VR46 Agency - Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Το VR46 Agency μετρά ήδη έναν πελάτη που δεν είναι άλλος από την εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου Pertamina, μεγάλος χορηγός της VR46 στο MotoGP 2024
motomag VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/1/2024

O Valentino Rossi δεν είναι μόνο γνωστός για την αγωνιστική του παρουσία τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο. Ο Ιταλός εδώ και πολλά χρόνια έχει καταφέρει να διαπρέψει στον επιχειρηματικό τομέα, με τις δύο εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel να καταγράφουν συνεχώς κέρδη. Τώρα ο "Γιατρός" πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και τις χορηγίες και για τον λόγο αυτό ίδρυσε τη νέα εταιρεία VR46 Agency.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

O θρύλος του MotoGP, ο οποίος εκτός των άλλων είναι ιδιοκτήτης και της Pertamina Enduro της ομάδας VR46 με το νέο του επιχειρηματικό άνοιγμα μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Η νέα εταιρεία VR46 Agency θα ασχολείται με το μάρκετινγκ, την έρευνα χορηγών, την ανάλυση αγοράς, και τη δημιουργία εικόνας και προσωπικοτήτων από τον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. O Rossi για ακόμη μία φορά επέλεξε τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Gianluca Falcioni για την θέση του διευθυντή στην VR46 Agency. Ο Falcioni ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διευθυντής στις εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel αλλά και μάνατζερ του Pecco Bagnaia στην νεότευκτη εταιρεία του Rossi θα είναι το “πρώτο βιολί” όσον αφορά τoν στρατηγικό σχεδιασμό στο πλάνο του μάρκετινγκ και των χορηγιών. Ο Ιταλός μετρά ήδη έναν πελάτη καθώς ήταν αυτός που έφερε την ινδονησιακή κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα Pertamina ως χορηγό ονομασίας αντικαθιστώντας τη Mooney στην ομάδα του Ιταλού στο MotoGP.

Αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα επιχειρηματικά βήματα του Rossi, η νέα του εταιρεία VR46 Agency αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες τόσο του μηχανοκίνητου χώρου όσο και εκτός αυτού.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

MotoGP: Χαρούμενος ο Pecco Bagnaia με τις αλλαγές στα φρένα

“Πολύ πιο εύκολο για μένα” – Θετικές οι δοκιμές στην Αραγονία
MotoGP Peco Bagnaia happy Aragon test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/6/2025

Ο Francesco Bagnaia επιβεβαίωσε τη βελτιωμένη αίσθηση στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του, χρησιμοποιώντας τους μεγαλύτερους δίσκους φρένων 355mm στη εργοστασιακή Ducati, κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Δευτέρας στην Αραγονία.

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, που φέτος δείχνει να δυσκολεύεται να βρει την εμπιστοσύνη του στο φρενάρισμα κατά την είσοδο των στροφών με τη νέα GP25, δοκίμασε τα μεγαλύτερα φρένα κατά το ζέσταμα το πρωί της Κυριακής.

Μετά από μία απογοητευτική 12η θέση στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Ιταλός έδειξε πολύ πιο κοντά στον πραγματικό του εαυτό στον αγώνα της Κυριακής, καθώς κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον επιθετικό Pedro Acosta και να τερματίσει τρίτος πίσω από τα αδέρφια Marquez.

Η βελτιωμένη του αίσθηση διατηρήθηκε και κατά την επίσημη δοκιμή της Δευτέρας.

“Ναι. Νομίζω ότι είναι το πιο θετικό τεστ που είχα φέτος,” δήλωσε ο Bagnaia, ο οποίος σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο, 0.697 δευτερόλεπτα πίσω από τον Maverick Viñales της Tech3 KTM.

“Ήταν σημαντικό μετά τον χθεσινό αγώνα, όπου άρχισα να καταλαβαίνω καλύτερα τη μοτοσυκλέτα και να αποκτώ εμπιστοσύνη γύρο με τον γύρο.

Σήμερα ξεκίνησα αρκετά χαρούμενος και κατάφερα να δοκιμάσω πράγματα – για παράδειγμα, στη Jerez ήταν αδύνατο να καταλάβουμε οτιδήποτε, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος για σήμερα.

Τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα κατάφερα να βελτιώσω τον χρόνο μου στον τελευταίο γύρο με τα ελαστικά, οπότε ήταν σημαντικό να έχω αυτή την εμπιστοσύνη και σημαντικό να βελτιώσω όσα έμαθα από χθες. Ήταν πολύ θετικό για μένα.”