Έκλεψαν την Ducati V4R του Troy Bayliss!

Λίγες μέρες πριν την έναρξη των Motul WSBK!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/2/2020

Το φετινό πρωτάθλημα των Superbikes βρίσκεται ένα βήμα πριν ξεκινήσει, με τις τελευταίες επίσημες δοκιμές να έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς. Στη μεσαία κατηγορία, τα WorldSSP θα κάνει το ντεμπούτο και ο γιος του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή των WSBK (2001,2006 και 2008) Troy Bayliss, o Oli, με συμμετοχή wild card. Ο Troy Bayliss έχει κερδίσει 52 αγώνες και έχει βρεθεί στο βάθρο 94 φορές χαρίζοντας στη Ducati πολλές επιτυχίες. Μετά την απόσυρσή του απ’ τους παγκοσμίου επιπέδου αγώνες οι σχέσεις του με τη Ducati συνεχίστηκαν μέχρι και σήμερα, αφού παίρνει μέρος στο αυστραλιανό πρωτάθλημα superbike με την ομάδα DemoSport Ducati. Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale είχε συμφωνήσει με τον Bayliss να οδηγήσει μια τροποποιημένη V4R με σέλα και μαρσπιέ για συνεπιβάτη ώστε να κάνει βόλτα μερικούς VIP μέσα στη πίστα που έχει αγαπήσει τόσο πολύ, εν όψει του αγώνα των Motul WSBK. Στο Phillip Island o Bayliss είναι ο τελευταίος Αυστραλός που έχει κερδίσει έναν αγώνα superbike, με την τελευταία του νίκη το 2008, ενώ είναι ο δεύτερος πιο επιτυχημένος αναβάτης σε αυτή τη πίστα με έξι νίκες – στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Troy Corser με επτά.

Ωστόσο, το σχέδιο της Ducati με τον Bayliss να κάνει βόλτα μερικούς τυχερούς στο Phillip Island έληξε άδοξα, καθώς διαρρήκτες παραβίασαν τη πίσω πόρτα του βαν που μετέφερε την V4R, κλέβοντάς τη. Η ειρωνεία είναι πώς οι δράστες δεν θα μπορέσουν να οδηγήσουν την V4R καθώς ο κινητήρας της ετοιμαζόταν για ανακατασκευή, ενώ το να πωληθεί ολόκληρη είναι αδύνατο λόγω της ξεχωριστής της εμφάνισης. Από την άλλη, ο ίδιος ο Bayliss ήταν ιδιαίτερα καυστικός στις αναρτήσεις του στα social media, αφού ευχήθηκε πως αν κάποιος δει τη μοτοσυκλέτα του να κυκλοφορεί δημόσια να πετάξει ένα ξύλο στον εμπρός τροχό και να κοπεί τουλάχιστον το ένα χέρι αυτού που την έκλεψε. Το πιθανότερο σενάριο βέβαια είναι οι δράστες να πουλήσουν σε τμήματα την V4R, αν και ελπίζουμε να βρεθεί γρήγορα η μοτοσυκλέτα με την έκταση που έχει πάρει το θέμα.

Ετικέτες

Bimota - Επιστρέφει στα Motul WSBK το 2025!

Με κινητήρα από το ZX-10RR, αλλά με διαφορετικό πλαίσιο - Ένα βήμα παραπάνω από την πρακτική του Pierer Group στο MotoGP
motomagBimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

24/4/2024

Η Bimota, μετά από πολλά χρόνια απουσίας από το Παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα, επιστρέφει μέσω της συνεργασίας της με την Kawasaki στα Motul WSBK το 2025, με το πλαίσιο να είναι ιταλικής κατασκευής, ενώ ο κινητήρας -και τα περισσότερα μέλη της ομάδας- θα προέρχονται από το Akashi.

