Πιέζει ο Jack Miller την Ducati

Απαιτεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα για να μείνει
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/6/2019

Η μουσική ακόμα παίζει στα box της Ducati και της Pramac, όμως λείπει μια καρέκλα (στην προκειμένη περίπτωση σέλα…) και όταν σταματήσει η μουσική κάποιος αναβάτης δεν θα έχει κάπου να κάτσει. Η είδηση πως ο Alex Marquez (ο μικρός αδερφός του Marc Marquez) θα φύγει του χρόνου από την Moto2 και θα πάει στα MotoGP με μοτοσυκλέτα της Pramac, σε συνδυασμό με το γεγονός πως ακόμα δεν έχει αποφασιστεί αν θα μείνει ο Petrucci ή όχι, βάζουν σε ερωτηματικό και την παραμονή του Jack Miller. Αν μείνει ο Petrucci και έρθει ο Alex Marquez, τότε ο Αυστραλός θα χάσει τη θέση του. Μάλιστα σε πρόσφατες δηλώσεις του μετά από την προγραμματισμένη επίσκεψη στο εργοστάσιο της Ducati στην Bologna (όχι με σκοπό να συζητήσει για το συμβόλαιό του, αλλά για θέματα προετοιμασίας για τον αγώνα στη Βαρκελώνη όπως είπε ο ίδιος), είπε πως η αίσθηση που αποκόμισε από τους ανθρώπους της Ducati είναι πως έχουν επενδύσει πολλά πάνω στον Petrucci και θα υποστηρίξουν όσο μπορούν την επένδυσή τους. Σαν να μας λέει δηλαδή ότι είναι βέβαιος πως η Ducati έχει αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιο του Petrucci! Μάλιστα τονίζει πως μόνο αν κερδίσει τρεις αγώνες στη σειρά θα κάνει την Ducati να διώξει τον Petrucci και να πάρει τον Miller στην εργοστασιακή ομάδα. Ο Miller λέει πως είναι ευτυχισμένος στην Pramac και δεν έχει κάψα να πάει στην εργοστασιακή ομάδα, όμως για να υπογράψει συμβόλαιο για του χρόνου βάζει ως προϋπόθεση να έχει full-spec εργοστασιακή μοτοσυκλέτα! Με τον Bagnaia να μην το κουνάει από την Pramac για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα και με δεδομένο όσα λέγονται για τον Alex Marquez, πραγματικά είναι δύσκολο να πεις αν ο Miller μπλοφάρει, ώστε αν χάσει τη θέση του σε μία από τις ομάδες της Ducati να λέει πως δεν τον διώξανε αλλά έφυγε. Η άλλη ερμηνεία είναι να θεωρεί ο Miller πως η υπόθεση του Alex Marquez είναι απλώς ένας μοχλός πίεσης προς εκείνον από την Ducati και να τους ανταποδίδει την πίεση ενόψει των συνομιλιών μεταξύ των manager. Το σίγουρο είναι πως όλα δείχνουν παραμονή του Petrucci για έναν ακόμα χρόνο με την κόκκινη ομάδα.    

 

MotoGP: Επίσημο αντίο Davide Brivio στην Trackhouse – Προορίζεται για αντικαταστάτης του Alberto Puig στο HRC

Μια ακόμη ηχηρή μεταγραφή επιβεβαιώνεται, κατά το ήμισυ τουλάχιστον
Davide-Brivio
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Με επίσημο ανακοινωθέν της ομάδας Trackhouse Racing MotoGP στο περιθώριο του Καταλανικού Grand Prix στη Βαρκελώνη επισημοποιήθηκε μια φήμη που είχε φουντώσει τις προηγούμενες εβδομάδες. Ο Davide Brivio θα αποχωρήσει από τη διεύθυνση της ομάδας μετά το τέλος της φετινής σεζόν, γεγονός που καλύπτει κατά το ήμισυ την επικαιρότητα. Επιβεβαιώνεται δηλαδή ότι ο έμπειρος Ιταλός φεύγει, αλλά δεν αποκαλύπτεται ο νέος του προορισμός.

Πριν λίγες μέρες γράφαμε για την αναβάθμιση του Alberto Puig από διευθυντή της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol σε έναν πιο κομβικό ρόλο με ευρύτερες αρμοδιότητες εντός του αγωνιστικού τμήματος HRC (Honda Racing Corporation). Το προφανές ερώτημα που εξαρχής δημιουργήθηκε αφορούσε τον αντικαταστάτη του και η διασύνδεση των δύο ειδήσεων μας δίνει την απάντηση.

Η φημολογία ήδη ήθελε τον 58χρονο Brivio σε διαπραγματεύσεις με τη Honda για τη θέση αυτή και η ανακοίνωση της Trackhouse ανοίγει τον δρόμο για τον επόμενο προορισμό του Ιταλού, με μόνο τις επίσημες ανακοινώσεις να απομένουν.

Ο Brivio είναι ένα πολύ έμπειρο στέλεχος με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και ανάλογα πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό του. Προερχόμενος από μια πενταετία στην ηγεσία της Yamaha στο WSBK, μετακινήθηκε εντός της ιαπωνικής εταιρείας στο MotoGP το 2001. Εκεί, παρέα με τον Lin Jarvis ήταν κομβικός στο να προσελκύσει τον Valentino Rossi στη Yamaha το 2004, παίρνοντας μαζί του μια σειρά αξέχαστα πρωταθλήματα.

Ένας από τους επόμενους σταθμούς του Brivio ήταν η Suzuki (2013), με την οποία πανηγύρισε τον ιστορικό τίτλο του Joan Mir το 2020, τον πρώτο για τη Suzuki μετά από μια στείρα 20ετία από τον τελευταίο τίτλο του Kenny Roberts Jr. στη δίχρονη ακόμη εποχή του πρωταθλήματος το 2000.

Η αποχώρησή του από το MotoGP ήρθε το 2021 για να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ομάδα Alpine F1, περνώντας τρία χρόνια στο κορυφαίο τετράτροχο πρωτάθλημα πριν επιστρέψει το 2024 ως αγωνιστικός διευθυντής της νεοσύστατης αμερικανικής ομάδας Trackhouse Racing MotoGP.

Όσο για την Trackhouse, η φετινή χρονιά συνδυάζει αγωνιστικές επιτυχίες με δυσάρεστες ειδήσεις, καθώς εκτός από τον team manager της, Brivio, χάνει του χρόνου και τον Ai Ogura που οδεύει πως μια εργοστασιακή Yamaha το 2027.