Ο Rossi θα αγωνίζεται ως το 2020

Οι προθέσεις του Γιατρού
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2018

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα του Qatar, έμελε να έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ’ ότι περιμέναμε. Όπως σας έχουμε ήδη πει, η Tech 3 δεν θα συνεχίσει το 2019 να έχει μοτοσυκλέτες της Yamaha και να αποτελεί δορυφορική ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα συνδέσει το όνομά της με την ΚΤΜ. Αυτή η είδηση έστησε αμέσως το πιο προφανές σενάριο στο μυαλό των δημοσιογράφων, δηλαδή ότι η SKY VR46 του Valentino Rossi θα είναι εκείνη που θα πάρει την θέση της. Έτσι όταν τον είδαν στο Qatar, ήταν φυσιολογικό να τον ρωτήσουν τι θα κάνει με την SΚΥ VR46. Αντί όμως μάθουν μόνο για το μέλλον της ομάδας, ουσιαστικά έμαθαν και για το αν ο Ιταλός superstar σκοπεύει να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Yamaha για άλλα δύο χρόνια ή όχι. Ο Rossi απάντησε ότι η SΚΥ VR46 δεν πρόκειται να ανέβει στα MotoGP πριν το 2021 (έτσι κι αλλιώς, μόνο τότε μπορεί βάσει των σημερινών κανονισμών της Dorna) και συμπλήρωσε ότι: “Άλλωστε το πιθανότερο είναι να αγωνίζομαι έως και το 2020. Μετά από αυτό, η ενασχόληση με την SΚΥ VR46 στα MotoGP είναι μια καλή εναλλακτική…”. Με πολύ απλά λόγια, ο Rossi θέλει να υπογράψει για άλλα δύο με την Yamaha σαν εργοστασιακός αναβάτης της και μετά να γίνει ιδιοκτήτης/manager της επίσημης δορυφορικής ομάδας.

Ετικέτες

Ο Miguel Oliveira πάει στην ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team

Ο πορτογάλος θα ακολουθήσει τον αντίθετο δρόμο με τον Toprak Razgatlioglu
migueloliveira
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/9/2025

Ο Miguel Oliveira είχαμε πει πως δεν θα έχει θέση στο grid του MotoGP της επόμενης σεζόν και είχε δηλώσει ανοιχτός σε προτάσεις. Σύμφωνα με Γερμανικές πληροφορίες ο Oliveira τα έχει βρει με την ομάδα της BMW στο WSBK και μένουν μόνο οι ανακοινώσεις.

Ο Toprak Razgatlioglu πηγαίνει από την ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και το WSBK στην Pramac Yamaha και το MotoGP το 2026. Ακριβώς την αντίθετη πορεία θα ακολουθήσει σύμφωνα με πληροφορίες ο Miguel Oliveira που δεν κατάφερε να βρει συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν στο MotoGP.

Ο Πορτογάλος θα είναι teammate του Danilo Petrucci που έχει ήδη ανακοινωθεί από την ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2026. Η ανακοίνωση αναμένεται να γίνει στην πίστα της Aragon στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Έτσι η Βαυαρική εταιρεία θα αλλάξει και τους δύο της αναβάτες την επόμενη χρονιά και παράλληλα ευελπιστεί ο Toprak να συνεχίσει το νικηφόρο του σερί και να κατακτήσει φέτος το δεύτερο σερί πρωτάθλημα.

Ο Oliveira βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 21η θέση της γενικής κατάταξης με 17 βαθμούς και διανύει την χειρότερή του σεζόν στο MotoGP.