Οι παλαιότεροι θα γνωρίζουν ότι η Bimota δεν είναι άσχετη με τους αγώνες μοτοσυκλέτας, μετρώντας ήδη από το 1980, εφτά μόλις χρόνια μετά την ίδρυσή της, το πρώτο της Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα 350 κυβικά, με τον Jon Ekerold να οδηγεί στην κορυφή μία δίχρονη, δικύλινδρη Bimota YB3. Η επιτυχία συνεχίστηκε το 1987 με τον θρύλο Virginio Ferrari καβάλα στο YB4R να κατακτά το πρωτάθλημα στην κατηγορία TT Formula 1. Το 1988 ήταν η χρονιά που το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK έκανε την εμφάνισή του, με τους Davide Tardozzi και Stephane Mertens να ανεβαίνουν 7 φορές συνολικά στο πρώτο σκαλί του βάθρου, στην παρθενική χρονιά του WSBK. Μετά από κάποια χρόνια αγωνιστικής ανομβρίας, ο ταλαντούχος εκλιπών Anthony Gobert με ένα SB8R είδε πρώτος την καρό σημαία στο υγρό Philip Island, το 2000.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Μετά από 25 χρόνια, η Bimota σε συνεργασία με την Kawasaki επανέρχεται στο Παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2025. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, που ακόμα δεν έχει εμφανιστεί, θα είναι της Bimota, σχεδιασμένο εντός των εγκαταστάσεών της, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα να έρχεται από το Ninja ZX-10RR. Και όχι μόνο αυτός, καθώς πολλά μέλη από την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki KRT θα μεταπηδήσουν στο box της Bimota. Ένα ορόσημο για την Kawasaki Racing Team, η οποία μετρά σχεδόν σαράντα χρόνια αγωνιζόμενη με μοτοσυκλέτες που μπορείς να αγοράσεις στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία.

Η ονομασία της νέας ομάδας θα είναι "Bimota by Kawasaki Racing Team", όχι μόνο εξαιτίας της πράσινης ιστορίας στον θεσμό των Motul WSBK, αλλά και χάρη στο μειοψηφικό πακέτο του 49,9%της Bimota, το οποίο ανήκει στο Akashi από το 2019. Όπως είναι λογικό, ένας βασικός στόχος για τη δημιουργία της νέας ομάδας είναι η διαφήμιση της Bimota, καθώς μέσα από τους αγώνες θα μπορέσει να προωθήσει καλύτερα τις μοτοσυκλέτες της (και πρώτα απ' όλα κάποια μελλοντική replica της αγωνιστικής της μοτοσυκλέτας), αγγίζοντας ένα ευρύτερο κοινό. Με τη σειρά του, η αύξηση της δημοφιλίας της ιταλικής εταιρείας που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες-έργα τέχνης στο χέρι, με εξαιρετική προσοχή στην λεπτομέρεια, αναμένεται να φέρει γενικότερη αύξηση στις πωλήσεις μοτοσυκλετών Bimota και περισσότερα έσοδα στα ταμεία.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Το επόμενο λογικό βήμα λοιπόν έγινε, από την στιγμή που η Kawasaki απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της ιταλικής εταιρείας. Σε αντίθεση με το παρελθόν, αυτή την φορά η Bimota έχει ισχυρότερη οικονομική επιφάνεια, χάρη στην στήριξη του Akashi. Ταυτόχρονα, η τεχνογνωσία των πράσινων, οι οποίοι μετρούν ήδη 7 Παγκόσμιους τίτλους, θα αποτελέσει σημαντικό υποστηρικτικό παράγοντα, γλιτώνοντας χρόνο, κόπο και χρήμα από την δημιουργία ενός τμήματος R&D από το μηδέν.

Bimota – Η επιστροφή του θρύλου στα Motul WSBK το 2025

Αν και η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Bimota δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί, δεν περιμένουμε να δούμε στις πίστες το ιδιόρρυθμο hub-steering μπροστινό του εργοστασίου από το Rimini. Αν και με πολλά πλεονεκτήματα, το βασικό μειονέκτημα της απουσίας σωστής πληροφόρησης τέτοιου είδους συστημάτων διεύθυνσης για το τι ακριβώς συμβαίνει κάτω από τον μπροστινό τροχό, έχει αφήσει το πιο απλό κατασκευαστικά τηλεσκοπικό πιρούνι να κυριαρχήσει στους αγώνες.

Ετικέτες