Valentino Rossi: Πρόωρη σύντομη δοκιμή!

Με Yamaha R1M στο Misano
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/9/2017

Αντίθετα κι από τις δικές του προβλέψεις, ο Rossi επέστρεψε στην οδήγηση πριν καλά – καλά συμπληρώσει τις 20 μέρες από το χειρουργείο. Η επιβεβαίωση μαζί με τις φωτογραφίες, έρχονται από την τοπική εφημερίδα Rimini Today, την εφημερίδα που έχει δώσει στην δημοσιότητα όλες τις κινήσεις του Rossi με ακρίβεια, μαζί με αποκλειστικές φωτογραφίες.

Οι ίδιοι αναφέρουν πως ο Rossi πραγματοποίησε μονάχα τέσσερις γύρους στην R1M, καθώς το παράθυρο του καιρού χωρίς βροχή, έκλεισε απότομα. Η πίστα ήταν ήδη βρεγμένη σε κάποια σημεία και οι συνθήκες της δοκιμής πολύ μακρά από το ιδανικό. Η Yamaha επιβεβαιώνει την δοκιμή του Rossi, ωστόσο δεν υπάρχει κανένα σχόλιο σχετικά με το συμπέρασμα ή την πιθανότητα να αγωνιστεί στο Aragon. Και δεν γίνεται άλλωστε να υπάρξει καθώς η δοκιμή ήταν πολύ σύντομη για να γνωρίζουν και οι ίδιοι, αν μπορεί να αγωνιστεί για τόσους πολλούς γύρους.

 

Rimini Today:

Για το λίγο αυτό που οδήγησε, λυγίζοντας το πόδι και ασκώντας πίεση, δεν υπήρξε πρόβλημα για τον Rossi. Αυτή την στιγμή λοιπόν, η πιθανότητα να αγωνιστεί στο Aragon δεν έχει αποκλειστεί αλλά καμία απόφαση δεν έχει παρθεί, ιδιαίτερα από την στιγμή που τον τελικό λόγο τον έχει η επιτροπή γιατρών που θα περάσει τις επόμενες ημέρες.

Σε περίπτωση που τα καταφέρει ωστόσο, δεν θα έχει καταρρίψει το ανεπίσημο ρεκόρ για ανάρρωση μετά από κάταγμα, καθώς ο Randy De Puniet το είχε καταφέρει μέσα σε 18 ημέρες, σε αντίστοιχη περίπτωση. Ο Rossi περνά κι αυτός Θεραπεία με Υπερβαρικό Οξυγόνο, εμπλουτισμένη διατροφή και έντονη φυσιοθεραπεία για να επιταχύνει την διαδικασία ανάρρωσης ωστόσο κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει με ακρίβεια αν θα καταφέρει να κάνει τον άθλο και να αγωνιστεί στο Aragon, την στιγμή που ο Van der Mark περιμένει μέχρι την τελευταία στιγμή για να ξέρει αν θα αγωνιστεί ως αντικαταστάτης του, πράγμα που είναι και το πιο πιθανό.

Ετικέτες

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia