Dovizioso και Davies: Οι απολυμένοι της Ducati ψάχνουν το μέλλον τους

Οι καλύτεροι αναβάτες εξέλιξης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/10/2020

Ο Dovizioso έχει μόνο μία ευκαιρία να συνεχίσει να αγωνίζεται το 2021, όπως δήλωσε ο ίδιος πως θα ήθελε να κάνει πριν φύγει από την πρώτη γραμμή και συνεχίσει ως αναβάτης εξέλιξης. Η Aprilia είναι η μόνο που θα μπορούσε να του δώσει μία σέλα σε αντίθεση με τους κατασκευαστές που τον θέλουν ως αναβάτη εξέλιξης, ακριβώς όπως θα ήθελε και η Ducati να γίνει, πράγμα που ο Dovi δεν δέχτηκε.

Ωστόσο ο Dovizioso δεν έχει σβήσει ολότελα την προοπτική να γίνει από την επόμενη σεζόν αναβάτης εξέλιξης. Αποκάλυψε μάλιστα πως συζητά αυτή την λύση με αρκετούς κατασκευαστές υπό μία προϋπόθεση, την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση το 2022. Την ερχόμενη Άνοιξη και με την προϋπόθεση πως τα πράγματα θα εξελιχθούν πιο ομαλά από φέτος ή ακόμη καλύτερα πως θα υπάρχει ένα φυσιολογικό πρόγραμμα στα MotoGP, θα ξεκινήσει μία από τις πιο έντονες μεταγραφικές περιόδους των τελευταίων ετών, η λεγόμενη “silly season” που θα διαρκέσει μέχρι να καλυφθεί και η τελευταία σέλα.

Ο Dovizioso παίζει τα χαρτιά του από τώρα για τότε, γνωρίζοντας τι πρόκειται να γίνει του χρόνου, και ξέρει πολύ καλά επίσης πως το ζήτημα είναι να μείνεις στο προσκήνιο. Αποκάλυψε πως πράγματι μιλά με αρκετούς κατασκευαστές να γίνει αναβάτης εξέλιξης, αν του δώσουν μοτοσυκλέτα να αγωνιστεί το 2022. Αν υποθέσουμε πως ο Pedrosa συνεχίζει αυτό τον ρόλο στην KTM, που είναι και σχεδόν σίγουρο, όπως και ο Lorenzo στην Yamaha, τότε οι βασικές θέσεις που μένουν είναι Honda και Suzuki από την στιγμή που με την Aprilia γίνεται άλλη κουβέντα. Η Honda έχει κλείσει τις εργοστασιακές θέσεις με τον Pol Espargaro να πηγαίνει εκεί την επόμενη χρονιά αλλά δεν υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να κάνει κάποια έκπληξη με την LCR μιλώντας πάντα για το 2022, χρονιά που δεν ξέρεις από τώρα και πώς θα κινηθεί η Suzuki μιας και δεν το ξέρουν και οι ίδιοι.

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Dovizioso μπορεί να παίξει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης πάρα πολύ καλά, πράγμα σπάνιο και δυσεύρετο καθώς δεν είναι πολλοί οι αναβάτες που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο.

Η σέλα της Aprilia μπορεί να είναι διαθέσιμη για τον Dovizioso από την επόμενη χρονιά, αλλά γεγονός είναι πως ο Dovizioso θα προτιμούσε να την κάψει αν μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερη θέση το 2022, γλιτώνοντας και την «σφαγή» που θα γίνει την silly season.

Στο MOTUL WSBK όπου η Ducati ανακοίνωσε τον Rinaldi για την εργοστασιακή θέση δίπλα στον Redding, μία αναμενόμενη κίνηση όπως είχαμε πει, ο Davies νιώθει παραγκωνισμένος και δεν έχει και άδικο. Με λίγα λόγια το καλύτερο που μπορούσε να κάνει η Ducati με αγωνιστικά κριτήρια ήταν μία άκομψη κίνηση προάγοντας τον Rinaldi ει βάρος του Davies και το έκανε. Για αυτό και ο Davies έβγαλε εκείνο το καυστικό tweet που απλά συνοψίζει την απογοήτευση που ένιωσε για την απόφαση αυτή μετά από 7 χρόνια. Στο μεταξύ η Ducati όλα αυτά τα χρόνια δεν του είχε δώσει μία τόσο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα όσο αυτή που τώρα έχει, οπότε το γεγονός πως ήταν συνέχεια πρωταγωνιστής και δεύτερος στον τίτλο για τρεις συνεχόμενες χρονιές, έπρεπε να μετρήσει παραπάνω από αυτό που έγινε τώρα. Το θέμα είναι πως ο συνδυασμός Rea και Kawasaki είναι ανίκητος, δεν τα καταφέρνει ούτε ο Redding και ο Rinaldi δείχνει πως έχει περισσότερες πιθανότητες να κοντραριστεί μαζί του. Και στις πιθανότητες πόνταρε η Ducati…

