δευτερόλεπτο δράσης.

Ετικέτες