Motul WSBK 2019: Ο Eugene Laverty στη BMW!

Μια νέα αρχή για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/8/2019

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί ακόμη να μην έχει τελειώσει, όμως οι μεταγραφές για το 2020 έχουν ήδη ξεκινήσει. Πρώτος στο χορό ήταν ο Alvaro Bautista, που ανακοίνωσε ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό του για του χρόνου με τη Ducati, παρά τις εκπληκτικές επιτυχίες που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής! Τώρα, ήρθε και η ανακοίνωση πως ο Eugene Laverty θα τρέχει με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της BMW από του χρόνου, καθώς με τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος, λήγει το συμβόλαιό του με την Team Goeleven και ο Markus Reiterberger θα αποχωρήσει απ' την BMW Motorrad WorldSBK Team. Ωστόσο η ομάδα δεν έχει εξασφαλίσει τους αναβάτες για το 2020, καθώς ο Tom Sykes, που αποτελεί το δεύτερο μέλος της ομάδας Shaun Mir, δεν θα έχει ανανεώσει ακόμη το συμβόλαιό του.

Ο Laverty δεν είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στην Shaun Mir, αφού ήταν και πέρσι στην ομάδα, η οποία τότε χρησιμοποιούσε την RSV4 της Aprilia και με αυτή ο Laverty είχε ανεβεί δύο φορές στο βάθρο. Μέχρι στιγμής, έχει 35 βάθρα στη καριέρα του στο Motul WSBK κι έτσι θα ενισχύσει την BMW Motorrad WorldSBK Team με την εμπειρία του. “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα υποδεχτούμε τον Eugene Laverty στην BMW Motorrad WorldSBK Team το 2020 και να τον καλωσορίσουμε και πάλι στην SMR” είπε ο Shaun Mir, Διευθυντής της ομάδας. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Πιστεύουμε ακράδαντα πως ο Laverty μπορεί να γίνει ένας σοβαρός διεκδικητής του βάθρου. Ελπίζουμε πως μόλις μπει στην πίστα για τις επίσημες δοκιμές το Νοέμβριο, η S1000RR θα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την εξέλιξή της και πως σε συνδυασμό με την εμπειρία και το ρυθμό του θα αποτελέσει μια σημαντική προσθήκη στην ομάδα.”

Ετικέτες

Motul WSBK: Νέα προσθήκη στο ημερολόγιο του 2021

Ξαναμπαίνει ο αγώνας του Estoril
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/4/2021

Ο τελευταίος αγώνας που έκρινε το περσινό πρωτάθλημα των Motul WSBK, αυτός στην πίστα του Estoril, επιστρέφει στο ημερολόγιο και για το 2021. Μάλιστα θα είναι σε συνεχόμενο Σαββατοκύριακο μετά τον αγώνα στην Aragon της Ισπανίας.

Όπως δήλωσαν σε κοινή ανακοίνωση η FIM και DWO (Sorna WSBK Organization), ο αγώνας του Estoril θα φιλοξενήσει τις κατηγορίες των WorldSBK και WorldSSP, για τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, από τις 28 ως τις 30 Μαΐου. Προφανώς αυτό σημαίνει και αλλαγή στο καλεντάρι των Motul FIM WSBK, με την σεζόν να ξεκινάει με δύο συνεχόμενους αγώνες για πέμπτη φορά στην Ιστορία του θεσμού.

Η εκκίνηση του Πρωταθλήματος θα γίνει σε κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και τόσο η FIM όσο και η DOW δήλωσαν ότι συνεργάζονται στενά με τις κυβερνητικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινητοδρομίων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ασφάλεια και η υγεία των συμμετεχόντων θα είναι το κύριο μέλημα, όπως και το ότι θα πραγματοποιηθεί ο υφιστάμενος προγραμματισμός και για τις τρεις κατηγορίες του Πρωταθλήματος, μέχρι το τέλος της σεζόν.

Δείτε εδώ πώς έχει διαμορφωθεί το νέο πρόγραμμα