Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

WSBK: Ο Scott Redding στην ARUBA.IT Racing – Ducati

Με συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

29/8/2019

Η ανακοίνωση ότι η ιταλική ομάδα ARUBA.IT Racing – Ducati έκλεισε συμβόλαιο με τον Scott Redding για μια σεζόν, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Πριν από λίγες εβδομάδες ο Alvaro Bautista, που φέτος έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και σημείωσε ένα εκπληκτικό σερί 11 νικών, είχε ανακοινώσει πως δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Ducati αλλά πως από το 2020 θα είναι με την εργοστασιακή ομάδα της Honda. Έτσι, πέραν απ’ την μια μοτοσυκλέτα της ARUBA.IT που έμεινε χωρίς αναβάτη, δημιουργήθηκαν και οι φήμες πως η Honda θα παρουσιάσει μια νέα Superbike για το 2020 αντίστοιχης τεχνολογίας με αυτής της Panigale V4 R, όπως είπαν οι άνθρωποι της Honda στον Bautista.

Πίσω στο paddock της ARUBA.IT, ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ducati, Paolo Ciabatti είχε ήδη αναφέρει πολλούς πιθανούς αντικαταστάτες του Bautista, όμως τόνισε πως ο Scott Redding ήταν ο νούμερο ένα στη λίστα του. Βέβαια, δεν ήταν τυχαία η προτίμηση του Κ. Ciabatti καθώς όσο εντυπωσίασε ο Bautista στο Motul WSBK με τις επιδόσεις του άλλο τόσο εντυπωσίασε και ο Scott Redding στο BSB με τις επιτυχίες του, αφού μέχρι πρότινος ηγούνταν της βαθμολογίας, ενώ τώρα είναι δεύτερος με μικρή διαφορά. Επίσης, ο Redding χρησιμοποιεί και αυτός την V4 R με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να εξοικειωθεί και για αυτούς του λόγους αποτελούσε την κορυφαία επιλογή για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Όσον αφορά τον Chaz Davies, θα παραμείνει στην ομάδα καθώς το συμβόλαιο που υπέγραψε πέρσι είχε διετή διάρκεια.

Η καριέρα του Scott Redding ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια το 2006, στο ισπανικό πρωτάθλημα και ο 26 χρόνος αναβάτης γεύτηκε γρήγορα τη γλύκα της επιτυχίας. Μετά από δύο χρόνια, το 2008, έκανε το ντεμπούτο του στη μικρότερη κατηγορία των MotoGP, την 125 και τερμάτισε πρώτος αποτελώντας τον νεαρότερο νικητή όταν ήταν μόλις 15 ετών. Έπειτα, το 2010 ανέβηκε στη Moto2, όπου παρέμεινε για τέσσερις σεζόν, μέχρι να κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία το 2014, απ’ την οποία αποχώρησε το 2018, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομά του με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και τις αστείες του στιγμές, όπως όταν είχε βγάλει άθελά του τον ώμο του Marquez με τον οποίο είναι πολύ καλή φίλοι, ή έχοντας κάνει αρκετές ατασθαλίες έξω απ’ την πίστα… Πέρα από αυτό όμως, η πολυετή εμπειρία του στους αγώνες θα συνδράμει ενεργά στην εξέλιξη της V4 R και αναμένεται να διαδραματήσει αρκετές μάχες για την κορυφαία θέση.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα γίνω μέλος της ARUBA.IT Racing – Ducati.” Είπε ο Redding συμπληρώνοντας: “Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό επειδή θα μπορέσω να συνεργαστώ με μια ομάδα που έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο και αυτό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα. Προφανώς τώρα, πρέπει να παραμείνω απόλυτα αφοσιωμένος στο BSB πρωτάθλημα επειδή θέλω να κατακτήσω τον τίτλο με την Be Wiser Ducati πριν επιστρέψω πάλι σε ένα πρωτάθλημα παγκόσμιου βεληνεκούς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθήσαν να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και ανυπομονώ να οδηγήσω την εργοστασιακή Panigale V4 R στο Motul WSBK.”

Ετικέτες