Πιέζει ο Jack Miller την Ducati

Απαιτεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα για να μείνει
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/6/2019

Η μουσική ακόμα παίζει στα box της Ducati και της Pramac, όμως λείπει μια καρέκλα (στην προκειμένη περίπτωση σέλα…) και όταν σταματήσει η μουσική κάποιος αναβάτης δεν θα έχει κάπου να κάτσει. Η είδηση πως ο Alex Marquez (ο μικρός αδερφός του Marc Marquez) θα φύγει του χρόνου από την Moto2 και θα πάει στα MotoGP με μοτοσυκλέτα της Pramac, σε συνδυασμό με το γεγονός πως ακόμα δεν έχει αποφασιστεί αν θα μείνει ο Petrucci ή όχι, βάζουν σε ερωτηματικό και την παραμονή του Jack Miller. Αν μείνει ο Petrucci και έρθει ο Alex Marquez, τότε ο Αυστραλός θα χάσει τη θέση του. Μάλιστα σε πρόσφατες δηλώσεις του μετά από την προγραμματισμένη επίσκεψη στο εργοστάσιο της Ducati στην Bologna (όχι με σκοπό να συζητήσει για το συμβόλαιό του, αλλά για θέματα προετοιμασίας για τον αγώνα στη Βαρκελώνη όπως είπε ο ίδιος), είπε πως η αίσθηση που αποκόμισε από τους ανθρώπους της Ducati είναι πως έχουν επενδύσει πολλά πάνω στον Petrucci και θα υποστηρίξουν όσο μπορούν την επένδυσή τους. Σαν να μας λέει δηλαδή ότι είναι βέβαιος πως η Ducati έχει αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιο του Petrucci! Μάλιστα τονίζει πως μόνο αν κερδίσει τρεις αγώνες στη σειρά θα κάνει την Ducati να διώξει τον Petrucci και να πάρει τον Miller στην εργοστασιακή ομάδα. Ο Miller λέει πως είναι ευτυχισμένος στην Pramac και δεν έχει κάψα να πάει στην εργοστασιακή ομάδα, όμως για να υπογράψει συμβόλαιο για του χρόνου βάζει ως προϋπόθεση να έχει full-spec εργοστασιακή μοτοσυκλέτα! Με τον Bagnaia να μην το κουνάει από την Pramac για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα και με δεδομένο όσα λέγονται για τον Alex Marquez, πραγματικά είναι δύσκολο να πεις αν ο Miller μπλοφάρει, ώστε αν χάσει τη θέση του σε μία από τις ομάδες της Ducati να λέει πως δεν τον διώξανε αλλά έφυγε. Η άλλη ερμηνεία είναι να θεωρεί ο Miller πως η υπόθεση του Alex Marquez είναι απλώς ένας μοχλός πίεσης προς εκείνον από την Ducati και να τους ανταποδίδει την πίεση ενόψει των συνομιλιών μεταξύ των manager. Το σίγουρο είναι πως όλα δείχνουν παραμονή του Petrucci για έναν ακόμα χρόνο με την κόκκινη ομάδα.    

 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.