Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

Δημόσια συγνώμη του Antony West στη FIM για διασπορά ψευδών ειδήσεων

Ήμουν "εν βρασμό ψυχής” λέει ο Αυστραλός
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/11/2020

Ο Antony West είναι από τα γνωστά ονόματα στα παγκόσμια πρωταθλήματα της FIM, αφού είχε αρκετά επιτυχημένη παρουσία στα MotoGP, τα WSBK και WSSP κυρίως με τις ομάδες της Kawasaki. Ταυτόχρονα όμως ο Αυστραλός είχε και αρκετά μπλεξίματα με τις απαγορευμένες ουσίες… με αποτέλεσμα η FIM να του έχει επιβάλει δύο φορές την ποινή του αποκλεισμού συμμετοχής στα πρωταθλήματά της, με την τελευταία να ξεκινά από το 2019 και να λήγει τον Σεπτέμβρη του 2020. Όμως ο Antony West δεν έμεινε άπραγος όσο διαρκούσε η ποινή του και πήγε στην Βραζιλία, όπου έτρεχε στο εθνικό πρωτάθλημα SBK, το οποίο δεν ανήκει μέσα στις αρμοδιότητες της FIM. Παρ’ όλα αυτά η FIM θεώρησε πως αυτή η πράξη του είναι “παράνομη” και τον Ιανουάριο του 2020 του επέβαλε νέα ποινή αποκλεισμού που λήγει πλέον το Μάρτιο του 2021.

Αυτό εξόργισε τον Αυστραλό, που βγήκε δημόσια και είπε πως η FIM τον έχει “βάλει στο μάτι”  και πως “έφτιαξαν” καινούριο κανονισμό για να του επιβάλλουν επιπλέον ποινή. Ανάμεσα στα άλλα, είπε πως η FIM μίλησε με τους Ιάπωνες στην Kawasaki για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί του στο βραζιλιάνικο πρωτάθλημα. Και σαν να μην έφταναν αυτά, είπε πως η FIM επέτρεψε το 2013 να έχει παράνομη ECU η μοτοσυκλέτα του Marc Marquez για να πάρει το πρωτάθλημα, αλλά και πως τα πρωταθλήματα που κέρδισε ο Valentino Rossi με τα δίχρονα GP500 ήταν αποτέλεσμα των ειδικών ελαστικών που έφτιαχναν για τον Ιταλό, με την FIM να κάνει τα στραβά μάτια!

“Τα παρατάω, τέλος! Αυτοί οι διεφθαρμένοι άνθρωποι είναι εκτός ελέγχου και προσπαθούν να με καταστρέψουν. Τρέχω στη Βραζιλία που το πρωτάθλημα δεν είναι υπό την επίβλεψη της FIM και τώρα εφεύραν δικούς τους νόμους που τους επιτρέπουν να ελέγχουν εμένα εκεί πέρα.”

Όμως τώρα φαίνεται πως του πέρασαν τα νεύρα ή (το πιθανότερο) μεσολάβησαν συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών σε πιο ήρεμο πνεύμα, με αποτέλεσμα να κάνει επιτόπια στροφή και να πάρει πίσω όλα όσα είπε. Συγκεκριμένα ζήτησε συγνώμη για την διασπορά ψευδών ειδήσεων μέσω των social media, τις οποίες δικαιολόγησε πως βασίζονταν στον “θυμό” και την “απερισκεψία” της στιγμής και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. “Θέλω να απολογηθώ στους ανθρώπους της FIM και τους συναδέρφους μου αναβάτες (σ.σ. Rossi και Marquez) για όσα ανυπόστατα έγραψα”.

Και συνέχισε λέγοντας πως ευχαριστεί τη FIM που έκαναν ότι μπορούσαν για να πάρει πίσω την διεθνή αγωνιστική του άδεια όσο πιο γρήγορα γίνεται και πως είναι έτοιμος να επιστρέψει στους αγώνες όταν λήξει η ποινή του την άνοιξη του 2021.