Ξεσπαθώνει εναντίον του Dall'Igna ο Dovizioso!

Τον κατηγορεί ευθέως για την έξοδό του από την Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/1/2021

Ο Dovizioso θα είναι ο μεγάλος απών από την φετινή σεζόν των MotoGP, κάνοντας ένα διάλλειμα στην πολύχρονη καριέρα του. Τον περασμένο Αύγουστο, κατά την διάρκεια του αυστριακού GP, είχε ανακοινώσει ο ίδιος πως δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του με την Ducati, χωρίς όμως να θέλει να θίξει τους λόγους που τον οδήγησαν σε μια τέτοια απόφαση.

Εκείνη την περίοδο, οι περισσότεροι θεώρησαν πως υπήρχε μια οικονομική διαφορά ανάμεσα στις απαιτήσεις του Ιταλού αναβάτη και την προσφορά της Ducati, το οποίο δεν μπορούσε να γεφυρωθεί, αλλά τώρα, ο 15 φορές νικητής στην μεγάλη κατηγορία, λέει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ποτέ δεν του έγινε κάποια πρόταση από την μεριά του εργοστασίου. Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην ιταλική Gazzetta dello Sport, ο Dovizioso ήταν ιδιαίτερα χειμαρρώδης σχετικά με το τι ακριβώς συνέβη που οδήγησε στην έξοδό του από την ομάδα της Ducati, δίνοντας ιδιαίτερη έμφση στην ρήξη των σχέσεων του με τον Gigi Dall'Igna από το 2017, τον άνθρωπο δηλαδή που έφερε ένα σωρό καινοτομίες και ριζοσπαστικές λύσεις στην μοτοσυκλέτα, αναμορφώνοντας πλήρως την εικόνα του εργοστασίου στους αγώνες.

"Ποια είναι η σχέση μου με τον Gigi; Μηδενική", είπε με κάθε ειλικρίνεια ο Dovi. "Τα τελευταία χρόνια είχαμε φτάσει στο ποσοστό του 30%. Στην συνέχεια, όταν ήρθε ο Lorenzo στην Ducati το 2017, με τις διαφωνίες και τις κόντρες μεταξύ μας, η ομάδα μου απομονώθηκε. Δεν είχαμε πλέον λόγο για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ούτε κάναμε συγκεντρώσεις και συζητήσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Στην Ducati όμως υπάρχει πρόσφορο έδαφος, καθώς το επίπεδο των ικανοτήτων των ανθρώπων της είναι πάρα πολύ υψηλό κι αυτό είναι το μόνο που με θυμώνει πάρα πολύ. Αυτά τα οκτώ χρόνια θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολλά περισσότερα πράγματα. Ο Gigi κι εγώ δεν έχουν μιλήσει σε ήρεμο τόνο από το 2017 και μετά."

Στην συνέντευξή του ο Dovizioso αρνείται ότι η απόφαση να μην συνεχίσουν μαζί του ήταν ομόφωνη, ανάμεσα στους διευθυντές της Ducati και ισχυρίζεται πως αυτή η απόφαση προερχόντουσαν μόνο από τον Dall'Igna. Μάλιστα λέει πως κακώς γίνεται λόγος για την Ducati, καθώς για τα πάντα αποφάσιζε ο Dall'Igna, ακόμη και για την επιλογή του Lorenzo το 2017. Με αφορμή όμως αυτό, θίγει και ένα ακόμη πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με τον Marc Marquez: "Στις αρχές του 2016, υπήρχε η δυνατότητα να πάρουμε τον Marc Marquez, αλλά ο Gigi είχε ήδη αποφασίσει πως ήθελε τον Lorenzo", λέει ο Dovizioso.

Σε ό,τι αφορά την απόφαση για τον ίδιο, θεωρεί πως ο Dall'Igna είχε πάρει ήδη την απόφασή του, όταν συγκρούστηκαν κατά την διάρκεια μιας τεχνικής ενημέρωση στο διάστημα μεταξύ του γερμανικού και του αυστριακού Grand Prix το 2019. Όπως δηλώνει στην συνέντευξή του "Υποτίθεται ότι θα ήταν μια τεχνική ενημέρωση, καθώς είχαμε διαφορετικές ιδέες, υπήρχε διχογνωμία και θέλαμε να είναι παρόντες όλοι οι μηχανικοί και οι μηχανολόγοι. Ξεκίνησε λοιπόν, ως μια τεχνική ενημέρωση, αλλά κατέληξε ως μια προσωπική διαμάχη ανάμεσά μας. Ο Gigi αισθάνθηκε ότι του γινόταν επίθεση. Νομίζω ότι εκείνη την στιγμή ήταν που έκλεισε τις πόρτες, αλλά το έκανε πολύ ήρεμα και όσα εί0πε αργότερα το επιβεβαιώνουν."

