Συνεργασία MV Agusta και Federicο Fuligni

Ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2019

Μετά από μια δύσκολη σεζόν που είχε ο Ιταλός αναβάτης στα Moto2 αποφάσισε, σε συνεννόηση πάντα με τον προπονητή του Alex De Angelis, να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Από φέτος θα είναι άλλη μια φορά rookie καθώς θα συμμετέχει στα WorldSSP υπό την αιγίδα της ομάδας της MV Agusta Reparto Corse, ελπίζοντας πως θα πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Έχοντας περάσει μια δύσκολη σεζόν στα Moto2, έψαχνα τρόπο να επιταχύνω την εξέλιξή μου ως αναβάτης και εξέτασα αρκετές ευκαιρίες παρέα με τον προπονητή μου, Alex De Angelis. Μια απ’ αυτές ήταν το σχέδιο του Giovanni Cuzari, που συνεργάζεται αρκετό καιρό με την MV Agusta F2 στα Moto2, να με συμπεριλάβει ως τρίτο οδηγό, κάτι που αναφέρθηκε όσο μιλούσαμε. Για την ομάδα όλοι λένε καλά λόγια και πως αποτελείται από έμπειρους ανθρώπους, που πάνω απ’ όλα έχουν πάθος για την δουλειά τους. Έτσι, δεν άργησα να συμφωνήσω με τον Andrea Quadranti καθώς και οι δύο μας θέλουμε το ίδιο πράγμα, καλά αποτελέσματα. Η MV Agusta αποτελεί ήδη ένα απ’ τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας και στοχεύει στη νίκη. Εγώ θέλω να λυτρωθώ μετά από μια δύσκολη σεζόν που η απουσία των καλών αποτελεσμάτων οφείλονταν εν μέρει και στην φυσική μου κατάσταση. Έχω πολλά κίνητρα και θέλω να δουλέψω σκληρά με τη νέα ομάδα ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και για μένα αλλά πάνω απ’ όλα για τους θεατές. Είμαι περήφανος που θα αντιπροσωπεύω μια τόσο καταξιωμένη κατασκευάστρια στα WorldSSP που χρησιμοποιεί τρικύλινδρο κινητήρα όπως οι νέες μοτοσυκλέτες στα Moto2. Μια κατηγορία που θέλω να επιστρέψω όταν θα έχω επιτύχει τα κατάλληλα αποτελέσματα.” Σε δηλώσεις του ο Andrea Quadranti διευθυντής της MV Agusta Reparto Corse ανέφερε: “Είμαι χαρούμενος που μπορώ να καλωσορίσω έναν νεαρό και πολλά υποσχόμενο αναβάτη στην ομάδα μας όπως ο Federico, που έχει τόσο μεγάλη επιθυμία να λυτρωθεί και να επιστρέψει στον ανταγωνισμό μέσα από μια νέα κατηγορία. Απ’ τη μεριά μας, εγγυόμαστε πως θα έχουν την πλήρη υποστήριξή μας τόσο ο Federico όσο κι ο Raffaele.

WSBK - Αλλαγές εκ νέου στο όριο στροφών - Η Ducati χάνει ακόμη 250rpm, η Kawasaki κερδίζει 250rpm

Σε άμεση ισχύ από το Grand Prix της Imola οι νέοι κανονισμοί
WSBK
Από το

motomag

13/7/2023

Μετά από την ανάλυση των έξι πρώτων γύρων της σεζόν, FIM και Dorna WSBK Organization (DWO), βάσει κανονισμού αποφάσισαν να μειώσουν το όριο στροφών στον V4 κινητήρα της Ducati εκ νέου κατά 250 στροφές.

Η κυριαρχία της Ducati στο WSBK συνεχίζεται και ως εκ τούτου ζητείται διέξοδος -βάσει των κανονισμών που ισχύουν- για να μπορέσει κάποιος κατασκευαστής να την κοιτάξει στα μάτια και να υπάρξει ανταγωνισμός στη συνέχεια της αγωνιστικής χρονιάς. Η FIM και η Dorna WSBK Organization (DWO) βάσει του άρθρου 2.4.2.2-3* των κανονισμών του θεσμού, και μετά από εξέταση των επιδόσεων όλων των μοτοσυκλετών μετά το τέλος των έξι πρώτων γύρων, αποφάσισαν να μειώσουν εκ νέου το όριο στροφών της Panigale V4 R κατά 250 στροφές. Έτσι πλέον το όριο για την Ducati Panigale V4 R πέφτει στις 15.600 από τις 15.850 στροφές που ήταν προηγουμένως. Παράλληλα, η Kawasaki επέλεξε να χρησιμοποιήσει 5 κερδισμένους βαθμούς (concession points) -αυτοί απονέμονται στους κατασκευαστές, στους αγώνες Superbike Race 1 & 2, με τους βαθμούς να μοιράζονται από την 1η έως την 5η θέση. Ο τελευταίος παίρνει πέντε βαθμούς, ο προ-τελευταίος 4, κ.ο.κ. Έτσι, οι κατασκευαστές που δεν τα πηγαίνουν καλά μαζεύουν περισσότερους βαθμούς, τους οποίους μπορούν να μετατρέψουν σε άνοδο του ορίου στροφών τους. Κάπως έτσι, η Kawasaki επέλεξε να εξαργυρώσει 5 βαθμούς που έχει συλλέξει από τις κακές τις επιδόσεις, ανεβάζοντας το όριο στροφών της Kawasaki ZX-10 RR στις 15.100 από τις 14.850 rpm. Οι κανονισμοί έχουν άμεση ισχύ, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Imola,ο οποίος διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο.

*Το όριο στροφών των κινητήρων μπορεί να προσαρμοστεί (σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.3 του κανονισμού) στο τέλος κάθε τρίτου αγώνα, εφόσον απομένουν τουλάχιστον 3 αγώνες στη σεζόν.

Ετικέτες