Dovizioso και Davies: Οι απολυμένοι της Ducati ψάχνουν το μέλλον τους

Οι καλύτεροι αναβάτες εξέλιξης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2020

Ο Dovizioso έχει μόνο μία ευκαιρία να συνεχίσει να αγωνίζεται το 2021, όπως δήλωσε ο ίδιος πως θα ήθελε να κάνει πριν φύγει από την πρώτη γραμμή και συνεχίσει ως αναβάτης εξέλιξης. Η Aprilia είναι η μόνο που θα μπορούσε να του δώσει μία σέλα σε αντίθεση με τους κατασκευαστές που τον θέλουν ως αναβάτη εξέλιξης, ακριβώς όπως θα ήθελε και η Ducati να γίνει, πράγμα που ο Dovi δεν δέχτηκε.

Ωστόσο ο Dovizioso δεν έχει σβήσει ολότελα την προοπτική να γίνει από την επόμενη σεζόν αναβάτης εξέλιξης. Αποκάλυψε μάλιστα πως συζητά αυτή την λύση με αρκετούς κατασκευαστές υπό μία προϋπόθεση, την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση το 2022. Την ερχόμενη Άνοιξη και με την προϋπόθεση πως τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο ομαλά από φέτος ή ακόμη καλύτερα πως θα υπάρχει ένα φυσιολογικό πρόγραμμα στα MotoGP, θα ξεκινήσει μία από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους των τελευταίων ετών, η λεγόμενη “silly season” που θα διαρκέσει μέχρι να καλυφθεί και η τελευταία σέλα.

Ο Dovizioso παίζει τα χαρτιά του από τώρα για τότε, γνωρίζοντας τι πρόκειται να γίνει του χρόνου, και ξέρει πολύ καλά επίσης πως το ζήτημα είναι να μείνεις στο προσκήνιο. Αποκάλυψε πως πράγματι μιλά με αρκετούς κατασκευαστές να γίνει αναβάτης εξέλιξης, αν του δώσουν μοτοσυκλέτα να αγωνιστεί το 2022. Αν υποθέσουμε πως ο Pedrosa συνεχίζει αυτό τον ρόλο στην KTM, που είναι και σχεδόν σίγουρο, όπως και ο Lorenzo στην Yamaha, τότε οι βασικές θέσεις που μένουν είναι Honda και Suzuki από την στιγμή που με την Aprilia γίνεται άλλη κουβέντα. Η Honda έχει κλείσει τις εργοστασιακές θέσεις με τον Pol Espargaro να πηγαίνει εκεί την επόμενη χρονιά αλλά δεν υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να κάνει κάποια έκπληξη με την LCR μιλώντας πάντα για το 2022, χρονιά που δεν ξέρεις από τώρα και πώς θα κινηθεί η Suzuki μιας και δεν το ξέρουν και οι ίδιοι.

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Dovizioso μπορεί να παίξει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης πάρα πολύ καλά, πράγμα σπάνιο και δυσεύρετο καθώς δεν είναι πολλοί οι αναβάτες που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο.

Η σέλα της Aprilia μπορεί να είναι διαθέσιμη για τον Dovizioso από την επόμενη χρονιά, αλλά γεγονός είναι πως ο Dovizioso θα προτιμούσε να την κάψει αν μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη θέση το 2022, γλιτώνοντας και την «σφαγή» που θα γίνει την silly season.

Στο MOTUL WSBK όπου η Ducati ανακοίνωσε τον Rinaldi για την εργοστασιακή θέση δίπλα στον Redding, μία αναμενόμενη κίνηση όπως είχαμε πει, ο Davies νιώθει παραγκωνισμένος και δεν έχει και άδικο. Με λίγα λόγια το καλύτερο που μπορούσε να κάνει η Ducati με αγωνιστικά κριτήρια ήταν μία άκομψη κίνηση προάγοντας τον Rinaldi ει βάρος του Davies και το έκανε. Για αυτό και ο Davies έβγαλε εκείνο το καυστικό tweet που απλά συνοψίζει την απογοήτευση που ένιωσε για την απόφαση αυτή μετά από 7 χρόνια. Στο μεταξύ η Ducati όλα αυτά τα χρόνια δεν του είχε δώσει μία τόσο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα όσο αυτή που τώρα έχει, οπότε το γεγονός πως ήταν συνέχεια πρωταγωνιστής και δεύτερος στον τίτλο για τρεις συνεχόμενες χρονιές, έπρεπε να μετρήσει παραπάνω από αυτό που έγινε τώρα. Το θέμα είναι πως ο συνδυασμός Rea και Kawasaki είναι ανίκητος, δεν τα καταφέρνει ούτε ο Redding και ο Rinaldi δείχνει πως έχει περισσότερες πιθανότητες να κοντραριστεί μαζί του. Και στις πιθανότητες πόνταρε η Ducati…

