Motul-WSBK 2022: Kawasaki και Honda δοκίμασαν τα νέα φρένα και το νέο ελαστικό της Pirelli
Παρόν και τα WSSP
Από τον
Μπάμπη Μέντη
28/1/2022
Για δύο ημέρες στην πίστα της Jerez ηχούσαν οι κινητήρες των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της Kawasaki και της Honda, με την πράσινη εταιρεία να έχει εκεί όλους τους αναβάτες της και δοκιμάζει τα πάντα, ενώ η Honda έδωσε το παρόν μόνο την πρώτη ημέρα και όλο το βάρος της ήταν στραμμένο κυρίως στα νέων προδιαγραφών φρένα της Nissin, τα οποία θα χρησιμοποιεί φέτος αντί των Brembo που είχε τα προηγούμενα χρόνια.
Ο Jonathan Rea δοκίμασε και το νέο ελαστικό SCQ της Pirelli σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του διημέρου σταματώντας το χρονόμετρο στο 1’38.851, που ήταν 1,4” ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο χρόνο του “πράσινου” συναθλητή του Alex Lowes. Και οι τρεις πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων είχαν το όνομα της Kawasaki, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε πως οι αναβάτες της έκαναν 61 γύρους ο Rea και 59 o Lowes.
Μαζί με τα superbike, το παρόν έδωσαν και μοτοσυκλέτες της WSSP, όπου ο Φινλανδός Niki Tuuli με μια Mv Agusta που είχε το περσινό πλαίσιο αλλά τον νέο κινητήρα, έκανε 30 γύρους και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας με 1’43.774.
Έτσι μετά από τις παραπάνω εηελίξεις, στις 27-29 Οκτωβρίου στην πίστα Circuito de Jerez - Angel Nieto θα λάβει χώρα ο δωδέκατος και τελευταίος γύρος του WSBK, με την Ισπανία να φιλοξενεί για τρίτη φορά φέτος αγώνα του θεσμού (Grand Prix Καταλονίας και Grand Prix Αραγονίας).
Ο Arturo Bernal, Υπουργός Τουρισμού, Πολιτισμού και Αθλητισμού της περιοχής Χούντα της Ανδαλουσίας δήλωσε:"Η συνεργασία μας με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Superbike είναι μακρά και διαρκής. Είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να ανακοινώσουμε αυτόν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος σίγουρα θα προσελκύσει πολλούς φίλους των αγώνων στο Circuito de Jerez. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την Ανδαλουσία για να φιλοξενήσει αυτόν τον αγώνα. Η περιοχή μας αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων. Θέλω να ευχαριστήσω τη στενή συνεργασία μεταξύ της Junta de Andalucía, του Δημοτικού Συμβουλίου της Jerez και της Dorna, ώστε να δοθεί ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε μια πόλη που είναι ήδη γνωστή σε όλο τον κόσμο για τη σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.”
Η María José García Pelayo, δήμαρχος της Jerez de la Frontera, σχολίασε:"Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τη Jerez και την πίστα να δούμε την επιστροφή του WorldSBK. Η Jerez τοποθετείται και πάλι ως παγκόσμιο σημείο αναφοράς της μοτοσυκλέτας, ως εμβληματική πίστα για τους αναβάτες, τις ομάδες και τους οπαδούς. Με την επιστροφή του WorldSBK, ξεκινά μια νέα δυναμική περίοδο για την πίστα. Η φιλοξενία του τελευταίου γύρου που αρχικά είχε προγραμματιστεί στην Αργεντινή στη Jerez αποτελεί ορόσημο, χάρη στη συνεργασία του Δημοτικού Συμβουλίου, της Junta de Andalusia και της Dorna. Και τα τρία μέρη γνωρίζουν ότι η Jerez είναι ένα σύμβολο για την παγκόσμια μοτοσυκλέτα και ότι όλες οι μεγάλες διοργανώσεις μηχανοκίνητων αγώνων πρέπει να περνούν από το Circuito de Jerez.”
Ο εκτελεστικός διευθυντής του WorldSBK, Gregorio Lavilla, πρόσθεσε:"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να φέρουμε το πρωτάθλημα WorldSBK πίσω στις ρίζες του στο θρυλικό Circuito de Jerez - Angel Nieto για τον τελευταίο γύρο της σεζόν. Η Jerez κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του αθλήματός μας και είναι σωστό να ολοκληρώσουμε αυτή την αξιοσημείωτη σεζόν σε μια πίστα με τόσο πλούσια κληρονομιά. Ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε τον σκληρό ανταγωνισμό και να γιορτάσουμε την κληρονομιά του αθλήματος με τους παθιασμένους οπαδούς στην Ανδαλουσία.”