Ο Rossi θα αγωνίζεται ως το 2020

Οι προθέσεις του Γιατρού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2018

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα του Qatar, έμελε να έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ ότι περιμέναμε. Όπως σας έχουμε ήδη πει, η Tech 3 δεν θα συνεχίσει το 2019 να έχει μοτοσυκλέτες της Yamaha και να αποτελεί δορυφορική ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα συνδέσει το όνομά της με την ΚΤΜ. Αυτή η είδηση έστησε αμέσως το πιο προφανές σενάριο στο μυαλό των δημοσιογράφων, δηλαδή ότι η SKY VR46 του Valentino Rossi θα είναι εκείνη που θα πάρει την θέση της. Έτσι όταν τον είδαν στο Qatar, ήταν φυσιολογικό να τον ρωτήσουν τι θα κάνει με την SΚΥ VR46. Αντί όμως μάθουν μόνο για το μέλλον της ομάδας, ουσιαστικά έμαθαν και για το αν ο Ιταλός superstar σκοπεύει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Yamaha για άλλα δύο χρόνια ή όχι. Ο Rossi απάντησε ότι η SΚΥ VR46 δεν πρόκειται να ανέβει στα MotoGP πριν το 2021 (έτσι κι αλλιώς, μόνο τότε μπορεί βάσει των σημερινών κανονισμών της Dorna) και συμπλήρωσε ότι: “Άλλωστε το πιθανότερο είναι να αγωνίζομαι έως και το 2020. Μετά από αυτό, η ενασχόληση με την SΚΥ VR46 στα MotoGP είναι μια καλή εναλλακτική…”. Με πολύ απλά λόγια, ο Rossi θέλει να υπογράψει για άλλα δύο με την Yamaha σαν εργοστασιακός αναβάτης της και μετά να γίνει ιδιοκτήτης/manager της επίσημης δορυφορικής ομάδας.

Ετικέτες

MotoGP- Pedro Acosta: Το ρίσκο με το πίσω ελαστικό και η “ταλαιπωρία”

Περίμενε περισσότερα πηγαίνοντας αντίθετα με όλους - Έμεινε ικανοποιημένος από τον τερματισμό του
MotoGP Acosta Soft Rear
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/9/2025

Ο Pedro Acosta ήταν ο μοναδικός αναβάτης που επέλεξε το μαλακό πίσω ελαστικό στο Καταλανικό MotoGP, αντιμετωπίζοντας σημαντική φθορά στο δεύτερο μισό του αγώνα.

Ο 21χρονος αναβάτης της KTM εξήγησε ότι αναγκάστηκε να ρισκάρει με το μαλακό πίσω ελαστικό, καθώς δεν είχε καλή αίσθηση με το μεσαίο. Κατά τη διάρκεια της Παρασκευής, στη διαδικασία των δοκιμών, ο Acosta είχε δοκιμάσει το μαλακό ελαστικό και σημείωσε καλό ρυθμό, όμως το μεσαίο ήταν η αναμενόμενη επιλογή για τον αγώνα λόγω της σκληρής φύσης της πίστας της Βαρκελώνης στα ελαστικά.

Πράγματι, όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο, με τον Pedro Acosta να είναι ο μοναδικός που πήρε διαφορετική απόφαση. Αρχικά, η στρατηγική του απέδωσε, καθώς βρέθηκε τρίτος σε μία σφιχτή μάχη τεσσάρων κορυφαίων, με επικεφαλής τον νικητή του αγώνα Alex Marquez και τον Marc Marquez, ενώ ο Enea Bastianini της Tech3 ήταν τέταρτος.

Ο Bastianini πέρασε τον Acosta για την τρίτη θέση στον 11ο γύρο των 24, ενώ ο Acosta υποχώρησε αισθητά από την ομάδα των βάθρων στο δεύτερο μισό του αγώνα, καταλήγοντας όμως στην τέταρτη θέση.

Ο Acosta δήλωσε: "Ήταν δύσκολο. Δεν αισθανόμουν καλά την Παρασκευή με το μεσαίο ελαστικό και ούτε σήμερα το πρωί. Γι’ αυτό αποφάσισα να πάω με το μαλακό. Είναι αλήθεια ότι μετά τον 10ο γύρο ήμουν ήδη εξαντλημένος και απλώς υπέφερα. Παρ’ όλα αυτά, πρέπει να είμαστε χαρούμενοι. Δύο τέταρτες θέσεις αυτό το Σαββατοκύριακο. Προσπαθούμε να παραμένουμε πάντα στις πέντε πρώτες θέσεις και να είμαστε σταθεροί. Τώρα, ας δούμε τι μας ετοιμάζει το Misano".

Ο Acosta είχε χρησιμοποιήσει παρόμοια στρατηγική πριν από λίγες εβδομάδες στο Balaton Park, όπου κατάφερε να ανέβει από την έβδομη στη δεύτερη θέση.

Η διπλή τέταρτη θέση ολοκλήρωσε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο για τον Acosta και την KTM συνολικά, με τον Bastianini να τερματίζει τρίτος. Η KTM βρίσκεται πλέον μόλις δύο βαθμούς πίσω από την Aprilia στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Acosta είναι επίσης πέμπτος στη βαθμολογία των αναβατών, μόλις 14 βαθμούς πίσω από τον τέταρτο Marco Bezzecchi, ο οποίος είχε διπλό DNF στη Βαρκελώνη και έχασε έτσι πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.