Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

Andrea Iannone - Επιστρέφει στους αγώνες με δορυφορική Ducati στα WSBK το 24

Επίσημη ανακοίνωση από τον διευθυντή του Ducati Corse, Luigi Dall’Igna
Andrea Iannone - Επιστρέφει στους αγώνες το 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/9/2023

Την Παρασκευή 1/9, στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαρκελώνης για τον 11ο φετινό γύρο των MotoGP, ο εκτελεστικός διευθυντής του Ducati Corse, Luigi DallIgna, επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Iannone να επιστρέφει στην ενεργό δράση, μετά από τον τετραετή του αποκλεισμό από τους αγώνες λόγω ντόπινγκ, το 2019.

Πριν από λίγες μέρες, σας είχαμε ενημερώσει για τα ιταλικά δημοσιεύματα που ήθελαν τον Andrea Iannone να επιστρέφει στην ενεργό δράση, το 2024. Σήμερα, ο Luigi DallIgna, ο οποίος είναι υπεύθυνος για όλο το αγωνιστικό τμήμα της Ducati, επιβεβαίωσε ότι ο Ιταλός αναβάτης θα επιστρέψει στους αγώνες, πάνω σε μία δορυφορική Panigale V4R.

Ο DallIgna μίλησε με θέρμη για τον Iannone, λέγοντας ότι είναι ένας σημαντικός και ταλαντούχος αναβάτης για την Ducati. Μάλιστα, όπως μας ενημέρωσε η πρώτη νίκη που πήρε η Ducati στα MotoGP, από τότε που ο Gigi έγινε μέλος της ομάδας, ήταν με τον Iannone στην Αυστρία το 2016.

Στις δηλώσεις του ο DallIgna, δήλωσε ότι ο Iannone θα βρεθεί σε μία από τις δορυφορικές ομάδες της Ducati, χωρίς να ανακοινώνει το ποια θα είναι. Οι πιθανότητες βέβαια γέρνουν υπέρ της GoEleven, καθώς σύμφωνα με τα ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone είχε συναντηθεί με τον team manager της συγκεκριμένης ομάδας, Gianni Rammelo, στην Imola.

Τέλος, ο DallIgna δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν θα τον δούμε να δοκιμάζει την Panigale V4R κατά την διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος, όμως όπως είναι φυσικό θα χρειαστεί σίγουρα χρόνο για να επανέλθει στην κατάσταση που ήταν το 2019.

Ετικέτες