VR46 Agency - Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Το VR46 Agency μετρά ήδη έναν πελάτη που δεν είναι άλλος από την εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου Pertamina, μεγάλος χορηγός της VR46 στο MotoGP 2024
motomag VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/1/2024

O Valentino Rossi δεν είναι μόνο γνωστός για την αγωνιστική του παρουσία τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο. Ο Ιταλός εδώ και πολλά χρόνια έχει καταφέρει να διαπρέψει στον επιχειρηματικό τομέα, με τις δύο εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel να καταγράφουν συνεχώς κέρδη. Τώρα ο "Γιατρός" πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και τις χορηγίες και για τον λόγο αυτό ίδρυσε τη νέα εταιρεία VR46 Agency.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

O θρύλος του MotoGP, ο οποίος εκτός των άλλων είναι ιδιοκτήτης και της Pertamina Enduro της ομάδας VR46 με το νέο του επιχειρηματικό άνοιγμα μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Η νέα εταιρεία VR46 Agency θα ασχολείται με το μάρκετινγκ, την έρευνα χορηγών, την ανάλυση αγοράς, και τη δημιουργία εικόνας και προσωπικοτήτων από τον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. O Rossi για ακόμη μία φορά επέλεξε τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Gianluca Falcioni για την θέση του διευθυντή στην VR46 Agency. Ο Falcioni ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διευθυντής στις εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel αλλά και μάνατζερ του Pecco Bagnaia στην νεότευκτη εταιρεία του Rossi θα είναι το “πρώτο βιολί” όσον αφορά τoν στρατηγικό σχεδιασμό στο πλάνο του μάρκετινγκ και των χορηγιών. Ο Ιταλός μετρά ήδη έναν πελάτη καθώς ήταν αυτός που έφερε την ινδονησιακή κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα Pertamina ως χορηγό ονομασίας αντικαθιστώντας τη Mooney στην ομάδα του Ιταλού στο MotoGP.

Αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα επιχειρηματικά βήματα του Rossi, η νέα του εταιρεία VR46 Agency αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες τόσο του μηχανοκίνητου χώρου όσο και εκτός αυτού.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

MotoGP: Τον Ιανουάριο τα αποκαλυπτήρια της Pramac

Τον ερχόμενο μήνα είναι προγραμματισμένη η επίσημη παρουσίαση της ομάδας για το 2026
Yamaha Prima Pramac
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

10/12/2025

Η Pramac Yamaha θα είναι η πρώτη ομάδα που παρουσιάζει τη μοτοσικλέτα και τα χρώματά της για το 2026, επιβεβαιώνοντας ότι η παρουσίαση θα γίνει τον Ιανουάριο.

Η ιταλική ομάδα μπαίνει στη δεύτερη χρονιά, της τουλάχιστον επταετούς, συνεργασίας της με τη Yamaha, μετά τη μετάβαση από τη Ducati το 2025. Μέχρι τότε ήταν μακροχρόνιος συνεργάτης της Ducati και είχε κατορθώσει το 2024 να γίνει η μοναδική έως τώρα ομάδα, πέρα από τις εργοστασιακές, που κατακτά τον τίτλο με τον Jorge Martin.

Παρότι υπήρχε επιλογή να παραμείνει στη Ducati και μετά το 2024, η Pramac αποφάσισε να στραφεί στη Yamaha, μια κίνηση που έγινε αφού ο Marc Márquez απέρριψε δημόσια την προοπτική εργοστασιακής μοτοσικλέτας από την Pramac, στοχεύοντας σε θέση στο επίσημο εργοστάσιο.

Η πρώτη σεζόν με τη Yamaha δεν ήταν εύκολη για την ομάδα που συγκέντρωσε 125 βαθμούς και τερμάτισε τελευταία στη βαθμολογία των ομάδων. Με τους Jack Miller και Miguel Oliveira στη σύνθεση, το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν μια πέμπτη θέση του Miller στο Grand Prix των ΗΠΑ.

Για το 2026, η Pramac προχωρά σε σημαντικές αλλαγές, καθώς το καλοκαίρι προκάλεσε έντονες συζητήσεις όταν επιβεβαίωσε τη συμφωνία με τον τρις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος κάνει το μεγάλο βήμα προς τα MotoGP.