Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

Motul WSBK: Επιστροφή Lorenzo Savadori

Για δύο χρόνια με την Team Pedercini Racing by Global Solutions
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/9/2019

Με τη φετινή σεζόν να πλησιάζει στο τέλος της, οι ομάδες έχουν ξεκινήσει να ψάχνουν αναβάτες με τους οποίους θα συνεργαστούν του χρόνου στο Motul WSBK. O χορός των μεταγραφών ξεκίνησε με τη συνεργασία του Laverty και της BMW για το 2020, ενώ η βαυαρική ομάδα ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό της με τον Tom Sykes, που είναι αρκετά ανταγωνιστικός φέτος δεδομένου ότι χρησιμοποιεί την S1000RR για πρώτη φορά. Ωστόσο, η πιο ηχηρή μεταγραφή ήταν αυτή του Bautista που θα πάει στη Honda κ, σηματοδοτώντας παράλληλα τον ερχομό του Scott Redding στο Motul WSBK με τα χρώματα της Aruba.it.

Τώρα, ο Lorenzo Savadori επιστρέφει στοΠαγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes και θα αγωνίζεται για δύο χρόνια με την ανεξάρτητη ομάδα της Pedercini Racing by Global Solutions. Συγκεκριμένα, η άφιξή του σηματοδοτεί παράλληλα και την επέκταση της ομάδας, αφού μέχρι τώρα είχε μόνο έναν αναβάτη. Έτσι, για πρώτη φορά στην ιστορία του Motul WSBK, η Pedercini θα έχει δύο μοτοσυκλέτες της στη σχάρα εκκίνησης, με τον Savadori να είναι teammate του Torres.

Ο Savadori παρότι είναι μόλις 26 ετών, διαθέτει πολύ πλούσιο βιογραφικό, καθώς ξεκίνησε την καριέρα του το 2007 όταν έκανε το ντεμπούτο του στο Red Bull Rookies Cup και πήρε μάλιστα την πρώτη του νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του κυπέλλου στη Jerez. Την επόμενη χρονιά μάλιστα, έλαβε μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα των 125cc και κατέκτησε τον τίτλο, ενώ το 2011 έκανε το ντεμπούτο του στο FIM STK1000 CUP. Παρέμεινε σε αυτό μέχρι το 2015, όπου στέφθηκε πρωταθλητής, με τέσσερις νίκες και επτά τερματισμούς στο βάθρο. Το 2016, έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK, ενώ τώρα αγωνίζεται στην MotoE, έχοντας μαζέψει 15 βαθμούς. Αισθάνεται πολύ χαρούμενος που θα επιστρέψει του χρόνου στα Superbike και ιδίως από τη στιγμή που θα φοράει τα χρώματα της Team Pedercini Racing by Global Solutions και θα χρησιμοποιεί την ZX-10RR της Kawasaki. “Θα είναι σίγουρα μια φοβερή εμπειρία και είναι αυτονόητο πως θα δώσω το 100% του δυναμικού μου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Lucio, την ομάδα που μου χάρισε την ευκαιρία να είμαι μέλος της καθώς και γεγονός ότι με υποδέχτηκαν θερμά. Ανυπομονώ να μπω στην πίστα και να προσαρμόσω τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα μου, καθώς και το να βρω τις ρυθμίσεις της ώστε να είμαι έτοιμος για το 2020.” Είπε ο Savadori.

Η ανεξάρτητη ομάδα διοικείται τόσο από τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Lucio Pedercini όσο και την Global Service Solution και ο Pedercini δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την εταιρεία για την υποστήριξη που του παρείχε, ώστε να δει την ομάδα του να μεγαλώνει και να κάνει πιο αισθητή την παρουσία της στο grid. Όσο για τον Lorenzo, είπε: “Πάντοτε τον παρακολουθούσα, από την εποχή που είμασταν μαζί στα Superstock και ποτέ δεν αμφέβαλα για την αξία του. Την ώρα που κάναμε τον σχεδιασμό της Team Pedercini Racing by Global Service Solution, η απόφαση να επιλέξουμε τον Savadori για το Motul WSBK ήταν προφανής και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που τον καλωσορίζω σε μια απ’ τις πιο ιστορικές στιγμές της ομάδας μας.”

Ετικέτες