Ανοικτό το συμβόλαιο της Kawasaki για τον Jonathan Rea! Πληγωμένος από Ezpeleta. Ο μάνατζερ του για τα MotoGP!

Ο μάνατζερ του Rea αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για τα MotoGP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/2/2020

Στις πρόσφατες δηλώσεις του κ. Ezpeleta, Προέδρου της Dorna, αντέδρασε ο Rea δηλώνοντας στεναχωρημένος και βρίσκοντάς τες δίχως σεβασμό για το WSBK. Ο Ezpeleta ουσιαστικά επανέλαβε κάτι που είχε πει πριν από χρόνια, πως τo WSBK είναι ένα πρωτάθλημα δευτερεύουσας σημασίας συγκριτικά με τα MotoGP και υπάρχει γιατί καλύπτει την ανάγκη να γίνονται αγώνες με μοτοσυκλέτες βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής.

Προφανώς και δεν άρεσε αυτό στον Rea που αντέδρασε λέγοντας πως είναι πολύ περήφανος για το WSBK και δεν ήταν πολύ ευγενικοί οι χαρακτηρισμοί του Ezpeleta για το άθλημα. Από το portal gpone ερωτήθηκε έπειτα για το ενδεχόμενο της μετακίνησής στα MotoGP, απαντώντας πως είναι τυχερός που είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πριν χρόνια με μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες (εννοούσε την Honda του Stoner). Πρόσθεσε πως πρόταση κανονική, χειροπιαστή, για τα MotoGP δεν είχε ποτέ, κι ενώ είναι ευτυχισμένος με την καριέρα του υπάρχει μία πικρία για το ενδεχόμενο που χάθηκε να δοκιμάσει τα MotoGP γιατί τώρα είναι πολύ αργά.

Όλα αυτά όμως ανατρέπονται μόλις μία ημέρα μετά, από τον μάνατζερ του! "Ήμουν στα paddock των MotoGP πολλά χρόνια (ο μάναντζερ) και υπάρχουν πάντα πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες εκεί πέρα. Αυτό που κάνει τον Rea να ξεχωρίζει είναι η ψυχολογία του νικητή. Ξέρει πως να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα. Προφανώς και δεν θα γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής μόλις ανέβει στην μοτοσυκλέτα, τον πρώτο χρόνο. Αλλά έχει το ταλέντο να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP! Το 2012 όταν αγωνίστηκε για δύο αγώνες αντικαθιστώντας τον Casey Stoner, τερμάτισε όγδοος και έβδομος χωρίς καμία ευκαιρία για δοκιμές! Στο Misano έχασε ολόκληρη μέρα εξαιτίας του καιρού και στο Aragon νίκησε τον Rossi. Αν το έκανε αυτό σήμερα τί θα έλεγε ο κόσμος; Έβδομος και όγδοος είναι πολύ καλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Ήταν πολύ μακριά από το τέλος που υπήρχαν και εργοστασιακοί αναβάτες".

Αυτές οι δηλώσεις του μάναντζερ του Rea δείχνουν πρώτα μία ασυνεννοησία με τον ίδιο τον Rea, κι έπειτα μία παθιασμένη αντιμετώπιση της καυτής περιόδου που για πρώτη φορά ζουν τόσο έντονα τα WSBK! Ο Rea είναι 33 ετών και αντίθετα με τα όσα λένε διάφορες αναρτήσεις δεξιά κι αριστερά που θέλουν να συγκεντρώσουν το κλικ, ο Rea απέχει πολύ από το να αποσυρθεί, όπως ο ίδιος τόνισε -για άλλη μία φορά- εχθές. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτή η σεζόν στην οποία λήγει το συμβόλαιό του, έχει μία από τις τελευταίες ευκαιρίες της καριέρας του για σκληρή διαπραγμάτευση. Την επόμενη φορά, θα κάνει αυτή την κουβέντα ενώ θα είναι τριανταπέντε, με το δεδομένο πως θα ανανεώσει ή θα υπογράψει κάπου αλλού για δύο χρόνια, αντί για παρακάτω -ή όπως άξαφνα έκανε ο Marquez, για παραπάνω.

Αυτή την στιγμή έχει το καλύτερο διαπραγματευτικό χαρτί, διότι ο Alvaro δεν τα κατάφερε να τον εκθρονίσει ενώ ο Redding ξεκινά ένα σκαλί πιο κάτω από εκεί ψηλά που αυθόρμητα τον είχαν τοποθετήσει όλοι. Ο Rea πάντως θεωρεί πως είναι ο μοναδικός που μπορεί να τον δυσκολέψει…

Ο μάναντζέρ του μπαίνει σε σκληρό παιχνίδι από πολύ νωρίς με τέτοιες δηλώσεις. Εκτός από τα MotoGP αφήνει ανοικτό και κάθε άλλο ενδεχόμενο μετακίνησης σε άλλες ομάδες, αναφέροντας παραπάνω από μία φορά την λέξη Honda, και ουσιαστικά προκαλώντας την Kawasaki να έρθει στο τραπέζι με μία γενναία πρόταση και ταυτόχρονα με μία ανανεωμένη μοτοσυκλέτα κοιτώντας τον ανταγωνισμό του μέλλοντος και όχι τον τωρινό…

Ετικέτες

WSBK - Παραμένει στην Kawasaki o Alex Lowes

Το αγωνιστικό δίδυμο Rea-Lowes συνεχίζει στους πράσινους και το 2024
Kawasaki
Από το

motomag

30/6/2023

Ο Alex Lowes θα συνεχίζει να βρίσκεται στο στρατόπεδο της Kawasaki Racing Team WorldSBK για πέμπτη χρονιά καθώς υπέγραψε νέο μονοετές συμβόλαιο.

Ένα κομμάτι του πάζλ της σύνθεσης των αναβατών για το 2024 μπήκε στη θέση του στο WSBK, καθώς η Kawasaki Racing Team WorldSBK ανακοίνωσε την αγωνιστική της σύνθεση για την επόμενη χρονιά με τους Jonathan Rea και Alex Lowes να παραμένουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο. Μιλώντας για την παραμονή του για πέμπτη χρονιά στην Kawasaki ο Lowes εξέφρασε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του: "Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω τη σχέση μου με την Kawasaki και τη σεζόν 2024. Το κίνητρό μου να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη ZX-10RR δεν ήταν ποτέ πιο ισχυρό. Ο νούμερο ένα στόχος τώρα είναι να επικεντρωθώ στο υπόλοιπο της τρέχουσας σεζόν, ξεκινώντας με το Σαββατοκύριακο του εντός έδρας αγώνα μου στο Donington Park. Είναι πραγματικά ωραίο να έχω την επιβεβαίωση ότι θα αγωνιστώ και πάλι με την Kawasaki συμφωνημένα εγκαίρως για τον αγώνα της πατρίδας μου. Έτσι θα το απολαύσω ακόμα περισσότερο. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην KMC, την KME και σε όλο το πλήρωμα της KRT για τη μεγάλη υποστήριξή τους στο παρελθόν και τη συνεχιζόμενη πίστη τους σε μένα. Ανυπομονώ να δουλέψω ξανά μαζί τους την επόμενη σεζόν." Ο Alex Lowes είναι αυτή τη στιγμή στην ένατη θέση της βαθμολογίας με 75 βαθμούς.

Kawasaki WSBK

 

Ετικέτες