Pol Espargaro - Και τρίτη wildard εμφάνιση το 2024, στο Misano

Εξελίσσοντας την RC16 και έχοντας την ευκαιρία να “ρίξει” και πάλι στον Acosta
Pol Espargaro - Wildcard στο Misano
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/8/2024

Ο Pol Espargaro, που μετά το σοβαρό ατύχημά του πέρυσι και τις πιέσεις του Pedro Acosta έχασε τη θέση του στην ομάδα MotoGP της GASGAS, έχει αναλάβει δίπλα στον Dani Pedrosa χρέη αναβάτη εξέλιξης της RC16, ενώ στο Spielberg κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον νεαρό και ταλαντούχο Pedro που τον αντικατέστησε. Τώρα η KTM του δίνει μια ακόμη ευκαιρία να συμμετάσχει σε αγώνα της σεζόν του 24, αυτή τη φορά στο Misano.

Οι wildcard εμφανίσεις του Pol γίνονται πάντα με τα χρώματα της KTM Factory Racing, ενώ στο GP της Αυστρίας η μοτοσυκλέτα του Ισπανού έφερε κάποιες ριζοσπαστικές λύσεις -όπως τα αεροδυναμικά φτερά στο ψαλίδι, μια νέα εξάτμιση και διάφορα εξαρτήματα στον κινητήρα-  που όπως δήλωσαν οι υπόλοιποι αναβάτες προορίζονται να μεταφερθούν στις μοτοσυκλέτες των αγωνιζόμενων κάποια στιγμή στο μέλλον.

Θυμίζουμε πως στο Red Bull Ring της Αυστρίας ο Pol τερμάτισε μπροστά από τον Acosta, τόσο στο Sprint όσο και στον αγώνα της Κυριακής, και πιστεύουμε πως δεν θα τον χάλαγε καθόλου να κάνει το ίδιο και στο Misano. Οι έντονες και παθιασμένες αντιδράσεις του Espargaro όταν αντιμετώπισε κάποια τεχνικά προβλήματα στον προηγούμενο αγώνα δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις wildcard εμφανίσεις του ο Ισπανός, εμφανίσεις που όπως φαίνεται απέχουν πολύ από το να είναι ένα ακόμη τυπικό και διεκπεραιωτικό τμήμα της R&D διαδικασίας για εκείνον.

Pol Espargaro

Τώρα, ο 33χρονος Pol θα έχει μια ακόμη ευκαιρία να συνδυάσει την εξέλιξη της RC16 με την ανάδειξη της φυσικής ταχύτητας που ακόμα κατέχει, στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, το πρώτο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου. Εκεί θα κάνει παρέα στους Brad Binder και Jack Miller της εργοστασιακής ΚΤΜ αλλά και στους Pedro Acosta και Augusto Fernandez της GASGAS.

Αναλυτικά οι τερματισμοί του Pol στις πρώτες 2 wildcard εμφανίσεις του ήταν: 14ος και 17ος στο Sprint και την Κυριακή στο Mugello και 9ος και 11ος στην Αυστρία. Ο Ισπανός θα παραμείνει στην ιταλική πίστα και την ημέρα μετά τον αγώνα, για να λάβει μέρος και στο μονοήμερο τεστ του MotoGP.

Ετικέτες

MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”