Ξεκαθαρίζει για Luca Marini στα MotoGP

Το θέμα θα έχει λυθεί μέσα στην εβδομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2020

Ο ντόρος και οι φήμες οργιάζουν εδώ και καιρό, σχετικά με την μετακίνηση του Luca Marini από την Moto2 στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Πριν λίγες μέρες μάλιστα ο Valentino Rossi, ο ετεροθαλής αδερφός του Marini, είχε δηλώσει πως έχει κάνει συζητήσεις με την Ducati σχετικά με την μεταγραφή του αδερφού του στην ομάδα της Avintia.

Το όλο θέμα έχει ένα πολύ μεγάλο παρασκήνιο με αρκετές παραμέτρους, καθώς η ομάδα της Avintia βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση, κάτι που παραδέχτηκε και ο Team Manager, ο πρώην αναβάτης των WSBK Ruben Xaus. O ιδιοκτήτης όμως της ομάδας, ο Raul Romero, είχε διαψεύσει τις φήμες που ήθελαν την Avintia να αποχωρεί στο τέλος της σεζόν από τα MotoGP, ενώ είχε δηλώσει πως θα τιμήσουν και το συμβόλαιο που έχουν για άλλον έναν χρόνο με τον Tito Rabat (η ομάδα έχει ήδη κλείσει ως δεύτερο αναβάτη τον Enea Bastanini).

Αυτό σήμαινε αυτομάτως ότι δεν υπήρχε χώρος για τον Luca Marini και την πρόταση που είχε κάνει στην Ducati ο Rossi προκειμένου να τον εντάξουν στην ομάδα της Avintia. Λίγο αργότερα, κυκλοφόρησαν εκ νέου οι φήμες ότι η VR46 έκανε πρόταση να αγοράσει τις θέσεις της Avintia στο grid για του χρόνου, αλλά κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ένα σημαντικά πολύπλοκο ζήτημα.

Αφενός ο Rossi θα έπρεπε να αγωνίζεται την επόμενη σεζόν κόντρα στην δική του ομάδα, αφού αυτός θα είναι αναβάτης της Petronas με Yamaha- και αφετέρου η ομάδα του θα έπρεπε να τρέχει με τα Ducati της Avintia. Η πολυπλοκότητα του όλου ζητήματος θα δημιουργούσε έναν γόρδιο δεσμό, αλλά όλα αυτά ξεκαθαρίστηκαν με τις πρόσφατες δηλώσεις του Rossi, την Παρασκευή πριν τον αγώνα της Γαλλίας. Ο Γιατρός είπε ότι δεν πρόκειται να μπει η VR46 την σεζόν του 2021 στα MotoGP, αλλά αυτό είναι ένα project για την σεζόν του 2022.

Αυτό έχει μια απόλυτα λογική βάση, καθώς το 2021 –όπως όλα δείχνουν- θα είναι η τελευταία χρονιά του Rossi ως αναβάτη για να επικεντρωθεί στο ρόλο του ιδιοκτήτη μιας ομάδας. Από την άλλη, με την ανακοίνωση για αποχώρηση του Andrea Migno του χρόνου από την ομάδα της VR46 στην Moto3 και την αναβάθμιση του Celestino Vietti στην Moto2 ως ομόσταυλος του Marco Bezzecchi, η ομάδα μένει χωρίς αναβάτες στην μικρή κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι απίθανο να εγκαταλείψει η VR46 την κατηγορία, για να επικεντρωθεί του χρόνου στην Moto2 και το 2022 στα MotoGP.

Σε ό,τι αφορά τον Marini, το πρόβλημα με το συμβόλαιο του Tito Rabat μπορεί να λυθεί από τον ίδιο τον Ισπανό αναβάτη, καθώς έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει τους αγώνες λόγω των φτωχών επιδόσεών του. Αν συνυπολογίσουμε και τον πρόσφατο τραυματισμό του που αποκόμισε από την πτώση στο GP του Le Mans, τότε αυτό το σενάριο έρχεται ακόμη πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι, θα ανοίξει η πόρτα για τον Luca Marini στα MotoGP μέσω της Avintia –η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα διανύσει την τελευταία της σεζόν στην κατηγορία- ώστε το 2022 να συμμετέχει ως αναβάτης της VR46 με Team Manager και ιδιοκτήτη τον αδερφό του.

