Σε αδιέξοδο η KTM στην Sepang

Η λύση είναι στο παρελθόν
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/11/2019

Τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής στη Sepang ήταν ένα μεγάλο σοκ για τις ομάδες της KTM. Δύο ολόκληρα δευτερόλεπτα χωρίζουν την πρώτη ΚΤΜ του Pol Espargaro στην 16η θέση από την δορυφορική Yamaha του Quartararo. Κάτι αντίστοιχο έχει να τους συμβεί από την πρώτη χρονιά της KTM στη μεγάλη κατηγορία, ιδιαίτερα όταν οι αγώνες έφευγαν από τις πίστες της Ευρώπης και ξεκίναγαν οι αγώνες στις χώρες της ανατολής. Η απογοήτευση του Pol Espargaro ήταν εμφανής στις δηλώσεις του: “Δεν ξέρω τι να περιμένω για αύριο. Πρέπει να δούμε τι αλλαγές έχουμε κάνει τελευταία και να δουλέψουμε μαζί με τους ανθρώπους της Michelin για να βρούμε λύση στο πρόβλημα της πρόσφυσης του πίσω τροχού που έχουμε τελευταία”. O Mika Kallio ήταν ακόμα πιο αυστηρός και συγκεκριμένος στις δηλώσεις του: "Στα χειμερινά τεστ ήμασταν πολύ πιο γρήγοροι απ’ ότι σήμερα και ξαφνικά από τον πρώτο κιόλας γύρο το πρωί δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το κράτημα των ελαστικών. Βασικά είναι όλο το πακέτο, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Δοκιμάσαμε όλα τα πιθανά set-up αλλά δεν βρήκαμε λύση και αυτό είναι το αρνητικό, διότι δεν ξέρουμε προς τα πού θα κινηθούμε αύριο. Νομίζω πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω, να δούμε τις ρυθμίσεις που είχαμε στο χειμερινό τεστ και τι αλλαγές κάναμε από τότε που μας δημιούργησαν αυτό το πρόβλημα σήμερα. Μάλλον θα πρέπει να κάνουμε κάτι ριζικά διαφορετικό. Έχω μια ιδέα, αλλά θα πρέπει να το συζητήσουμε με τους μηχανικούς για να δούμε αν είναι εφικτό να εφαρμοστεί. Ίσως το πρόβλημα έχει να κάνει με το ύψος της μοτοσυκλέτας και αυτό δεν λύνεται τόσο εύκολα. Δεν είναι λογικό να γυρίζεις πίσω στο χρόνο, όμως κάποιες φορές βοηθάει”. 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες