VR46 Agency - Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

Το VR46 Agency μετρά ήδη έναν πελάτη που δεν είναι άλλος από την εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου Pertamina, μεγάλος χορηγός της VR46 στο MotoGP 2024
motomag VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/1/2024

O Valentino Rossi δεν είναι μόνο γνωστός για την αγωνιστική του παρουσία τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, αλλά και για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο. Ο Ιταλός εδώ και πολλά χρόνια έχει καταφέρει να διαπρέψει στον επιχειρηματικό τομέα, με τις δύο εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel να καταγράφουν συνεχώς κέρδη. Τώρα ο "Γιατρός" πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και τις χορηγίες και για τον λόγο αυτό ίδρυσε τη νέα εταιρεία VR46 Agency.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

O θρύλος του MotoGP, ο οποίος εκτός των άλλων είναι ιδιοκτήτης και της Pertamina Enduro της ομάδας VR46 με το νέο του επιχειρηματικό άνοιγμα μπαίνει κατευθείαν στα βαθιά καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα αυξημένος. Η νέα εταιρεία VR46 Agency θα ασχολείται με το μάρκετινγκ, την έρευνα χορηγών, την ανάλυση αγοράς, και τη δημιουργία εικόνας και προσωπικοτήτων από τον κόσμο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας. O Rossi για ακόμη μία φορά επέλεξε τον επί πολλά χρόνια συνεργάτη του Gianluca Falcioni για την θέση του διευθυντή στην VR46 Agency. Ο Falcioni ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν διευθυντής στις εταιρείες VR46 Team και VR46 Racing Apparel αλλά και μάνατζερ του Pecco Bagnaia στην νεότευκτη εταιρεία του Rossi θα είναι το “πρώτο βιολί” όσον αφορά τoν στρατηγικό σχεδιασμό στο πλάνο του μάρκετινγκ και των χορηγιών. Ο Ιταλός μετρά ήδη έναν πελάτη καθώς ήταν αυτός που έφερε την ινδονησιακή κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου με έδρα την Τζακάρτα Pertamina ως χορηγό ονομασίας αντικαθιστώντας τη Mooney στην ομάδα του Ιταλού στο MotoGP.

Αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα επιχειρηματικά βήματα του Rossi, η νέα του εταιρεία VR46 Agency αναμένεται να προσελκύσει πολλούς πελάτες τόσο του μηχανοκίνητου χώρου όσο και εκτός αυτού.

VR46 Agency – Η νέα εταιρεία του Rossi μπαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ και των χορηγιών

MV Agusta -Μετά τις KTM & GASGAS, και 3η εταιρεία του PIERER Group στο MotoGP!

Νέες δηλώσεις αυτή τη φορά από τον νέο CEO της MV Agusta, Hubert Trunkepolz
motomag H MV Agusta θα είναι ο νέος κατασκευαστής που εισέρχεται στο MotoGP
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/4/2024

Λάδι στη φωτιά έριξε ο νέος CEO της MV Agusta, Hubert Trunkepolz καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του στο αυστριακό Motorrad Magazin, η ιταλική εταιρεία πρόκειται να γίνει ο όγδοος κατασκευαστής του MotoGP.

Όταν το PIERER Mobility Group στο οποίο ανήκουν KTM, Husqvarna και GASGAS μεταξύ άλλων απέκτησε μετοχές της MV Agusta, ξεκίνησε μία φήμη η οποία ήθελε την ιταλική εταιρεία να εισέρχεται στο MotoGP ως ο νέος κατασκευαστής στη μεγάλη κατηγορία.

Μετά από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της MV Agusta από την KTM, αυτές οι φήμες γιγαντώθηκαν ενώ τώρα μέσω συνέντευξης του νέου CEO της MV Agusta Hubert Trunkepolz στο αυστριακό Motorrad Magazin τα πράγματα ίσως γίνουν ακόμη πιο ενδιαφέροντα στον κορυφαίο θεσμό μοτοσυκλετών τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Trunkepolz η MV Agusta η οποία έχει γράψει ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν γίνεται να μην βρίσκεται στο κορυφαίο πρωτάθλημα, ενώ και η δήλωση του Stefan Pierer μερικούς μήνες πριν πως δεν αποκλείει να κάνει η MV Agusta την εμφάνιση της στο MotoGP ως ξεχωριστή οντότητα το 2027, χρονιά που αλλάζουν οι κανονισμοί, συνηγορεί σε αυτό που ακούμε όλο αυτό το διάστημα.

Να θυμίσουμε πως η Dorna έχει “δεσμεύσει” τις δύο θέσεις μοτοσυκλετών που κατείχε η Suzuki όταν αυτή αποχώρησε σε περίπτωση που κάποιος νέος κατασκευαστής θελήσει να εισέλθει στο MotoGP.

Το να δούμε την MV Agusta στην μεγάλη κατηγορία θα είναι ευχής έργον καθώς θα γίνουμε μάρτυρες μιας μεγάλης επιστροφής, ωστόσο μένει να αποδειχθεί πως αυτό δεν είναι μια απλή εικασία ή ένα τρικ το οποίο στοχεύει στο να φέρει εφήμερη προβολή στο PIERER Mobility Group όσον αφορά την MV Agusta. Κι αν τώρα όντως δούμε την MV Agusta στο MotoGP, είναι σίγουρο κατά 99,99% πως η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχει δεν θα είναι κάποιο νέο μοντέλο, αλλά το γνωστό μας RC16 με νέα χρώματα.

Ετικέτες