Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

Marc VDS - To 2024 στο WSBK με δική της ομάδα και αναβάτη τον Sam Lowes

Συνεργασία με την Ducati για παραχώρηση αγωνιστικών Panigale V4 R
Marc VDS
Από το

motomag

13/7/2023

H Marc VDS η οποία συμμετέχει στη Moto2 με τον Sam Lowes αποφάσισε να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική της ιστορία, καθώς θα μεταπηδήσει στο WSBK από την νέα χρονιά, δημιουργώντας τη δική της ομάδα, συνεργαζόμενη με την Ducati η οποία θα της παρέχει τις αγωνιστικές Panigale V4 R.

Η ομάδα από το Βέλγιο η οποία έχει παρουσία στο MotoGP τα τελευταία 14 χρόνια, επέλεξε να εισέλθει στο WSBK με την δική της ομάδα σε συνεργασία με την Ducati, ενώ ο Sam Lowes θα συνεχίσει να είναι ο αναβάτης της ομάδας μεταπηδώντας από τη Moto2 στα Superbikes, καβάλα στην Panigale V4 R. Ο Lowes ο οποίος έχει πάρει 10 νίκες στην Moto2, το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο του στο WSBK με την Marc VDS, και εκεί θα αντιμετωπίσει εκτός των άλλων και τον αδερφό του Alex o οποίος αγωνίζεται για την Kawasaki Racing Team WorldSBK.

Marc VDS

Ο Marc van der Straten, ιδιοκτήτης και διευθυντής της ομάδας, δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος και έτοιμος να ξεκινήσω αυτή τη νέα περιπέτεια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη χαρά να το κάνω με τον σπουδαίο αναβάτη μας, τον Sam Lowes. Είμαι επίσης πολύ περήφανος που ξεκινάω αυτή τη νέα περιπέτεια με τη Ducati, η οποία είναι αναμφισβήτητα η μοτοσυκλέτα που πρέπει να έχει κανείς στο WorldSBK. Αυτή η ευκαιρία για επέκταση έρχεται την ιδανική στιγμή. Μετά από 14 χρόνια στο MotoGP, όπου η Marc VDS Racing Team έδειξε μεγάλες δυνατότητες, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια νέα πρόκληση. Έχουμε αγωνιστεί στις κατηγορίες Moto3, Moto2, MotoGP και MotoE και έχουμε κερδίσει τρεις τίτλους. Καθώς πρόκειται για ένα μακροχρόνιο project, θα επιδιώξουμε να προσαρμοστούμε γρήγορα, ώστε να μπορέσουμε να βρεθούμε στην πρώτη θέση το συντομότερο δυνατό. Είναι επίσης πηγή υπερηφάνειας που κάνουμε αυτό το βήμα με τον Sam Lowes, έναν σπουδαίο αναβάτη που έχει δείξει τι μπορεί να κάνει στη Moto2 και που μοιράζεται τις αξίες και την τεχνογνωσία της ομάδας μας. Τέλος, η στήριξη στην εμπειρία και την επιτυχία της Ducati ολοκληρώνει ένα πακέτο που έχει όλα τα φόντα να είναι τέλειο και συναρπαστικό!"

Ο Paolo Ciabatti, αγωνιστικός διευθυντής της Ducati Corse, πρόσθεσε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε την Marc VDS Racing Team στην οικογένεια της Ducati στο WSBK! Η Marc VDS είναι μία από τις πιο επαγγελματικές και επιτυχημένες δομές στη Moto2, με τρεις κατακτήσεις Παγκόσμιων Τίτλων, και η συμμετοχή της στο WSBK την επόμενη χρονιά με την άκρως ανταγωνιστική Panigale V4 R σίγουρα θα προσθέσει μεγαλύτερη αξία σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά, επίσης εκ μέρους της Ducati Corse, τον Marc van der Straten για την εμπιστοσύνη και τη δέσμευσή του σε αυτό το συναρπαστικό νέο αγωνιστικό project μαζί με την Ducati".

Marc VDS

Ο Lowes δήλωσε σχετικά με την επερχόμενη μετακίνηση του στο WSBK: "Έχω πολλά να μάθω στη νέα κατηγορία, συμπεριλαμβανομένης της μοτοσυκλέτας, των ελαστικών και κάποιων νέων πιστών. Έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την ευκαιρία. Είμαι πολύ ανοιχτόμυαλος και έτοιμος να προσαρμοστώ και να μάθω ό,τι χρειάζομαι για να είμαι ανταγωνιστικός στο WSBK. Πάντα είχα στόχο να αγωνιστώ εκεί, και μετά την κατάκτηση του τίτλου στο World Supersport το 2013 ήταν ένα φυσιολογικό βήμα. Ωστόσο επέλεξα να δοκιμάσω στο MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος που είχα μια τόσο καλή καριέρα στον θεσμό του MotoGP και την απόλαυσα πολύ. Αισθάνομαι ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να πάω στο WSBK και να δοκιμάσω μια διαφορετική μοτοσυκλέτα και να μάθω πώς να οδηγώ μια superbike. Πιστεύω επίσης στον εαυτό μου και ξέρω ότι μπορώ να πετύχω καλά αποτελέσματα. Είναι προνόμιο να οδηγώ για την Marc VDS Racing Team, και το να κάνουμε μαζί αυτό το βήμα είναι ένα σπουδαίο συναίσθημα, καθώς είμαι σίγουρος ότι μπορεί να γίνει μια δυνατή και κορυφαία ομάδα και στο WSBK. Είμαι πολύ ευγνώμων στον Marc van der Straten που με εμπιστεύτηκε για να ξεκινήσω αυτό το νέο project. Έχουμε μια σπουδαία σχέση, έχουμε πετύχει ωραία πράγματα μαζί και στοχεύουμε σε πολλά περισσότερα!"

Ετικέτες