Ξεκαθαρίζει για Luca Marini στα MotoGP

Το θέμα θα έχει λυθεί μέσα στην εβδομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2020

Ο ντόρος και οι φήμες οργιάζουν εδώ και καιρό, σχετικά με την μετακίνηση του Luca Marini από την Moto2 στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Πριν λίγες μέρες μάλιστα ο Valentino Rossi, ο ετεροθαλής αδερφός του Marini, είχε δηλώσει πως έχει κάνει συζητήσεις με την Ducati σχετικά με την μεταγραφή του αδερφού του στην ομάδα της Avintia.

Το όλο θέμα έχει ένα πολύ μεγάλο παρασκήνιο με αρκετές παραμέτρους, καθώς η ομάδα της Avintia βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, κάτι που παραδέχτηκε και ο Team Manager, ο πρώην αναβάτης των WSBK Ruben Xaus. O ιδιοκτήτης όμως της ομάδας, ο Raul Romero, είχε διαψεύσει τις φήμες που ήθελαν την Avintia να αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τα MotoGP, ενώ είχε δηλώσει πως θα τιμήσουν και το συμβόλαιο που έχουν για άλλον έναν χρόνο με τον Tito Rabat (η ομάδα έχει ήδη κλείσει ως δεύτερο αναβάτη τον Enea Bastanini).

Αυτό σήμαινε αυτομάτως ότι δεν υπήρχε χώρος για τον Luca Marini και την πρόταση που είχε κάνει στην Ducati ο Rossi προκειμένου να τον εντάξουν στην ομάδα της Avintia. Λίγο αργότερα, κυκλοφόρησαν εκ νέου οι φήμες ότι η VR46 έκανε πρόταση να αγοράσει τις θέσεις της Avintia στο grid για του χρόνου, αλλά κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ένα σημαντικά πολύπλοκο ζήτημα.

Αφενός ο Rossi θα έπρεπε να αγωνίζεται την επόμενη σεζόν κόντρα στην δική του ομάδα, αφού αυτός θα είναι αναβάτης της Petronas με Yamaha- και αφετέρου η ομάδα του θα έπρεπε να τρέχει με τα Ducati της Avintia. Η πολυπλοκότητα του όλου ζητήματος θα δημιουργούσε έναν γόρδιο δεσμό, αλλά όλα αυτά ξεκαθαρίστηκαν με τις πρόσφατες δηλώσεις του Rossi, την Παρασκευή πριν τον αγώνα της Γαλλίας. Ο Γιατρός είπε ότι δεν πρόκειται να μπει η VR46 την σεζόν του 2021 στα MotoGP, αλλά αυτό είναι ένα project για την σεζόν του 2022.

Αυτό έχει μια απόλυτα λογική βάση, καθώς το 2021 –όπως όλα δείχνουν- θα είναι η τελευταία χρονιά του Rossi ως αναβάτη για να επικεντρωθεί στο ρόλο του ιδιοκτήτη μιας ομάδας. Από την άλλη, με την ανακοίνωση για αποχώρηση του Andrea Migno του χρόνου από την ομάδα της VR46 στην Moto3 και την αναβάθμιση του Celestino Vietti στην Moto2 ως ομόσταυλος του Marco Bezzecchi, η ομάδα μένει χωρίς αναβάτες στην μικρή κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι απίθανο να εγκαταλείψει η VR46 την κατηγορία, για να επικεντρωθεί του χρόνου στην Moto2 και το 2022 στα MotoGP.

Σε ό,τι αφορά τον Marini, το πρόβλημα με το συμβόλαιο του Tito Rabat μπορεί να λυθεί από τον ίδιο τον Ισπανό αναβάτη, καθώς έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει τους αγώνες λόγω των φτωχών επιδόσεών του. Αν συνυπολογίσουμε και τον πρόσφατο τραυματισμό του που αποκόμισε από την πτώση στο GP του Le Mans, τότε αυτό το σενάριο έρχεται ακόμη πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι, θα ανοίξει η πόρτα για τον Luca Marini στα MotoGP μέσω της Avintia –η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα διανύσει την τελευταία της σεζόν στην κατηγορία- ώστε το 2022 να συμμετέχει ως αναβάτης της VR46 με Team Manager και ιδιοκτήτη τον αδερφό του.

