Red Bull GASGAS Tech3 2024 - Οι Pedro Acosta και Augusto Fernandez με τις κόκκινες RC16 [VIDEO]

Το ισπανικό δίδυμο παρουσίασε μέσω διαδικτύου τις μοτοσυκλέτες τους με κύριο χορηγό τη Red Bull, και σύνθημα το “Get on the gas”
motomag Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/1/2024

Η ομάδα της Red Bull GASGAS Tech3 προτίμησε τον δρόμο του διαδικτύου για την παρουσίαση των νέων χρωματισμών της RC16, με τους Pedro Acosta και Augusto Fernandez να αποτελούν το δίδυμο των αναβατών και τον Pol Espargaro να παραμένει στην ομάδα αναλαμβάνοντας χρέη δοκιμαστή.

Οι δύο GASGAS RC16 που εμφανίστηκαν ήταν βαμμένες όπως και πέρυσι στα κόκκινα ωστόσο η βασική διαφορά έγκειται στον τομέα των χορηγών. Τη φετινή χρονιά κύριος χορηγός της ομάδας θα είναι η γνωστή αυστριακή εταιρεία Red Bull η οποία εμπορεύεται το ομώνυμο ενεργειακό ποτό, με τη Motul να παίρνει με τη σειρά της στην RC16 τη θέση της εταιρείας λιπαντικών ELF η οποία υπήρχε ως χορηγός στην μοτοσυκλέτα του 2023.

Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]

Οι αναβάτες της Red Bull GASGAS Tech3 θα είναι ο 25χρονος Augusto Fernandez και ο 19χρονος rookie του MotoGP, Pedro Acosta. Όπως και πέρυσι αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας θα είναι ο Nicolas Goyon, με τον Hervé Poncharal να είναι ο επικεφαλής της ομάδας. Τη θέση του δοκιμαστή στην Red Bull GASGAS Tech3 αναλαμβάνει ο Pol Espargaro, με τον Ισπανό να μην βγαίνει τελικά στη σύνταξη.

Ο Augusto Fernandez δήλωσε: "Όλα ήταν καινούργια πέρυσι και είχα πολλά να μάθω, αλλά υπήρχαν σημεία προς το τέλος της σεζόν όπου ένιωθα γρήγορος. Ένιωθα άνετα οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα, αλλά ως πρωτάρης έπρεπε να είσαι πολύ υπομονετικός και να εμπιστευτείς τη διαδικασία εκμάθησης. Όταν τελείωσα το 2023 ανέλυσα τη σεζόν και είδα ότι είχα κάνει τα βήματα που έπρεπε να κάνω. Ανυπομονώ για τη φετινή χρονιά γιατί πλέον γνωρίζω τις πίστες. Είμαι υπερήφανος που συνεργάζομαι με τη Red Bull και που θα τους έχω στη μοτοσυκλέτα μου. Είναι ένα όνειρο και έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε για να αποδώσουμε. Είναι στα χέρια μας, οπότε ας το κυνηγήσουμε."

Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]

Ο Pedro Acosta με τη σειρά του ανέφερε: "Αν σκεφτώ την καριέρα μου και το ταξίδι μου μέχρι τώρα, τότε νιώθω πολύ ωραία! Είναι ωραίο να λέω ότι είχα την ευκαιρία να οδηγήσω για μια εργοστασιακή ομάδα στην πρώτη μου σεζόν, είναι ωραίο να λέω ότι κέρδισα δύο τίτλους σε τρία χρόνια, είναι ωραίο να λέω ότι έρχομαι σε μια εργοστασιακή ομάδα για την πρώτη σεζόν στο MotoGP. Αλλά είναι επίσης αρκετά δύσκολο να παίζεις με την πίεση, να παίζεις με τα σχόλια. Δεν θέλω να σκέφτομαι τα αποτελέσματα αυτή τη στιγμή. Έχω μόνο μια μέρα στη μοτοσυκλέτα και δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσω για αποτελέσματα ή στόχους, γιατί δεν είναι ρεαλιστικό. Θα προσπαθήσω να απολαύσω το τεστ της Μαλαισίας και θα προσπαθήσω να αποκτήσω όσο το δυνατόν περισσότερες εμπειρίες για να προσπαθήσω να είμαι ανταγωνιστικός στην αρχή της σεζόν, αλλά κατά τη διάρκεια αυτής πρέπει επίσης να πάρουμε την εμπειρία των αγώνων για να αναπτυχθούμε βήμα-βήμα".

Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]

Ο Nicolas Goyon, Διευθυντής ομάδας Red Bull GASGAS Tech3 είπε: "Το 2023 είχαμε πολλές αλλαγές. Είχαμε αυτή τη νέα μορφή Sprint και τη νέα δομή των ομάδων, αλλά αυτό σημαίνει ότι είμαστε έτοιμοι για την επόμενη σεζόν. Ο Augusto είναι δυνατός για τη νέα του σεζόν. Φυσικά, όλοι περιμένουμε να βελτιωθεί για το 2024. Είναι πολύ ήρεμος! Παίρνει πάντα λίγο χρόνο για να σκεφτεί τι συνέβη στην πίστα και στη συνέχεια να εξηγήσει την τεχνική και τα συναισθήματά του. Αυτό είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό για την ομάδα ώστε να αναπτύξει και να ρυθμίσει τη μοτοσυκλέτα. Ο Pedro είναι ένα μεγάλο ταλέντο, αλλά το μήνυμά μου για τους οπαδούς θα ήταν κάντε υπομονή. Ξέρετε, δεν είναι τόσο εύκολο για έναν πρωτάρη να αποδώσει. Είναι πολύπλοκο τώρα με τις συσκευές ύψους οδήγησης και τα πολλά ηλεκτρονικά. Η μορφή του Σαββατοκύριακου είναι επίσης περίπλοκη και είναι κάτι που πρέπει να μάθουμε. Ας του δώσουμε χρόνο. Για μένα, η σύνθεση της Red Bull GASGAS Tech3 του 2024 θα είναι ακόμα πιο κοντά στους οπαδούς. Και οι δύο αναβάτες είναι νέοι και ξέρουμε ότι αυτός είναι ο κύριος στόχος της GASGAS, να συνδεθεί και να ενθουσιάσει όλους εκείνους που παρακολουθούν το MotoGP."

Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]

Ο Hervé Poncharal, επικεφαλής της ομάδας Red Bull GASGAS Tech3 δήλωσε: "Ένα από τα πολύ συναρπαστικά πράγματα που συνέβησαν αυτό το χειμώνα είναι η επιστροφή της Red Bull με την Tech3 και είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που τους έχουμε και πάλι στη μοτοσυκλέτα μας. Η φετινή σεζόν θα είναι πιο συναρπαστική από ποτέ, με ένα πολύ ανταγωνιστικό grid οι αναβάτες και οι μοτοσυκλέτες είναι τόσο κοντά ο ένας στον άλλο, οπότε πιστεύω πραγματικά ότι είμαστε έτοιμοι για ένα εκπληκτικό σόου. Ο Augusto Fernandez έμαθε πολλά πέρυσι και είναι έτοιμος να αποδώσει και να παλέψει για τις κορυφαίες θέσεις. Μία από τις πιο συναρπαστικές προοπτικές που γνώρισε το MotoGP τα τελευταία χρόνια, ο Pedro Acosta, βρίσκεται μαζί μας. Η πρώτη του μέρα στις δοκιμές της Valencia μας έδωσε την ασφάλεια ότι έχει όλα τα εχέγγυα για μια λαμπρή πρώτη σεζόν, και ανυπομονούμε να πάμε στη Sepang για να ξεκινήσουμε τα πράγματα!"

