Rossi-Rally Monza

Για πέμπτη φορά νικητής ο Γιατρός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/12/2016

Ο Valentino Rossi δεν θα μπορούσε να κλείσει με καλύτερο τρόπο την αγωνιστική του δραστηριότητα το 2016, καθώς χρίστηκε για πέμπτη φορά νικητής στο αγώνα rally της Monza.

Στον αγώνα συμμετείχαν, όπως πάντα, πολλά αστέρια των GP αλλά και των αγώνων αυτοκινήτου, οι οποίοι αγωνίστηκαν σε ειδικές που ήταν χαραγμένες τόσο στην ιστορική διαδρομή του rally, όσο και στην ομώνυμη πίστα της F1.

Ο Rossi κάθισε πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta M-Sport, με συνοδηγό τον Carlo Cassina, με τον οποίο έχουν συμμετάσχει μαζί και στο παρελθόν αρκετές φορές. Ο Γιατρός πήρε μια εντυπωσιακή νίκη μένοντας μπροστά από τον ο Daniel Sordo (οδηγό WRC με την ομάδα της Hyundai), έχοντας μάλιστα μια διαφορά 18,4 δευτερολέπτων, σε έναν αγώνα που εξελίχθηκε μέσα σε 10 ειδικές με συνολική διάρκεια μιάμισης ώρας. Τρίτος αναδείχθηκε ο Marco Bonanomi με Citroen, ο οποίος είναι αγωνιζόμενος σε αγώνες endurance.

Η νίκη του Rossi στον ιστορικό αγώνα ήταν διπλή, καθώς κέρδισε και το Monster Energy Masters Show που εξελισσόταν παράλληλα, ενώ οι υπόλοιπες προσωπικότητες των MotoGP, όπως ο Team Manager της Suzuki, Davide Brivio και Alessio "Uccio" Salucci, φίλος και μέλος της ομάδας του Rossi στα MotoGP, κατατάχθηκαν πέμπτος και ένατος αντίστοιχα.

Θέλω πάντοτε να είμαι ανταγωνιστικός τόσο ως αναβάτης όσο και ως οδηγός αγώνων

Σε δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα, ο Rossi είπε: "Τα τελευταία χρόνια, μαζί με την Monster Energy, έχουμε μετατρέψει το event σε κάτι πολύ ξεχωριστό. Φέτος είχαμε εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και μεγάλη προσέλευση κοινού. Φυσικά, το να κλείνω την σεζόν με μια νίκη είναι σπουδαίο συναίσθημα. Το να κερδίζω τον αγώνα και το Master Show ταυτόχρονα είναι φανταστικό. Είμαι πάντα απόλυτα συγκεντρωμένος ολόκληρη τη σεζόν στους αγώνες, ώστε όταν φτάνουμε στα τέλη του Νοεμβρίου μετά τον αγώνα της Valencia, ανυπομονώ να συναντήσω την ομάδα και να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Θέλω πάντοτε να είμαι ανταγωνιστικός τόσο ως αναβάτης όσο και ως οδηγός αγώνων και θέλω να παλεύω για το βάθρο εδώ στη Monza. Είμαι εδώ ξανά μαζί με τον Uccio και τον Brivio με τους οποίους συζητάμε συχνά κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το ποιος θα είναι νικητής ανάμεσά τους. Είναι ωραίο να νιώθεις την έξαψη ενός αγώνα χωρίς την πίεση που δέχομαι στα MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος."

Να θυμίσουμε ότι ο Rossi είχε κερδίσει στην Monza το 2006, το 2007, το 2012 και το 2015. Πλέον, η επόμενη φορά που θα τον δούμε ξανά μέσα σε πίστα, θα είναι στις επίσημε δοκιμές των MotoGP στην Sepang τον Ιανουάριο.