Το σίγουρο πάντως είναι πως όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν πολύ σύντομα, ίσως και μέσα στις επόμενες μέρες, για το αν θα έχουμε εκτός της οικογένειας Marquez και την οικογένεια Rossi στα MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Maverick Viñales θα επιχειρήσει την επιστροφή στο Grand Prix της Αυστρίας

Ο Ισπανός αναβάτης ταξιδεύει στο Red Bull Ring για να δοκιμάσει την τύχη του μετά τον τραυματισμό στον ώμο
MotoGP Viniales to return in Austria
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/8/2025

Μετά την απουσία του από τους αγώνες σε Γερμανία και Τσεχία, ο Maverick Viñales θα επιχειρήσει να επιστρέψει στη δράση αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix Αυστρίας, την έδρα της KTM

Ο Ισπανός επέστρεψε στην προπόνηση την προηγούμενη εβδομάδα και δούλεψε εντατικά με φυσικοθεραπευτή για να επιταχύνει την αποκατάσταση του ώμου. Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο αν θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός στον αγώνα της Κυριακής.

“Ο τραυματισμός στο Sachsenring ήταν ατυχής, αλλά δουλέψαμε σκληρά με όλους γύρω μου για να μπορέσω να ταξιδέψω στην Αυστρία, μόλις έναν μήνα μετά την πτώση στη Γερμανία”, δήλωσε ο Viñales. “Ξεκίνησα προπόνηση την περασμένη εβδομάδα και κάναμε πολλή φυσικοθεραπεία για να επουλωθεί πιο γρήγορα ο ώμος και να δυναμώσει. Έχω να ανέβω σε μοτοσυκλέτα έναν μήνα, οπότε θα περιμένουμε την Παρασκευή για να αξιολογήσουμε τη φόρμα μας και να δούμε αν μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα είναι σημαντικό να επανέλθουμε σταδιακά. Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να βρεθώ στο Grand Prix Αυστρίας, είναι ο αγώνας εντός έδρας της KTM και ήταν σημαντικό για μένα να είμαι στο Spielberg για να εκπροσωπήσω τα χρώματά μας. Η πίστα είναι υπέροχη, οπότε ανυπομονώ να επιστρέψω στην ομάδα και να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε. Έκαναν εξαιρετική δουλειά με τον Pol (Espargaro) στο Brno κατά την απουσία μου και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Pol για τη δουλειά του με την ομάδα!”

Ο διευθυντής της KTM Tech3, Nicolas Goyon, πρόσθεσε: “Το MotoGP είναι έτοιμο να επιστρέψει στη δράση μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα και το δεύτερο μισό της σεζόν ξεκινά με το πολύ ξεχωριστό Grand Prix Αυστρίας, τον αγώνα στην έδρα του κατασκευαστή μας. Όπως κάθε χρόνο, αυτή η διοργάνωση είναι μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσουμε τους Αυστριακούς φιλάθλους μας και πάντα φέρνει επιπλέον κίνητρο στους αναβάτες μας, που θέλουν να αποδώσουν καλά μπροστά στο πορτοκαλί κοινό. Ο Maverick Viñales θα ταξιδέψει στην Αυστρία αυτή την εβδομάδα μετά τον τραυματισμό του στη Γερμανία, που τον ανάγκασε να χάσει τους αγώνες σε Sachsenring και Brno. Η ανάρρωση πήγε καλά και ο Maverick δούλεψε σκληρά τον τελευταίο μήνα για να είναι στο Spielberg. Φυσικά, θα πρέπει να περάσει τον ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη και στη συνέχεια να δοκιμάσουμε την φυσική του κατάσταση, πριν σκεφτούμε την απόδοση.”