Τραγικό γεγονός στην Catalunya: Νεκρός ο Luis Salom

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/6/2016

Ο Luis Salom της ομάδας SAG, αναβάτης της Moto 2, υπέκυψε στα τραύματά του μετά από πτώση που είχε στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Η πτώση σημειώθηκε στην δωδέκατη στροφή, που είναι η προτελευταία της πίστας (για την F1 χρησιμοποιείται ακόμα ένα εσάκι). Οι κάμερες κατέγραψαν το περιστατικό από την στιγμή που ο Luis βρισκόταν στην άσφαλτο, πριν καταλήξει στα προστατευτικά - κι έτσι δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τον λόγο που έπεσε ή για το αν υπάρχει ανάμιξη κάποιου άλλου αναβάτη. Ωστόσο οι πρώτες –ανεπίσημες- πληροφορίες από ανθρώπους της πίστας, αναφέρουν ότι δεν υπήρχε άλλος αναβάτης εκείνη την στιγμή.

Οι διασώστες έδωσαν απευθείας μάχη για να τον κρατήσουν στην ζωή, το πρώτο ασθενοφόρο που κατέφτασε το διαδέχτηκε το ελικόπτερο και αμέσως μετά ένα δεύτερο ασθενοφόρο. Εξαιτίας όμως της πολυπλοκότητας των τραυμάτων οι διασώστες αποφάσισαν να μεταφερθεί οδικώς. Οι δοκιμές ακυρώθηκαν και ενημερώθηκε κοντινό νοσοκομείο της Catalunya, ώστε να προετοιμάσει αίθουσα χειρουργείου. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών όμως, ο 24χρονός Salom υπέκυψε στα τραύματά του στις 16:55.

 

 

Η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση πριν λίγο, εκφράζοντας τα θερμά της συλλυπητήρια απέναντι στους συγγενείς, εκ μέρους παράλληλα των FIM, IRTA, RFME και του Circuit de Barcelona-Catalunya.

Ο Luis Salom έτρεξε για πρώτη φορά το 2009, στην Jerez στην κατηγορία των 125 και ανέβηκε στο βάθρο 25 φορές, συμπεριλαμβανομένων και 9 νικών στην Moto3. Το 2012 ήταν δεύτερος στον τίτλο για την Moto3 και τον επόμενο χρόνο τρίτος διεκδικώντας τον τίτλο από τους Maverick Viñales και Alex Rins. Φέτος ανέβηκε στην δεύτερη θέση του βάθρου, την τρίτη του συνολικά στην Moto2.

Ο θάνατός του είναι ο πρώτος για τα MotoGP μετά από τον Marco Simoncelli το 2011, ενώ στην ιστορία της Moto2 έχει σημειωθεί ακόμα ένας θάνατος, του Shoya Tomizawa, το 2010.

Τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια, τους κοντινούς του ανθρώπους και την ομάδα του…

 

UPDATE:

Νέα διαμόρφωση της πίστας

 

 

Ετικέτες

MotoGP: Ενδιαφέρον υπ’ όρους για τον Manuel Gonzalez για το 2026

Η τύχη του Ισπανού ηγέτη της Moto2, εξαρτάται από την απόφαση του Diogo Moreira
MotoGP Manuel Gonzalez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Ο Manuel Gonzalez, πρωτοπόρος της βαθμολογίας στη Moto2, έχει στα χέρια του μία πιθανότητα να βρεθεί στο MotoGP το 2026. Ωστόσο, το μέλλον του εξαρτάται άμεσα από το τι θα αποφασίσει ο αντίπαλος στη μάχη του τίτλου, Diogo Moreira.

Ο 23χρονος Ισπανός είχε δηλώσει πριν λίγες εβδομάδες ότι θα παρέμενε στη Moto2 και το 2026, εφόσον δεν υπήρχε ενδιαφέρον από ομάδα MotoGP. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, η Honda τον έχει θέσει στη λίστα της για την ομάδα LCR Honda του Lucio Cecchinello, σε περίπτωση που ο Moreira αποφασίσει να μετακομίσει στη Prima Pramac Racing Yamaha και όχι στη δορυφορική Honda.

Ο Gonzalez έχει ήδη οδηγήσει μοτοσυκλέτα MotoGP, σε τεστ της Trackhouse Racing στην Αραγονία νωρίτερα στη σεζόν, ωστόσο παρά τις τέσσερις φετινές του νίκες και την πρωτοπορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2, δυσκολεύεται να προσελκύσει προσοχή από ομάδες της μεγάλης κατηγορίας.

Παράλληλα, ο Ισπανός είχε δεχτεί προτάσεις από το WorldSBK, (από την Yamaha και από τη BMW) τις οποίες απέρριψε, καθώς δηλώνει ξεκάθαρα ότι το μόνο βήμα που τον ενδιαφέρει είναι η μετάβαση στο MotoGP.

MotoGP: Έρχεται ο Diogo Moreira - Έχει δύο προτάσεις για την μεγάλη κατηγορία το 2026

Η εξέλιξη λοιπόν εξαρτάται αποκλειστικά από τον Diogo Moreira: αν ο Βραζιλιάνος επιλέξει τη Yamaha, τότε ο Gonzalez θα έχει ανοιχτό τον δρόμο για το MotoGP με την LCR Honda. Αν όχι, θα παραμείνει στη Moto2, παρά την εντυπωσιακή του πορεία.