Το σίγουρο πάντως είναι πως όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν πολύ σύντομα, ίσως και μέσα στις επόμενες μέρες, για το αν θα έχουμε εκτός της οικογένειας Marquez και την οικογένεια Rossi στα MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Ετικέτες

RED BULL ROMANIACS 2025 - MOTODYNAMICS RALLY Team: Εξαιρετικά αποτελέσματα στην 1η συμμετοχή!

Σε έναν από τους δυσκολότερους αγώνες παγκοσμίως!
1015_KARAMPELAS
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/8/2025

Η πρώτη συμμετοχή της MOTODYNAMICS RALLY Team στον ίσως δυσκολότερο Hard Enduro/Rally αγώνα του κόσμου, το RED BULL ROMANIACS, ολοκληρώθηκε με δυνατές στιγμές, έντονα συναισθήματα και σπουδαίες επιδόσεις.

Εμείς από την πλευρά μας σας ενημερώναμε καθημερινά για τα αποτελέσματα και τις εξελίξεις του σκληροτράχηλου αγώνα, που είχε και ελληνικό άρωμα.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία Adventure Ultimate με δύο Yamaha Ténéré 700 GYTR και αναβάτες τον δικό μας συντάκτη Κίμωνα Καράμπελα #1015 και τον Ρουμάνο Krisztian Tompa #1014, δίνοντας το "παρών" σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του παγκόσμιου off-road.

Η αρχή ήταν εντυπωσιακή: στον “πρόλογο” – μια μέρα ανοιχτή στο κοινό που ανυπομονούσε να απολαύσει επιδόσεις και θέαμα μέσα στην καρδιά της Sibiu – ο Καράμπελας κατέκτησε την 5η θέση και ο Tompa την 8η, βάζοντας τις βάσεις για μια δυνατή πορεία.

Κάθε μέρα στα βουνά των Καρπαθίων ήταν μια πραγματική πρόκληση. Βράχια, λάσπη, πυκνή βλάστηση, σκοτεινά μονοπάτια, απότομες υψομετρικές διαφορές και ακραία τερέν δοκίμαζαν αναβάτες και μοτοσικλέτες σε κάθε κατηγορία. Η ομάδα ανταποκρίθηκε με πάθος, ψυχραιμία και αντοχή.

Η αγωνιστική πορεία εξελισσόταν εξαιρετικά, με συνεχή βελτίωση στους χρόνους και σταθερά υψηλό ρυθμό, μέχρι που μια άτυχη στιγμή για τον Ρουμάνο Krisztian Tompa τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει, ενώ βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης – μόλις λίγα λεπτά πίσω από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου Hard Enduro.

Ο Έλληνας αναβάτης Κίμωνας Καράμπελας, με σταθερή και μαχητική παρουσία σε όλα τα σκέλη του αγώνα, έφτασε και αυτός στην 3η θέση της γενικής, όμως την τελευταία ημέρα μια ποινή 5 λεπτών, λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, τον κατέταξε τελικά στην 6η θέση overall. Η επίδοσή του αποτελεί μια σπουδαία προσωπική και εθνική επιτυχία, σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του κόσμου.

Για τη MOTODYNAMICS RALLY Team, το RED BULL ROMANIACS δεν ήταν απλώς ένας αγώνας. Ήταν μια εμπειρία ζωής: γεμάτη ένταση, αδρεναλίνη, ανατροπές, απογοητεύσεις, αλλά και μεγάλες στιγμές χαράς και υπερηφάνειας. Ήταν η επιβεβαίωση της δυναμικής της ομάδας, με σύμμαχο την αξιόπιστη και σκληροτράχηλη Yamaha Ténéré 700 GYTR.

Η MOTODYNAMICS RALLY Team συνεχίζει το ταξίδι της, πιο ώριμη, πιο έμπειρη, πιο δυνατή!