"Λένε ότι εγώ ήθελα το ένα, ήθελα το άλλο", συνεχίζει ο Dovizioso. "Είναι όλα ψέματα. Δεν μου έγινε ποτέ κάποια πρόταση, δεν έγιναν ποτέ διαπραγματεύσεις. Ακόμη και τότε δεν ήξερα ότι δεν με ήθελαν πια. Όσα όμως που είπαν, ήταν μια επιβεβαίωση πως ο Dall'Igna το είχε ήδη αποφασίσει από εκείνη την συνάντηση το 2019."

Ο Dovizioso εμφανίστηκε επίσης επικριτικός σε ό,τι έχει να κάνει με την έλλειψη ειλικρίνειας στο θέμα της συμφωνίας με την Ducati για το 2021, λέγοντας ότι αν ήξερε πραγματικά ποια ήταν η θέση του μέσα στην ομάδα, θα έβλεπε με διαφορετικό μάτι την πρόταση της ΚΤΜ και τις συζητήσεις με τους Αυστριακούς, οι οποίες ναυάγησαν.

Προς το παρόν ο Dovizioso δεν απορρίπτει την πιθανότητα να αντικαταστήσει τον Marc Marquez, που βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάρρωσης, στην Honda το 2021, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επ' αυτού προτιμώντας να περιμένει "τι προσφορά και αν θα την κάνουν", πριν καταστρώσει τα σχέδιά του για το μέλλον.

MotoGP: Η Ducati αποκαλύπτει την αντίδραση του Marc Marquez στη συμφωνία με τον Pedro Acosta

Την αποκάλυψη έκανε ο Davide Tardozzi
acosta
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/6/2026

Η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον Pedro Acosta.

Πρόκειται για μια συμφωνία που είχε κλείσει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η επίσημη ανακοίνωση καθυστέρησε λόγω των συνεχιζόμενων συζητήσεων μεταξύ του MotoGP και των κατασκευαστών σχετικά με τη νέα σύμβαση.

Από την επόμενη σεζόν λοιπόν οι Marc Marquez και Pedro Acosta θα ηγηθούν της προσπάθειας της Ducati στη νέα εποχή των 850 κυβικών. Ο team manager της ομάδας, Davide Tardozzi, εξήγησε ότι ο Marquez δεν παρενέβη στις διαπραγματεύσεις μεταξύ της Ducati και του Acosta, ενώ είπε στους Ιταλούς ότι πήραν τη σωστή απόφαση.

Ο Tardozzi είπε: “Ήταν μια εύκολη απόφαση (σχετικά με την υπογραφή του Acosta). Ο Marc δεν είπε ποτέ τίποτα για τον teammate του και όταν του είπαμε ότι διαπραγματευόμαστε με τον Pedro, χειροκρότησε και είπε: Εντάξει, πήρατε τη σωστή απόφαση”.

Νωρίτερα φέτος πληροφορίες ανέφεραν ότι ο Marquez ήταν διστακτικός να υπογράψει διετές συμβόλαιο, καθώς συνέχιζε να αναρρώνει από έναν τραυματισμό στον ώμο. Ωστόσο, ο Tardozzi δηλώνει ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες εντός της Ducati ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του.

Πιστεύω ότι, ειλικρινά, φοβόταν για την υγεία του. Αλλά ποτέ δεν είχαμε αμφιβολίες γι’ αυτόν, γιατί ήταν πολύ σαφής μαζί μας, δείχνοντάς μας όλα όσα έκανε μέσω όλων των ιατρών, μέσω όλου του ιατρικού προσωπικού, ενός απίστευτα μεγάλου προσωπικού πολύ υψηλού επιπέδου στη Μαδρίτη. Έτσι, ήμασταν πάντα ενήμεροι για αυτό και νομίζω ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες για εμάς ώστε να συνεχίσουμε μαζί του.

Έχω ήδη διαχειριστεί δύο μεγάλους πρωταθλητές, γιατί ο Pecco είναι ένας από αυτούς. Έτσι, είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό και είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι που έχουμε αυτή την ισχυρή ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια.