MOTUL WSBK: Αλλάζουν τους κανονισμούς στην Supersport γιατί ξέμειναν από μοτοσυκλέτες!

Παίρνουν ιδέες από το βρετανικό πρωτάθλημα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/11/2020

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Μιλάμε φυσικά για τις αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Supersport οι οποίοι έφτασαν να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.

Η απόφαση της Honda να μην κάνει Euro 5 το νέο CBR600RR, έχει αφήσει πλέον ως μοναδικές επιλογές των ομάδων το Yamaha R6 και το MV Agusta F3 675 ή αλλιώς θα πρέπει να πάρουν μεταχειρισμένο κάποιο παλαιότερο μοντέλο από άλλη εταιρεία. Θυμίζουμε πως για τα τετρακύλινδρα ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 600cc, για τα τρικύλινδρα τα 675cc (το Triumph Daytona είναι πλέον 765cc) και για τα δικύλινδρα τα 750cc (το μικρότερο σε κυβικά Panigale V2 έχει περισσότερα κυβικά από τα Factory 916 των 955/996cc που έτρεχε ο Fogarty).

Για το 2021, το βρετανικό πρωτάθλημα BSB θα επιτρέψει στα Triumph Daytona 765 να συμμετέχουν κανονικά στην κατηγορία Supersport και το ίδιο θα κάνουν για το Ducati Panigale V2. Στο ίδιο πνεύμα θέλει να κινηθεί και η Dorna για το παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2022 και μετά, αφού πρώτα δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο βρετανικό πρωτάθλημα. Η βασική ιδέα είναι να δημιουργήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο με την SSP 300, όπου συμμετέχουν από μονοκύλινδρα 390 κυβικών έως και δικύλινδρα 500 κυβικών. Φυσικά όσο λιγότερα τα κυβικά και οι κύλινδροι τόσο πιο ελεύθεροι θα είναι οι κανονισμοί για μετατροπές, όμως θα πρέπει να καθοριστούν με ακρίβεια ώστε να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα κάποιου συγκεκριμένου είδους κινητήρα. Άλλωστε ο στόχος είναι να προσελκύσουν όσο περισσότερα εργοστάσια γίνεται, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αν ευνοηθεί αισθητά ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα.

Αν το πρόβλημα ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ αναβατών, τότε θα μπορούσαν να κάνουν ενιαίο με R6 ή CBR600RR ή τέλος πάντων με οποιαδήποτε άλλη supersport που βρίσκεται μεταξύ των δικύλινδρων 500 και των τετρακύλινδρων 1000.   

Ετικέτες

Andrea Iannone - Πολύ κοντά στην επιστροφή στους αγώνες, στο WSBK αυτή τη φορά

Σε τελικές διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven
Ianonne
Από το

motomag

26/7/2023

Ο πρώην αναβάτης της Ducati, της Suzuki και της Aprilia στο MotoGP, Andrea Iannone, o οποίος το 2019 αποκλείστηκε από τους αγώνες για τέσσερα χρόνια λόγω ντόπινγκ, βρίσκεται πολύ κοντά στο να επιστρέψει στην ενεργό δράση και συγκεκριμένα στο WSBK πάνω στη σέλα μιας Ducati Panigale V4 R της ομάδας GoEleven την επόμενη χρονιά.

Η ποινή του Iannone λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους και όλα δείχνουν πως ο Ιταλός θα βρει τον δρόμο του ξανά για τις πίστες. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone εδώ και μήνες βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven ώστε να βρεθεί την επόμενη χρονιά στη σέλα της Ducati Panigale V4 R της ομάδας στο WSBK αντικαθιστώντας τον Philipp Oettl.

Ακόμη, δημοσίευμα της Ιταλικής Gazzetta αναφέρει πως ο Iannone κατά τη διάρκεια του GP της Imola συναντήθηκε με τον team manager της GoEleven Gianni Ramello, ώστε να συζητήσουν τους τελικούς όρους της συμφωνίας του συμβολαίου του Ιταλού με τις αποδοχές του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να αγγίζουν τις 400.000 ευρώ -τη χρονιά 2019-2020 στην Aprilia οι ετήσιες απολαβές του Iannone άγγιζαν τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ετικέτες