Dovizioso και Davies: Οι απολυμένοι της Ducati ψάχνουν το μέλλον τους

Οι καλύτεροι αναβάτες εξέλιξης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2020

Ο Dovizioso έχει μόνο μία ευκαιρία να συνεχίσει να αγωνίζεται το 2021, όπως δήλωσε ο ίδιος πως θα ήθελε να κάνει πριν φύγει από την πρώτη γραμμή και συνεχίσει ως αναβάτης εξέλιξης. Η Aprilia είναι η μόνο που θα μπορούσε να του δώσει μία σέλα σε αντίθεση με τους κατασκευαστές που τον θέλουν ως αναβάτη εξέλιξης, ακριβώς όπως θα ήθελε και η Ducati να γίνει, πράγμα που ο Dovi δεν δέχτηκε.

Ωστόσο ο Dovizioso δεν έχει σβήσει ολότελα την προοπτική να γίνει από την επόμενη σεζόν αναβάτης εξέλιξης. Αποκάλυψε μάλιστα πως συζητά αυτή την λύση με αρκετούς κατασκευαστές υπό μία προϋπόθεση, την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση το 2022. Την ερχόμενη Άνοιξη και με την προϋπόθεση πως τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο ομαλά από φέτος ή ακόμη καλύτερα πως θα υπάρχει ένα φυσιολογικό πρόγραμμα στα MotoGP, θα ξεκινήσει μία από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους των τελευταίων ετών, η λεγόμενη “silly season” που θα διαρκέσει μέχρι να καλυφθεί και η τελευταία σέλα.

Ο Dovizioso παίζει τα χαρτιά του από τώρα για τότε, γνωρίζοντας τι πρόκειται να γίνει του χρόνου, και ξέρει πολύ καλά επίσης πως το ζήτημα είναι να μείνεις στο προσκήνιο. Αποκάλυψε πως πράγματι μιλά με αρκετούς κατασκευαστές να γίνει αναβάτης εξέλιξης, αν του δώσουν μοτοσυκλέτα να αγωνιστεί το 2022. Αν υποθέσουμε πως ο Pedrosa συνεχίζει αυτό τον ρόλο στην KTM, που είναι και σχεδόν σίγουρο, όπως και ο Lorenzo στην Yamaha, τότε οι βασικές θέσεις που μένουν είναι Honda και Suzuki από την στιγμή που με την Aprilia γίνεται άλλη κουβέντα. Η Honda έχει κλείσει τις εργοστασιακές θέσεις με τον Pol Espargaro να πηγαίνει εκεί την επόμενη χρονιά αλλά δεν υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να κάνει κάποια έκπληξη με την LCR μιλώντας πάντα για το 2022, χρονιά που δεν ξέρεις από τώρα και πώς θα κινηθεί η Suzuki μιας και δεν το ξέρουν και οι ίδιοι.

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Dovizioso μπορεί να παίξει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης πάρα πολύ καλά, πράγμα σπάνιο και δυσεύρετο καθώς δεν είναι πολλοί οι αναβάτες που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο.

Η σέλα της Aprilia μπορεί να είναι διαθέσιμη για τον Dovizioso από την επόμενη χρονιά, αλλά γεγονός είναι πως ο Dovizioso θα προτιμούσε να την κάψει αν μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη θέση το 2022, γλιτώνοντας και την «σφαγή» που θα γίνει την silly season.

Στο MOTUL WSBK όπου η Ducati ανακοίνωσε τον Rinaldi για την εργοστασιακή θέση δίπλα στον Redding, μία αναμενόμενη κίνηση όπως είχαμε πει, ο Davies νιώθει παραγκωνισμένος και δεν έχει και άδικο. Με λίγα λόγια το καλύτερο που μπορούσε να κάνει η Ducati με αγωνιστικά κριτήρια ήταν μία άκομψη κίνηση προάγοντας τον Rinaldi ει βάρος του Davies και το έκανε. Για αυτό και ο Davies έβγαλε εκείνο το καυστικό tweet που απλά συνοψίζει την απογοήτευση που ένιωσε για την απόφαση αυτή μετά από 7 χρόνια. Στο μεταξύ η Ducati όλα αυτά τα χρόνια δεν του είχε δώσει μία τόσο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα όσο αυτή που τώρα έχει, οπότε το γεγονός πως ήταν συνέχεια πρωταγωνιστής και δεύτερος στον τίτλο για τρεις συνεχόμενες χρονιές, έπρεπε να μετρήσει παραπάνω από αυτό που έγινε τώρα. Το θέμα είναι πως ο συνδυασμός Rea και Kawasaki είναι ανίκητος, δεν τα καταφέρνει ούτε ο Redding και ο Rinaldi δείχνει πως έχει περισσότερες πιθανότητες να κοντραριστεί μαζί του. Και στις πιθανότητες πόνταρε η Ducati…

Μετά το καυστικό tweet για να δουλέψει επιστάτης στην φάρμα του Dovizioso φροντίζοντας την πίστα ο Davies ευχαρίστησε την Aruba.it και την Ducati λέγοντας πως όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Εστιάζει στις καλές αναμνήσεις, τις 27 νίκες και τις 86 φορές που ανέβηκαν στο βάθρο. Στην περίπτωσή τα πράγματα είναι πιο στενάχωρα από του Dovizioso, καθώς οι μόνες ελεύθερες θέσεις -με κάποια προοπτική- είναι αυτές που είχε πριν ο… Rinaldi! Η GoEleven που μόλις έχασε τον Rinaldi θα μπορούσε να τον δεχτεί και μάλιστα να τον βοηθήσει να είναι και στην πρώτη γραμμή, σε αντίθεση με την Barni που οργανωτικά είναι ένα σκαλί κάτω, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα αυτή την περίεργη σεζόν…

