Jonathan Rea Παγκόσμιος πρωταθλητής WSBK 2017!

Τρίτη φορά στην σειρά!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/10/2017

Στην πανέμορφη και αρκετά τεχνική πίστα, την γαλλική Magny-Cours, ο ιρλανδός Rea κατέκτησε τον τίτλο για φέτος, σφραγίζοντας την κούρσα για το πρωτάθλημα. Ταυτόχρονα ήταν η 50η του νίκη για την καριέρα του, που έχει «μαρκαριστεί» από το ιδιαίτερο οδηγικό του στιλ.

"Πρόκειται για μία ομαδική προσπάθεια, είμαι περήφανος για την ομάδα μου και για την Kawasaki. Εγώ την οδήγησα στην γραμμή, αλλά για να φτάσω μέχρι εκεί ήταν τόσοι πολλοί αυτοί που προσπάθησαν μαζί μου.. δεν είναι απλά άλλος ένας  τίτλος. Δεν το βλέπω έτσι. Κάθε σεζόν του WSBK είναι τελείως διαφορετική από την προηγούμενη, κάθε φορά χρειάζεται νέα προσπάθεια σε κάτι άλλο που δεν αντιμετώπιζες πέρσι. Το ’15 ήταν σαν να πήδηξα σε τρένο που κινούταν. Μπήκα σε μία ομάδα που είχε ήδη μία εξαιρετική μοτοσυκλέτα, έτοιμη να κερδίσει, κι αυτό ακριβώς κάναμε. Το ’16 είχαμε ένα τελείως καινούριο ZX-10R, μία από τις καλύτερες superbike, και είμαι περήφανος και για την εξέλιξή της. Χρειάστηκε να παλέψουμε με τις ρυθμίσεις της νέας μοτοσυκλέτας, χρειάστηκε να συγκεντρωθούμε σε πολλούς διαφορετικούς τομείς και τελικώς τα καταφέραμε".

Με την Kawasaki ο Rea έχει σημειώσει 35 νίκες, και φέτος η κούρσα για την πρώτη θέση του πρωταθλήματος άρχιζε να χάνει σε αγωνία, από την στιγμή που πέρασε τις δέκα νίκες για φέτος και συνέχιζε ακάθεκτος. Κανέναν δεν αιφνιδιάζει ο τίτλος του ’17 από την στιγμή που ο Rea με την Kawasaki έχουν σχηματίζει ένα αχτύπητο δίδυμο, γεγονός που ο ίδιος το αποδίδει στο καλό κλίμα μεταξύ τους και στην τρομερή δουλειά που έχουν ρίξει…

Ο Rea ευχαρίστησε επίσης τον κ. Matsuba και τους μηχανικούς της Kawasaki που δουλεύουν σκληρά για να ζει ο ίδιος το όνειρό του. Απομένουν πέντε αγώνες για το τέλος της σεζόν, τους οποίους ο Rea δήλωσε πως θα τους κυνηγήσει στο 100% των δυνάμεών του, για να αυξήσει τόσο τα δικά του στατιστικά, όσο και της ομάδας.»

Στο τέλος ο Rea δεν άφησε κανένα περιθώριο για οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, πόσο μάλιστα για την μετακίνησή του στα MotoGP. Για το 2018 στοχεύει ξεκάθαρα στον τέταρτο τίτλο…

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Most: Απτόητος ο Bulega – Διπλή νίκη ZXMOTO ξανά!

Την 19η σερί του νίκη πέτυχε ο Ιταλός
WSBK
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Nicolo Bulega συνέχισε το απίστευτο σερί του, φτάνοντας τις 19 σερί νίκες στον θεσμό. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε μόνο στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου, όμως ξεπέρασε το εμπόδιο του Lecuona. Η ZXMOTO πέτυχε ακόμη μία διπλή νίκη στα WSSP με τον Debise, ενώ ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό στα WSPB.

WSBK

1ος αγώνας: Ο Danilo Petrucci είχε σφοδρή πτώση στην αρχή του αγώνα – έπειτα διαγνώστηκε με κάταγμα κόκκυγα - και βγήκαν κόκκινες σημαίες, οπότε είχαμε και επανεκκίνηση αγώνα, εκεί που οι Bulega, Yari Montella και Iker Lecuona έφυγαν μπροστά. Λίγο μετά ο Lecuona πέρασε τον Montella και επτά γύρους πριν το τέλος πέρασε και τον Bulega. Οι δυο τους έδωσαν μία πολύ ωραία μάχη με τελικό νικητή τον Bulega, που αύξησε το ρεκόρ του, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Gerloff και Bassani. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Alex Lowes τερμάτισε 7ος, ενώ ξεκίνησε από την 14η θέση.

BULEGA

Αγώνας Superpole: Ο Sam Lowes σημείωσε πτώση στο ξεκίνημα, καθώς μπροστά είχαν φύγει οι δύο εργοστασιακές Ducati, με τρίτο τον Montella. Ο Bulega πήρε μία άνετη νίκη, με το βάθρο να παραμένει ίδιο με τον πρώτο αγώνα.

2ος αγώνας: Μία από τα ίδια κι εδώ, καθώς Bulega, Montella, Lecuona ξεχώρισαν από την αρχή και το βάθρο παρέμεινε και στον δεύτερο αγώνα το ίδιο, με τον Bulega να σημειώνει την 19η σερί του νίκη στον θεσμό και πραγματικά αναρωτιόμαστε ποιος και πώς θα σταματήσει το ρεκόρ αυτό. Lorenzo Baldassarri και Garrett Gerloff συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα και παρακάτω μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία των έξι πρώτων.

1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 310 βαθμούς

2. Iker Lecuona (Aruba.it Racing - Ducati) 215 βαθμούς

3. Yari Montella (Barni Spark Racing Team) 121 βαθμούς

4. Lorenzo Baldassarri (Team GoEleven) 107 βαθμούς

5. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) 103 βαθμούς

6. Alex Lowes (bimota by Kawasaki Racing Team) 101 βαθμούς

 

WSSP

Ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Factory Evan Bros Racing) κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο GP της Τσεχίας, με τον Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) να τερματίζει δεύτερος και τον Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) να συμπληρώνει το βάθρο.

zxmoto

Ο δεύτερος αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, με τους Debise, Oncu και Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing) να έχουν δημιουργήσει ένα τρενάκι και να παλεύουν και οι τρεις για τη νίκη, όμως ο Booth-Amos σημείωσε πτώση στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου, ενώ αμέσως μετά ο Oncu περνάει τον Debise, ο οποίος απαντάει άμεσα και παίρνει μία εκπληκτική νίκη, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του φέτος και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing), γιος ενός σπουδαίου πρωταθλητή WSBK, του Troy Bayliss.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να συλλέξει τον πρώτο του βαθμό, καθώς στον πρώτο του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε 25ος, ενώ στον δεύτερο αγώνα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πόδι του δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από τη 17η θέση.