O Pit Beirer, διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της GASGAS ανέφερε: "Ο Augusto ήρθε με μια εξαιρετική προσέγγιση είναι μαχητής και μας χάρισε μια κορυφαία στιγμή στο Le Mans με την 4η θέση του. Θεωρώ ότι η ομάδα προσαρμόστηκε πολύ καλά καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν και ανυπομονώ να δω τι μπορεί να κάνει ο Augusto στη δεύτερη χρονιά του. Με τον Pedro νομίζω ότι όλο το paddock και η κοινότητα των αγώνων συμφωνούν ότι υπάρχει ένα διαμάντι που ανατέλλει σε αυτό το άθλημα. Είναι ένας πολύ ιδιαίτερος αναβάτης που έχει ήδη σπάσει τόσα πολλά ρεκόρ σε νεαρή ηλικία. ο Pedro θα μας κάνει καλύτερους και δυνατότερους για το μέλλον, οπότε είμαστε χαρούμενοι που τον έχουμε. Αισθάνομαι ότι η GASGAS είναι μια πολύ δυναμική μάρκα, και κοιτάζοντας το ομαδικό πνεύμα με αυτούς τους δύο φανταστικούς αθλητές είναι σίγουρα αυτή που πρέπει να προσέξουμε το 2024."

Red Bull GASGAS Tech3 – Παρουσιάστηκαν οι RC16 με την Red Bull να είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας [VIDEO]

Ο Hubert Trunkenpolz, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Pierer Mobility AG δήλωσε: "Ένας από τους λόγους για τους οποίους μπήκαμε με το GASGAS στο MotoGP ήταν να δημιουργήσουμε αναγνωρισιμότητα της μάρκας και αυτό λειτούργησε τέλεια. Το MotoGP είναι, μακράν, η μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη πλατφόρμα, επειδή η αξία των μέσων ενημέρωσης και η προσέλευση του κοινού είναι τεράστια και είμαστε απόλυτα χαρούμενοι που κάναμε αυτή την κίνηση. Τώρα έχουμε έναν πολύ συναρπαστικό συνδυασμό του Augusto και του Pedro και μια μοτοσυκλέτα που έχει αποδείξει ότι είναι έτοιμη για τρόπαια. Ξέρουμε ότι θα είναι μια μακρά σεζόν και τα Sprints ήταν μια πρόκληση. Το πραγματικά θετικό είναι ότι οι οπαδοί εκτιμούν πραγματικά τα Sprints, τη δράση το Σάββατο, και ειλικρινά μιλώντας μου αρέσει επίσης. Στο τέλος της ημέρας τα παιδιά είναι αγωνιζόμενοι. Είναι σπουδαίο που έχουμε τη Red Bull μαζί μας φέτος και νομίζω ότι το χρώμα του 2024 δείχνει φανταστικό."

Ετικέτες

MotoGP 2024, Jerez Sprint - Ρεκόρ πτώσεων, με τον Jorge Martin να κερδίζει τον αγώνα

Δεκαέξι αναβάτες έπεσαν - Δεύτερος στο βάθρο ο rookie Acosta, απίστευτη επίδοση Quartararo, από 23ος… 3ος!
Jorge Martin - Νικητής στο Sprint της Jerez
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/4/2024

Μακελειό! Δεν θυμόμαστε από πότε έχουμε να δούμε τόσες πτώσεις μαζεμένες σε έναν αγώνα, και μάλιστα μικρής διάρκειας όπως του Sprint. Σε μια πίστα στεγνή, που λες όμως και ήταν αλειμμένη με γράσο (αργότερα μάθαμε πως κάποια νερά από τη βροχή του πρωινού ξαναβγήκαν στην φαινομενικά στεγνή επιφάνεια κατά τον αγώνα... ευθυνόμενα για τις πτώσεις), οι αναβάτες έπεφταν δυο-δυο, τρεις-τρεις, με πολλούς από αυτούς να ξαναμπαίνουν στον αγώνα, αλλά και με εννέα να εγκαταλείπουν. Τελικά, το χάος ευνόησε τον Jorge Martin, που είχε τρομάξει από ένα γλίστρημα και είχε ρίξει τον ρυθμό του, τον rookie Acosta που διατήρησε την ψυχραιμία του, χωρίς να δώσει μάχες, και τον απίστευτο Quartararo που με το σπαθί του (αλλά και εκμεταλλευόμενος τις πτώσεις των άλλων) ανέβηκε… 20 θέσεις για να πάρει την τελευταία θέση του βάθρου.

Στην αρχή του αγώνα το γράφημα της Dorna μας δείχνει πως και οι 25 αναβάτες που ξεκινούν τον αγώνα έχουν επιλέξει medium slick μπροστά και soft πίσω γόμα. Ο καιρός είναι καλός, με την πίστα εντελώς στεγνή.

Ο pole-man του αγώνα Marc Marquez κάνει κακή εκκίνηση, για να στρίψει τρίτος, πίσω από τον Brad Binder που οδηγεί τον αγώνα, και τον δεύτερο Jorge Martin. O Alex Marquez δείχνει δυνατός νωρίς, περνάει τον Pecco και βρίσκεται πίσω από τον αδελφό του.

A Espargaro

Δεν περνάει καν ο πρώτος γύρος και ο Martin έχει περάσει τον Binder, ενώ πέφτει ο A Espargaro με πολλά -ευτυχώς δεν χτυπάει!

Δεύτερη πτώση, αυτή τη φορά από το στρατόπεδο της KTM, με τον Miller να βρίσκεται στο έδαφος, ευτυχώς χωρίς να χτυπήσει και αυτός.

Στον δεύτερο γύρο ο MM93 καραδοκεί, και κάνει την κίνηση του στην 9 για να περάσει τον Binder και να βρεθεί 2ος!

Marquez

Ο Binder απαντά άμεσα περνώντας σκληρά αλλά καθαρά τον Marc, ομως ανοίγεται πολύ και τον περνάνε και τα δυο αδέλφια Marquez.

Στη συνέχεια ο Binder που έχει μείνει πιο πίσω, ορμά απο την εσωτερική στην ένα, μην αφήνοντας χώρο στον Bagnaia ο οποίος γίνεται σάντουιτς μεταξύ του αναβάτη της ΚΤΜ και του Bezzechi, με αποτέλεσμα να πέσει!

Bagnaia

Την ώρα που πέφτει ο Bagnaia, ενώ οι αδελφοί Marquez που έχουν περάσει τον Binder και βρίσκονται στο κυνήγι του Martin.

Πτώση έχουμε όμως εδώ και από τον Digia, που αποχωρεί έτσι άδοξα από το ισπανικό Sprint.

Οκτώ γύρους πριν το τέλος, ο Martinator έχει δημιουργήσει διαφορά από τον Marc Marquez, που έχει με τη σειρά του κάνει μικρή διαφορά από τον Alex.

Quartararo

Φοβερή είναι όμως η άνοδος του Quartararo που απο 23ος βρίσκεται... 9ος -κέρδισε πολλές θέσεις στον 1ο γύρο! Θα καταφέρει κάτι καλύτερο ή η Yamaha του δεν θα επιτρέψει κάτι τέτοιο;

Πίσω από τον Martin και τους αδελφούς Marquez η μάχη μαίνεται μεταξύ Binder και Bastianini, ενώ 6ος είναι ο Pedro Acosta και 7ος ο Vinaels.

Έναν γύρο αργότερα, πτώση έχουμε από τον Savadori της Aprilia, χωρίς ευτυχώς να χτυπήσει.

Έξι γύρους πριν το τέλος, και ο Marc Marquez γράφει τον ταχύτερο γύρο, πλησιάζοντας κι άλλο τον Martin. Μια ισπανική μάχη, στον ισπανικό γύρο, με τους θεατές να παραληρούν, με τις φωνές τους να ακούγονται καθαρά στη μετάδοση.

Προσπέραση MARC

Ένα λάθος του Martin στην 7 κάνει τον Marquez να πλησιάσει τον αναβάτη της Prima Pramac και να τον περάσει χωρίς καθυστέρηση. Το κοινό τρελαίνεται.

Με 5 γύρους να απομένουν η πρώτη πεντάδα είναι Marc Marquez, Martin, Alex Marquez, Brad Binder και Enea Bastianini. Κάπου εδώ έχουμε μια ακόμα πτώση με τον Alex Rins να χάνει το μπροστινό και να εγκαταλείπει.