MOTUL WSBK: Νίκη Redding στον 2ο αγώνα με παραλίγο πρωταθλητή τον Rea

Davies εμποδίζει Rea να πάρει νωρίτερα τον Τίτλο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/10/2020

Ο Rea πήρε μία εκκίνηση με την βροχή να έχει σταματήσει αλλά την πίστα ολότελα βρεγμένη και βγήκε μπροστά. Εκείνη την στιγμή ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής και ακόμη κι αν ο Redding κέρδιζε, χρειαζόταν μόλις την τρίτη θέση για να εξασφαλίσει βαθμολογικά το πρωτάθλημα. Τελικά ο Davies κράτησε την αγωνία για τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος καθώς πήρε την τρίτη θέση από τον Rea!

O Redding φάνηκε από την πρώτη στιγμή πως δεν ήθελε να αφήσει τον Rea να κερδίσει, ακόμη κι αν εξασφάλιζε τον τίτλο μαθηματικά. Στόχος του νεοφερμένου από τα MotoGP για σήμερα ήταν η νίκη και αυτό φάνηκε με την επίθεση στον van der Mark από τον οποίο πήρε αμέσως την τρίτη θέση για να συνεχίσει με τον Lowes και να ανέβει αμέσως στην δεύτερη πίσω από τον Rea. Πιο πίσω ο Baz που είχε βγει δεύτερος εχθές, κυνηγούσε το γκρουπ των πρώτων φορώντας σκληρό πίσω ελαστικό. Πέρασε τον Rinaldi και έθεσε και εκείνος στόχο να ανέβει ψηλότερα.

Στον τέταρτο γύρο ο Rea που ήδη είχε γλιστρήματα, άφησε ανοικτή την πόρτα στην φουρκέτα για τον Redding που αμέσως πέρασε εμπρός. Το θέμα είναι πως τώρα ο Redding θα οδηγούσε στην βρεγμένη πίστα με ρυθμό πολύ καλύτερο από εχθές και θα άνοιγε την διαφορά με τον Rea. Απόδειξη πως χρειάζεται λίγη ακόμη εξοικείωση με την Ducati και θα είναι πολύ καλύτερος με αυτή την επόμενη χρονιά!

Μονάχα ο Rea και ο Baz γυρνούσαν κοντά στον ρυθμό του Redding, μέχρι που ο Davies από την πέμπτη θέση αποφάσισε να τους πιάσει. Μπροστά του ήταν ο Rinaldi που τον έπιασε σχετικά γρήγορα και τον πέρασε με καθαρό τρόπο. Τώρα δεν είχαμε όπως στον πρώτο αγώνα, έναν Haslam να παλεύει με τον Razgatlioglou οπότε το θέαμα μας είχε από ώρα αφήσει, ωστόσο ο Davies ψαλίδιζε γρήγορα την διαφορά. Το γρήγορα είναι σχετικό, φτάσαμε στον 14ο γύρο μέχρι να περάσει τον Rea αλλά τα κατάφερε στην έβδομη στροφή. Μπροστά του ο Baz είχε διαφορά ασφαλείας με τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο και ο Redding ήταν άπιαστος.

Ο Davies έκανε μία τεράστια χάρη στην Ducati με αυτό το προσπέρασμα που κρατά τον τίτλο -για λίγο ακόμη- μακριά από τα χέρια του Rea που πολύ δύσκολα μπορεί να τον χάσει!

Ο Rea πολύ συνειδητά δεν παρασύρθηκε σε κάποια μονομαχία για το βάθρο, καθώς από ένα γλίστρημα που είχε πίσω από τον Davies (άλλο ένα για σήμερα και περισσότερα από εχθές) φάνηκε πως φλερτάριζε με πτώση που θα ήταν πιο επικίνδυνη για τον τίτλο από το απλά να περιμένει για λίγο ακόμη. Η βαθμολογική διαφορά που έχει με τους υπόλοιπους δικαιολογεί την προσμονή όλων να τον δουν πρωταθλητή για 6η φορά. Απέχει 59 βαθμούς από τον Redding και υπάρχουν μόλις 62 στην σκακιέρα του MOTUL WSBK που έχει μόλις έναν ακόμη αγώνα!

Συγχαρητήρια στον Redding για την αψεγάδιαστη οδήγηση στις δύσκολες συνθήκες και την μεγάλη του βελτίωση από εχθές, όπως φυσικά και στον Davies που έδωσε παράταση στην μάχη!

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
 
2
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
2.551
3
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
1.097
4
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
4.261
5
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
7.409
6
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
16.505
7
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
19.409
8
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
21.612
9
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
27.621
10
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
28.079
11
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
32.422
12
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
41.498
13
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
42.450
14
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
45.588
15
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
46.318
16
97
S. CAVALIERI
Ducati Panigale V4 R
1'14.050
17
53
V. DEBISE
Kawasaki ZX-10RR
1'18.497
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'47.214
RET
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
5
RET
34
X. PINSACH
Kawasaki ZX-10RR
1
RET
36
L. MERCADO
Ducati Panigale V4 R
 

 

Ετικέτες