Μετά το καυστικό tweet για να δουλέψει επιστάτης στην φάρμα του Dovizioso φροντίζοντας την πίστα ο Davies ευχαρίστησε την Aruba.it και την Ducati λέγοντας πως όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Εστιάζει στις καλές αναμνήσεις, τις 27 νίκες και τις 86 φορές που ανέβηκαν στο βάθρο. Στην περίπτωσή τα πράγματα είναι πιο στενάχωρα από του Dovizioso, καθώς οι μόνες ελεύθερες θέσεις -με κάποια προοπτική- είναι αυτές που είχε πριν ο… Rinaldi! Η GoEleven που μόλις έχασε τον Rinaldi θα μπορούσε να τον δεχτεί και μάλιστα να τον βοηθήσει να είναι και στην πρώτη γραμμή, σε αντίθεση με την Barni που οργανωτικά είναι ένα σκαλί κάτω, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα αυτή την περίεργη σεζόν…

Motul WSBK: Επιβεβαίωση από BMW για δορυφορική ομάδα

Υπάρχουν τρεις υποψήφιες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/10/2020

Η πιθανότητα για μια δορυφορική ομάδα για την BMW Motorrad WorldSBK Official Team, είναι κάτι που συζητιέται εδώ και πολύ καιρό, πριν καν ακόμη γίνει η επανεκκίνηση του φετινού πρωταθλήματος, καθώς ο Shaun Muir, Υπεύθυνος της Ομάδας, είχε μιλήσει γι' αυτή την σκέψη από τον περασμένο Μάιο. Τώρα όμως φαίνεται πως από πιθανότητα έχουμε περάσει στο στάδιο της βεβαιότητας μετά και την επιβεβαίωση του Muir πριν τον αγώνα του Estoril.

Η BMW είναι το μόνο εργοστάσιο που δεν διαθέτει δορυφορική ομάδα στο grid του 2020, την ώρα που η Ten Kate Racing Yamaha και η Team GOELEVEN (δύο ανεξάρτητες ομάδες), τρέχουν την φετινή σεζόν με Yamaha και Ducati αντίστοιχα, διεκδικώντας μάλιστα τερματισμούς στο βάθρο. Το ότι δύο ανεξάρτητες ομάδες παλεύουν για τις κορυφαίες θέσεις, είναι ένας παράγοντας-κλειδί για τον Muir, ώστε να διασφαλίσει ότι μια δορυφορική ομάδα της BMW θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει.

Σε μια συνέντευξή του τον Αύγουστο, ο Muir αποκάλυψε ότι συζητά με μια ομάδα από το WSSP και με μία από το WSBK, αλλά τώρα είπε ότι υπάρχουν τρεις υποψήφιες ομάδες. "Θα επιβεβαιωθεί και επίσημα κάποια στιγμή", δήλωσε. "Είναι ευχάριστο να ξέρεις ότι υπάρχουν σίγουρα τρεις ομάδες που θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο. Το βασικό για εμάς είναι να επιλέξουμε την σωστή ομάδα για να προσελκύσουμε και τους κατάλληλους αναβάτες. Πιστεύω ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα έχει παρθεί η απόφαση".

Ο στόχος για τον Muir είναι μια δορυφορική ομάδα που θα παλεύει για την πρωτιά, καθώς ακόμη και μέσα στο 2020, η εργοστασιακή ομάδα κατάφερε να κάνει το 1-2 σε κατατακτήριες δοκιμές (Magny Cours), αλλά ακόμη δεν έχει γευτεί την χαρά του τερματισμού στο βάθρο. Πάνω σ' αυτό πρόσθεσε ότι υπάρχουν κάνα δυο αναβάτες που μπορούν να φτάσουν στην κορυφή τη νέα μοτοσυκλέτα (το Μ1000RR) ακόμη και μέσα σε μια δορυφορική ομάδα. Θέλει όμως να είναι σίγουρος ότι θα μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο πακέτο στην συγκεκριμένη ομάδα και πολύ κοντά στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, καθώς δεν θα είχε νόημα μια μοτοσυκλέτα που θα απείχε παρασάγγες από την εργοστασιακή έκδοση. "Η όλη ιδέα της δορυφορικής ομάδας είναι ότι θα συνεργάζεται με την εργοστασιακή, για να έχουμε δύο δικούς μας αναβάτες και έναν ή δύο σε μια άλλη ομάδα που θα συναγωνίζονται για την κορυφή", δήλωσε ο Muir.

Με δεδομένο λοιπόν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας που έχουν διαφανεί την φετινή σεζόν, με έναν καινούργιο αναβάτη όπως ο Michael van der Mark που θα είναι team mate του Tom Sykes του χρόνου, η προοπτική για άλλη μία ή δύο μοτοσυκλέτες της BMW στο grid του 2021, προδιαθέτει για μια άκρως ενδιαφέρουσα σεζόν για το γερμανικό εργοστάσιο.

Ετικέτες