Takaaki Nakagami - Συνεχίζει για ακόμη έναν χρόνο με την LCR Honda

Η Honda χρειάζεται έναν Ιάπωνα στο MotoGP, και ο Nakagami κάνει καλά τη δουλειά του
MotoGP: O Takaaki Nakagami συνεχίζει για ακόμη έναν χρόνο με την LCR Honda motomag
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/9/2023

Η LCR Honda, ανακοίνωσε πως ο Takaaki Nakagami θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας και το 2024, με τον Ιάπωνα να μετρά επτά χρόνια παρουσίας στην ομάδα του Lucio Cecchinello.

Ο 31χρονος πλέον Nakagami ο οποίος βρίσκεται στην κορυφαία κατηγορία από το 2018, όπως αναμενόταν υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την LCR Honda για ακόμη έναν χρόνο και ως εκ τούτου ο Ιάπωνας μαζί με τον Johann Zarco θα αποτελεί το δίδυμο αναβατών της LCR Honda. Με την ομάδα του Lucio Cecchinello να κλείνει τις θέσεις των αναβατών της, μένει τώρα να δούμε τι θα συμβεί με τη μοναδική ανοικτή θέση του grid η οποία είναι αυτή της Gresini Racing.

O Takaaki Nakagami μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου με την LCR Honda δήλωσε: "Αισθάνομαι ότι η LCR Honda είναι μέρος της οικογένειάς μου και φυσικά είμαι ενθουσιασμένος που θα είμαι μαζί της για άλλη μια σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω και το HRC για την ευκαιρία, καθώς ξέρω ότι συμβαδίζουμε. Τώρα ήρθε η ώρα να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά για να είμαι έτοιμος για το μέλλον".

Ετικέτες

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες