VR46 Agency - Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Το VR46 Agency μετρά ήδη έναν πελάτη που δεν είναι άλλος από την εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου Pertamina, μεγάλος χορηγός της VR46 στο MotoGP 2024
motomag VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/1/2024

O Valentino Rossi δεν είναι μόνο γνωστός για την αγωνιστική του παρουσία τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο. Ο Ιταλός εδώ και πολλά χρόνια έχει καταφέρει να διαπρέψει στον επιχειρηματικό τομέα, με τις δύο εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel να καταγράφουν συνεχώς κέρδη. Τώρα ο "Γιατρός" πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και τις χορηγίες και για τον λόγο αυτό ίδρυσε τη νέα εταιρεία VR46 Agency.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

O θρύλος του MotoGP, ο οποίος εκτός των άλλων είναι ιδιοκτήτης και της Pertamina Enduro της ομάδας VR46 με το νέο του επιχειρηματικό άνοιγμα μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Η νέα εταιρεία VR46 Agency θα ασχολείται με το μάρκετινγκ, την έρευνα χορηγών, την ανάλυση αγοράς, και τη δημιουργία εικόνας και προσωπικοτήτων από τον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. O Rossi για ακόμη μία φορά επέλεξε τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Gianluca Falcioni για την θέση του διευθυντή στην VR46 Agency. Ο Falcioni ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διευθυντής στις εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel αλλά και μάνατζερ του Pecco Bagnaia στην νεότευκτη εταιρεία του Rossi θα είναι το “πρώτο βιολί” όσον αφορά τoν στρατηγικό σχεδιασμό στο πλάνο του μάρκετινγκ και των χορηγιών. Ο Ιταλός μετρά ήδη έναν πελάτη καθώς ήταν αυτός που έφερε την ινδονησιακή κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα Pertamina ως χορηγό ονομασίας αντικαθιστώντας τη Mooney στην ομάδα του Ιταλού στο MotoGP.

Αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα επιχειρηματικά βήματα του Rossi, η νέα του εταιρεία VR46 Agency αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες τόσο του μηχανοκίνητου χώρου όσο και εκτός αυτού.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Joan Mir - Υπέγραψε για δυο ακόμη χρόνια με το HRC

Παρά τις πτώσεις, τους μόλις 13 βαθμούς φέτος και τα παράπονα
Joan Mir - Για 2 ακόμη χρόνια στο HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2024

Ο Joan Mir και η Honda ανανέωσαν τη συνεργασία τους στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για δύο ακόμη χρόνια, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP 2020 (έχει και έναν ακόμα τίτλο στη Moto3 το 17) να μένει με τους Ιάπωνες, παρά τη δυστοκία στην εξέλιξη της RC213V, που έχουν φέρει στον εργοστασιακό αναβάτη του HRC μόλις 13 βαθμούς σε 9 γύρους.

Ο Ισπανός αναβάτης που είχε διαπρέψει με τη Suzuki, πριν το Hamamatsu αποσυρθεί από τους αγώνες, έχει να θυμάται μια 5η θέση ως το καλύτερο αποτέλεσμά του το 2023 -στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ινδίας-, ενώ το 2024 η κατάσταση είναι δραματική, καθώς συνήθως ο Mir τερματίζει στις θέσεις 15-20, ενώ έχει συλλέξει πολλά DNF με επίσης πολλές τούμπες.

Joan Mir

Όπως και να έχει, η ιαπωνική ομάδα και ο ψηλός (1.81) αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα βρίσκονται μαζί το 2025 και το 2026, με στόχο την επιτυχημένη εξέλιξη της RC213V ώστε να γίνει η εμβληματική big H και πάλι νικηφόρα.

Το συμβόλαιο Mir-Honda σημαίνει πως για το 2025 τουλάχιστον η σύνθεση της εργοστασιακής Honda θα παραμείνει ίδια, αφού και ο Marini (που φέτος έχει συλλέξει… έναν βαθμό) έχει υπογράψει νέα διετή συμφωνία.

Ετικέτες