Ετικέτες

MotoGP: Tέλος η Yamaha για τον Alex Rins - Αβέβαιο το μέλλον του στην κατηγορία

Δύσκολη θέση για τον Ισπανό, με φόντο τις δηλώσεις Redding και τις εξελίξεις στην αγορά αναβατών
Rins
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/4/2026

Ο Alex Rins παραδέχεται την απογοήτευσή του για τη διαχείριση της Yamaha, απαντά στον Scott Redding και παλεύει να κρατήσει τη θέση του στο MotoGP για το 2027

Το Grand Prix της Ισπανίας πλησιάζει, όμως για τη Yamaha τα δεδομένα παραμένουν δύσκολα, με τη νέα M1 και τον V4 κινητήρα να μην έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα. Η σεζόν του 2026 δείχνει απαιτητική και υπάρχει πλέον ορατός κίνδυνος για μια αρνητική χρονιά για τον ιαπωνικό κατασκευαστή.

Την ίδια στιγμή, το μέλλον του Αlex Rins είναι στον αέρα. Ο Καταλανός αναμένεται να αποχωρήσει από τη Yamaha στο τέλος του 2026, με τον ίδιο να αποκαλύπτει πως δεν ενημερώθηκε καν από την ομάδα για την υπογραφή του Ai Ogura ως μελλοντικού teammate του Jorge Martín. Αντίθετα, το έμαθε από τα ΜΜΕ, κάτι που τον ενόχλησε έντονα.

"Το έμαθα όπως κι εσείς. Είμαι απογοητευμένος, γιατί δεν με φέρνει σε καλή θέση. Ένιωθα πολύ καλά στην LCR και πήγα στη Yamaha πιστεύοντας ότι θα έχω περισσότερες ευκαιρίες, αλλά δεν συνέβη αυτό. Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ στον εν σειρά κινητήρα και περάσαμε στον V4 για να επιστρέψουμε στην κορυφή, όμως δεν λειτούργησε. Παραμένω ήρεμος, είμαι ο ίδιος Alex που κέρδισε με Suzuki και Honda," δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παρά το αβέβαιο μέλλον του στο MotoGP, ο Ρινς δεν δείχνει διατεθειμένος να τα παρατήσει: "Τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα, αλλά είμαι ξεκάθαρος ότι θέλω να συνεχίσω. Είμαι καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, πιο ήρεμος και πιο δυνατός, και θα παλέψω 100% για να μείνω εδώ, γιατί εδώ αξίζω να είμαι."

Παράλληλα, απάντησε και στις δηλώσεις του Scott Redding, ο οποίος υποστήριξε πως υπάρχουν υπερβολικά πολλοί Ισπανοί και Ιταλοί αναβάτες στο MotoGP, αφήνοντας αιχμές και για τον ίδιο τον Rins. Ο Ισπανός αποκάλυψε πως επικοινώνησε μαζί του: "Του έγραψα ‘σοβαρά;’ και μου απάντησε πως ήταν απλώς μια άποψη. Τον σέβομαι και δεν θέλω να το συνεχίσω."

Ο 30χρονος θεωρεί πως αξίζει τη θέση του στην κορυφαία κατηγορία και πως στάθηκε άτυχος στις επιλογές του. Μετά την αποχώρησή του από τη Suzuki, είχε την ευκαιρία να υπογράψει με τη Gresini, όμως προτίμησε τη LCR Honda λόγω εργοστασιακής υποστήριξης. Έπειτα από μία σεζόν εκεί, επέλεξε τη Yamaha και η συνέχεια είναι γνωστή.

Ο ίδιος ο Rins δεν αμφιβάλλει για την αξία του, όμως η πραγματικότητα είναι πως το μέλλον του στα MotoGP παραμένει αβέβαιο. Η πορεία του στους επόμενους μήνες, θα είναι καθοριστική για το αν θα καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή ή θα αναγκαστεί να αναζητήσει αλλού την επόμενη πρόκληση στην καριέρα του.