"Καρφώνει" Bautista ο Domenicali!

Έφυγε για τα χρήματα, λέει ο CEO της Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2019

Ο Claudio Domenicali, CEO της Ducati, εξαπέλυσε μια δριμεία επίθεση μέσω Twitter στον Alvaro Bautista, για τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Ducati και να πάει στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Motul WSBK.

Να θυμίσουμε ότι αυτή η ηχηρή μεταγραφή φημολογούνταν εδώ και καιρό, αλλά επιβεβαιώθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα επίσημα, στα πλαίσια της ευρύτερης ανασυγκρότησης της ομάδας της Honda, με την πλήρη εμπλοκή και του HRC.

Στον πρόσφατο αγώνα της Πορτογαλίας στο Portimao, ο Bautista είχε κάνει δηλώσεις σχετικά με αυτή την απόφαση, λέγοντας πως δεν έφυγε επειδή είχε μια δελεαστική οικονομικά πρόταση από την Honda, αλλά ένιωσε ότι εκεί θα έχει μεγαλύτερο κίνητρο. Αυτή ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε αρκετά συχνά ο Ισπανός αναβάτης, θέλοντας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό.

Πριν από λίγη ώρα όμως, ο Domenicali ανέβασε ένα Post στο Twitter συνοδευόμενα από μια φωτογραφία του Bautista από τις αρχές του πρωταθλήματος, γράφοντας στο σχετικό σχόλιο ότι "αυτή η φωτογραφία ήταν η αρχή ενός φανταστικού σερί από νίκες. Τώρα ο Bau Bau (σ.σ. το ψευδώνυμο του Bautista) λέει ότι άφησε την Ducati για την Honda όταν αποφασίσαμε να πάρουμε τον Scott (σ.σ. τον Scott Redding) κι όχι για τα χρήματα. Εμείς όμως του κάναμε μια προσφορά για συμβόλαιο δύο ετών και με έξι μηδενικά στο νούμερο, την οποία απέρριψε, γιατί ήθελε κι άλλα χρήματα, όχι κάτι άλλο. Η ζωή είναι γεμάτη από επιλογές."

 

 

 

Η σχέση του Bautista με την Ducati ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, χάρη στο σερί των 11 νικών με την Panigale V4 R. Ακολούθησε όμως ένα άλλο αρνητικό σερί εντυπωσιακών πτώσεων με απολογισμό μηδέν βαθμούς σε έξι αγώνες, με αποτέλεσμα όχι μόνο να τον φτάσει ο Rea στην βαθμολογία, αλλά να έχει περάσει μπροστά και να έχει σχεδόν εξασφαλίσει τον τίτλο, αφού η διαφορά τους είναι 91 βαθμοί και απομένουν δύο αγώνες με τρία σκέλη ο καθένας.

Δημιουργείται όμως το ερώτημα γιατί ένας CEO ενός εργοστασίου να καταφεύγει στα social media προκειμένου να ασκήσει μια τόσο σκληρή κριτική στον αναβάτη της ομάδας του, την στιγμή που το εργοστάσιο παλεύει για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Η απάντηση κρύβεται εν μέρει και στις προηγούμενες δηλώσεις του Bautista, κατά την διάρκεια του αγώνα στον Donington Park, όπου εξηγεί το σερί των πτώσεών του. Ουσιαστικά είπε πως έφταιγε ένα πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, χωρίς να είναι πρόθυμος να μπει σε λεπτομέρειες. Λίγο αργότερα, στην Laguna Seca, είχε άλλη μία πτώση…

Σίγουρα πάντως πρόκειται για μία περίεργη σχέση ανάμεσα στον Bautista και την Ducati, με τον Ισπανό να αποστασιοποιείται τους τελευταίους δύο μήνες από το εργοστάσιο σε σημείο που να αμφισβητείται η ειλικρίνεια και η αφοσίωσή του απέναντι στην εταιρεία. Να θυμίσουμε ότι αρχικά ο Bautista είχε δηλώσει δημόσια πως δεν ήθελε να φύγει από τα MotoGP και να πάει στα WSBK, αλλά στη συνέχεια άλλαξε η διάθεσή του και είχε πει ότι απολάμβανε το γεγονός πως ήταν ο σταρ της Ducati. Όλα αυτά πάλι ήρθαν τούμπα, με την ρήξη να είναι πλέον εμφανέστατη και δημόσια. Όπως, όμως, πολύ εύστοχα πάντως υπονοεί και το post του Domenicali, είναι εντυπωσιακή η διαφορά που μπορεί να επιφέρει το διάστημα μερικών μηνών σε μια σχέση…

 

Andrea Iannone - Επιστρέφει στους αγώνες με δορυφορική Ducati στα WSBK το 24

Επίσημη ανακοίνωση από τον διευθυντή του Ducati Corse, Luigi Dall’Igna
Andrea Iannone - Επιστρέφει στους αγώνες το 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/9/2023

Την Παρασκευή 1/9, στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαρκελώνης για τον 11ο φετινό γύρο των MotoGP, ο εκτελεστικός διευθυντής του Ducati Corse, Luigi DallIgna, επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Iannone να επιστρέφει στην ενεργό δράση, μετά από τον τετραετή του αποκλεισμό από τους αγώνες λόγω ντόπινγκ, το 2019.

Πριν από λίγες μέρες, σας είχαμε ενημερώσει για τα ιταλικά δημοσιεύματα που ήθελαν τον Andrea Iannone να επιστρέφει στην ενεργό δράση, το 2024. Σήμερα, ο Luigi DallIgna, ο οποίος είναι υπεύθυνος για όλο το αγωνιστικό τμήμα της Ducati, επιβεβαίωσε ότι ο Ιταλός αναβάτης θα επιστρέψει στους αγώνες, πάνω σε μία δορυφορική Panigale V4R.

Ο DallIgna μίλησε με θέρμη για τον Iannone, λέγοντας ότι είναι ένας σημαντικός και ταλαντούχος αναβάτης για την Ducati. Μάλιστα, όπως μας ενημέρωσε η πρώτη νίκη που πήρε η Ducati στα MotoGP, από τότε που ο Gigi έγινε μέλος της ομάδας, ήταν με τον Iannone στην Αυστρία το 2016.

Στις δηλώσεις του ο DallIgna, δήλωσε ότι ο Iannone θα βρεθεί σε μία από τις δορυφορικές ομάδες της Ducati, χωρίς να ανακοινώνει το ποια θα είναι. Οι πιθανότητες βέβαια γέρνουν υπέρ της GoEleven, καθώς σύμφωνα με τα ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone είχε συναντηθεί με τον team manager της συγκεκριμένης ομάδας, Gianni Rammelo, στην Imola.

Τέλος, ο DallIgna δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν θα τον δούμε να δοκιμάζει την Panigale V4R κατά την διάρκεια του καλοκαιρινού διαλείμματος, όμως όπως είναι φυσικό θα χρειαστεί σίγουρα χρόνο για να επανέλθει στην κατάσταση που ήταν το 2019.

Ετικέτες