Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Jonathan Rea - Με τη Yamaha στο WorldSBK από το 2024

Στη θέση του Toprak Razgatlioglu που πηγαίνει στη BMW
O Jonathan Rea υπέγραψε συμβόλαιο με τη Yamaha
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/9/2023

Pata Yamaha Prometeon WorldSBK και Jonathan Rea υπέγραψαν διετές συμβόλαιο, με τον Ιρλανδό αναβάτη να ξεκινά να αγωνίζεται στη σέλα του R1 από το 2024, δίπλα στον Andrea Locatelli.

Λίγες ώρες αφότου ο Rea ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την KRT, ήρθε η επίσημη ανακοίνωση από τη Yamaha Racing, για τη νέα συνεργασία των Ιαπώνων με τον αναβάτη από το Ulster.

Τόσο η Kawasaki όσο και η Yamaha αναφέρονται λεπτομερώς στην καριέρα του Rea, καθώς ο Ιρλανδός είναι ο GOAT της διοργάνωσης, και αποτελεί κεφάλαιο για όποια εταιρεία τον έχει στις τάξεις της.

Η Yamaha αναφέρει πως παρά την απίστευτη καριέρα του, ο Ιρλανδός διψάει ακόμα για τίτλους και θέλει όσο τίποτα άλλο να προσθέσει στα 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει, μερικά ακόμα.

Περιμένουμε τώρα να δούμε αν ο συνδυασμός Rea-R1 θα είναι ο ιδανικός ώστε να μπορέσει να απειλήσει την κυριαρχία του πακέτου Bautista-Panigale R.

Ετικέτες