Pedro Acosta - Εγχειρίστηκε επιτυχώς για το σπασμένο του μηριαίο οστό

Ελπίζει να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μετά το καλοκαίρι
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/6/2022
Την Πέμπτη 23/6 ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3 Pedro Acosta εγχειρίστηκε με επιτυχία στο νοσοκομείο Universitari Dexeus στη Βαρκελώνη, για το αριστερό μηριαίο οστό που έσπασε σε προπόνηση Motocross την Τρίτη.
 
Το ατύχημα θα κρατήσει τον αναβάτη της Red Bull KTM Ajo μακριά από τους αγώνες τουλάχιστον για το GP του Assen, ενώ υπάρχουν ελπίδες για να επιστρέψει στο Βρετανικό GP μετά το διάλειμμα των 5 εβδομάδων του καλοκαιριού.
 
Το συμβάν έρχεται σε άσχημη στιγμή, καθώς ο 18χρονος Ισπανός είχε ξεκινήσει να δείχνει τις δυνατότητες του και στη Moto2, με νίκη στο ιταλικό GP και μια δεύτερη θέση στη Γερμανία, ενώ βρισκόταν στην 8η θέση της βαθμολογίας. Όμως τώρα ο Acosta πρέπει να επικεντρωθεί στην αποκατάσταση του, και να κάνει υπομονή.

MotoGP: Έξαλλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]

Αρχίζει να σχηματίζει αρνητικό ρεκόρ DNF
MotoGP: Έξαλος ο Mir με Alex Marquez – Ποινή μακρύτερου γύρου [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/7/2025

 

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, όταν τα MotoGP επιστρέψουν τον δεκαπενταύγουστο ο Alex Marquez θα πρέπει να εκτελέσει στην αρχή του αγώνα της Αυστρίας έναν μακρύτερο γύρο, ως ποινή γιατί έπεσε συμπαρασύροντας τον Mir.

Η ετυμηγορία είναι πως δεν θα έπεφτε αν δεν είχε προσπαθήσει να προσπεράσει με υψηλό ρίσκο και το υψηλό ρίσκο πρέπει να τιμωρείται για να μειωθούν τα ατυχήματα.

Ο Alex έχει διαφορετική άποψη φυσικά, την οποία και εξέφρασε στον Mir με τους δύο να λογομαχούν αμέσως μετά το συμβάν.

 

 

 

Είναι τρομακτικό το γεγονός πως αυτή είναι η 8η πτώση του Mir σε σύνολο 12 αγώνων με σχεδόν όλες να οφείλονται σε άλλον αναβάτη.

Όπως είπαμε και στον αγώνα δεν υπάρχει ευθύνη του Mir, ωστόσο, το γεγονός πως ξέρει να κλείνει την πόρτα πίσω του ενώ πριν είχε ανοίξει μία χαραμάδα, οδηγεί πολλούς αναβάτες σε λάθος αποφάσεις στιγμής.

Στην Τσεχία ο Mir βρέθηκε στο μεταξύ στην 5η θέση του grid, την καλύτερη μέχρι στιγμής και έβλεπε μία ηλιαχτίδα μέσα από την κουρτίνα που έχει τραβήξει ο Zarco, ως ο καλύτερος αναβάτης της Honda, χωρίς να είναι στην εργοστασιακή ομάδα.