Τριπλή πτώση

Ο Marc Marquez έχει ξεκινήσει να χτίζει διαφορά από τον Martin, ενώ με 4 γύρους να απομένουν, έχουμε μια ακόμα επεισοδιακή στιγμή, με μια... τριπλή πτώση των Binder, Bastianini και A Marquez να πέφτουν ο ένας μετά τον άλλο στην ίδια στροφή, χωρίς να ακουμπήσουν ο ένας τον άλλο!

Marc marquez

Και, αμέσως μετά έρχεται η μεγάλη ανατροπή, με τον Marc Marquez να πέφτει και αυτός!

Τρεις γύροι απομένουν, και η πρώτη τριάδα αποτελείται από τους Jorge Martin, Pedro Acosta και M Vinales. Και ξαφνικά πέφτει και ο Vinales! Αυτά δεν γίνονται. Τι καταιγίδα από πτώσεις είναι η σημερινή!

Και κάπως έτσι ο Quartararo είναι... τρίτος! Πρώτος ο Martin, δεύτερος ο Akosta! Τέταρτος ο Pedrosa και πέμπτος ο Zarco!

Marquez Mir

Ο Marc Marquez έχει ξαναμπεί στον αγώνα και βρίσκεται 9ος, ενώ από τη λύσσα του πέφτει πάνω στον Mir, με το συμβάν να είναι υπό διερεύνηση από τους κριτές, που τελικά αποφασίζουν πως ο Marquez πρέπει να χάσει μια θέση -όπως και γίνεται.

Τον τελευταίο γύρο ο Martin είναι μόνος μπροστά χωρίς να απειλείται, πίσω του μοναχικό αγώνα κάνει ο Acosta, ενώ μαίνεται η μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ Quartararo και Pedrosa με τον αναβάτη της Yamaha να καταφέρνει να κρατήσει την τελευταία θέση του βάθρο!

Εντωμεταξύ πέφτουν τόσο ο Marini όσο και ο Bradl! Πόσοι έχουν μείνει; Δεκαέξι αναβάτες τερματίζουν από τους αρχικά 25, με 7 από όσους τερμάτισαν να έχουν πέσει και να έχουν ξαναμπεί στον αγώνα, ενώ 9 ακόμα αναβάτες που έπεσαν έχουν εγκαταλείψει!

Martin

Και ενώ ο Martin έχει περάσει τη γραμμή του τερματισμού πρώτος με όρθια σούζα, χτίζοντας ακόμα μεγαλύτερη διαφορά στη βαθμολογία, λίγες στροφές πριν το τέλος του αγώνα… πέφτει και ο Zarco! Μακελειό!

Αυτό δεν ήταν Sprint, αγώνας επιβίωσης ήταν...

Ακολουθεί η κατάταξη του αγώνα Sprint της Jerez.

ΘΕΣΗ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ
1 89J. Martin Prima Pramac Racing 19:52.682
2 31P. Acosta Red Bull GASGAS Tech3 2970
3 20F. Quartararo Monster Energy Yamaha MotoGP™ 7052
4 26D. Pedrosa Red Bull KTM Factory Racing 7102
5 21F. Morbidelli Prima Pramac Racing 8481
6 25R. Fernandez Trackhouse Racing 15882
7 93M. Marquez Gresini Racing MotoGP™ 18131
8 37A. Fernandez Red Bull GASGAS Tech3 18278
9 88M. Oliveira Trackhouse Racing 18418
10 36J. Mir Repsol Honda Team 18553
11 30T. Nakagami LCR Honda 21136
12 5J. Zarco LCR Honda 21948
13 49F. Di Giannantonio Pertamina Enduro VR46 Racing Team 23478
14 43J. Miller Red Bull KTM Factory Racing 37901
15 42A. Rins Monster Energy Yamaha MotoGP™ 62288
16 32L. Savadori Aprilia Racing 82979

Και τέλος δείτε πώς διαμορφώνεται η βαθμολογία στην κορυφή μετά το ισπανικό Sprint.

Βαθμολογία
Ετικέτες