Rossi – Yamaha

Θα επεκτείνει το συμβόλαιό του;
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/9/2017

Η Yamaha δεν έχει μπει ακόμη σε συζητήσεις με τον Valentino Rossi σχετικά με την πιθανότητα επέκτασης του συμβολαίου του Ιταλού και μετά το 2018, σύμφωνα με τον διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis.

Όπως λέει ο ίδιος, περιμένει ότι οι συζητήσεις θα ξεκινήσουν την επόμενη χρονιά κοντά στον αγώνα του Mugello (δηλαδή περί τα τέλη Μαΐου, αρχές Ιουνίου), όταν ο Rossi θα έχει αποφασίσει αν θα θέλει να αγωνίζεται σε αυτό το επίπεδο και μετά τα 40α του γενέθλια.

Αυτή τη στιγμή ο Rossi είναι 38 ετών και το συμβόλαιό του έχει άλλον έναν χρόνο ισχύ με τη Yamaha, αλλά έδειξε τις προθέσεις του αφού έσπασε το αρνητικό σερί του ενός χρόνου χωρίς νίκη, όταν κέρδισε στο Assen, λέγοντας ότι θα τον ενδιέφερε να συνεχίσει και μετά την λήξη του συμβολαίου αν καταφέρει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του την επόμενη χρονιά. "Όταν υπέγραψα αυτό το συμβόλαιο σκέφτηκα ότι θα ήταν το τελευταίο, αλλά δεν ήμουν σίγουρος", δήλωσε ο Rossi μετά το GP του Sachsenring. "Θα αποφασίσω στις αρχές της επόμενης σεζόν. Αλλά αν είμαι ανταγωνιστικός και μπορώ να κερδίζω, θέλω να συνεχίσω."

Να θυμίσουμε ότι ο Γιατρός ήταν μέσα στο κυνήγι του τίτλου -τον δέκατο προσωπικό του εάν τα κατάφερνε- έχοντας τερματίσει πέντε φορές στο βάθρο στους πρώτους 12 αγώνες της σεζόν, πριν σπάσει το πόδι του κατά τη διάρκεια προπόνησης enduro χάνοντας πλέον κάθε ελπίδα. Στην 22η χρονιά του στους αγώνες GP ήταν 26 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Dovizioso όταν συνέβη το ατύχημα.

 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.