Μετά το καυστικό tweet για να δουλέψει επιστάτης στην φάρμα του Dovizioso φροντίζοντας την πίστα ο Davies ευχαρίστησε την Aruba.it και την Ducati λέγοντας πως όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Εστιάζει στις καλές αναμνήσεις, τις 27 νίκες και τις 86 φορές που ανέβηκαν στο βάθρο. Στην περίπτωσή τα πράγματα είναι πιο στενάχωρα από του Dovizioso, καθώς οι μόνες ελεύθερες θέσεις -με κάποια προοπτική- είναι αυτές που είχε πριν ο… Rinaldi! Η GoEleven που μόλις έχασε τον Rinaldi θα μπορούσε να τον δεχτεί και μάλιστα να τον βοηθήσει να είναι και στην πρώτη γραμμή, σε αντίθεση με την Barni που οργανωτικά είναι ένα σκαλί κάτω, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα αυτή την περίεργη σεζόν…

MOTUL WSBK: Εκτός σεζόν η Ana Carrasco!

Πιο σοβαρός ο τραυματισμός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Δεν θα συνεχίσει αυτή τη σεζόν η Ana Carrasco, μία από τις ταχύτερες γυναίκες του κόσμου, η πρώτη παγκόσμια πρωταθλήτρια στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ο τραυματισμός της στο Estoril ήταν πιο σοβαρός από αυτό που αρχικά εκτιμήθηκε. Τουλάχιστον τρεις μήνες θα διαρκέσει η αποκατάστασή της.

Η Ana υποβλήθηκε χθες σε χειρουργείο σε τρεις σπονδύλους της σπονδυλικής στήλης από την γιατρό Dr. Ubierna στην κλινική Dexeus της Βαρκελώνης. Στόχος είναι να ξεκινήσει να περπατά φορτίζοντας σιγά – σιγά με βάρος τους μύες και στα μέσα του επόμενου μήνα να έχει προχωρήσει σε ισομετρικές ασκήσεις. Απώτερος στόχος είναι σε τρεις μήνες η Ana να οδηγεί στην πίστα προετοιμαζόμενη για την επόμενη σεζόν, αποχαιρετώντας την τρέχουσα.

Η θεράπων ιατρός που είναι ειδικευμένη σε κακώσεις της σπονδυλικής στήλης, έδωσε όλο το ιστορικό:

«Η Ana είχε ατύχημα με την μοτοσυκλέτα της κατά την διενέργεια δοκιμών στο Estoril την Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου. Ήρθε στην κλινική μας την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου και αμέσως έγινε αξονική τομογραφία που αποκάλυψε κάταγμα στην σπονδυλική στήλη που μερικώς επηρεάζει τον Τ3 σπόνδυλο και ολικώς τους Τ4 και Τ6. Έγινε και μαγνητική τομογραφία για να εκτιμηθεί τυχόν πρόβλημα στα νεύρα και είδαμε μικρή μετατόπιση 2mm του T4 σπονδύλου που ευτυχώς δεν επηρεάζει το νεύρο. Αποτιμώντας την κατάσταση με την ασθενή, την οικογένειά της και το επαγγελματικό της περιβάλλον, πήραμε από κοινού την απόφαση να κινηθούμε χειρουργικά για να πετύχουμε ταχεία κινητικότητα και με στόχο να ξεκινήσουν τα πρώτα βήματα μέσα σε 48 ώρες. Μόλις προχωρήσει η αποκατάσταση, θα αφαιρέσουμε τα υλικά τιτανίου που έχουν τοποθετηθεί»

Η Ana τόνισε πως περίμενε με αγωνία να τρέξει εντός έδρας στην Βαρκελώνη, στην πίστα της πόλης της και να συνεχίζει για το πρωτάθλημα στην World SSP300, αλλά πρέπει να δεχτεί πως οι τραυματισμοί είναι μέρος του παιχνιδιού. Ουσιαστικά για την ίδια η σεζόν του 2020 έχει τελειώσει και την επόμενη του χειρουργείου ξεκινά η προετοιμασία της σεζόν 2021. Πράγμα που σημαίνει πως αντιμετωπίζει πολύ καλά την κατάσταση της. Ευχαριστεί επίσης τον κόσμο για τα μηνύματα που έχει λάβει όλο αυτό το διάστημα!

Περαστικά στην Ana Carrasco!

Ετικέτες