MOTUL WSBK: Δεύτερος αγώνας Aragon – Ημέρα Rea!

Και πρώτο βάθρο για την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/8/2020

Τα πήρε όλα ο Rea σήμερα κερδίζοντας τον δεύτερο αγώνα στο Aragon αλλά και την Superpole σε μία γενικά καλή ημέρα για τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες που τα κατάφεραν απέναντι στην Ducati, από την στιγμή που ανέβηκε στο βάθρο και ο Bautista με την Honda. Το πρώτο βάθρο του νέο CBR1000RR-R που στις δοκιμές ήταν από τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες στην ισπανική πίστα και παρά τα προβλήματα εχθές, σήμερα ανέβηκε στο βάθρο.

Πρώτος στην εκκίνησης της superpole ήταν ο Loris Baz αλλά στην πρώτη στροφή άνοιξε γραμμή πράγμα που ο Rea δεν άφησε να περάσει έτσι, χωρίς να το εκμεταλλευτεί, και πήρε το προβάδισμα με τον Redding τρίτο και τους Alex Lowes, van der Mark και Bautista να ακολουθούν. Αμέσως μετά έγινε ένα άσχημο αγωνιστικό περιστατικό με τον Sykes καθώς παλεύοντας με τον Davies βγήκε εκτός πίστας, πέρασε την αμμοπαγίδα και ξαναμπήκε στην πίστα πέφτοντας πάνω στον Tati Mercado που δεν μπορούσε και να τον αποφύγει καθώς ήδη πάλευε για θέση με τον Federico Caricasulo και δεν είχε πουθενά να πάει. Για τον Sykes θα πρέπει να εκδοθεί απόφαση από τους αγωνοδίκες.

Ο Rea έθεσε ρεκόρ καλύτερο γύρου και με άνεση επικράτησε στον Superpole με δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τον Redding.

Ο Redding θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα εδώ, αν είχε καταφέρει να περάσει τον Baz νωρίτερα, αλλά με την αμυντική οδήγηση που έκανε εκείνος, ο Redding δεν είχε πολλές ευκαιρίες.

MOTUL WSBK: Τι έγινε στον πρώτο αγώνα του Aragon - Αντεπίθεση της Ducati με κυριαρχία στο βάθρο!

Στον αγώνα ο Rea από την pole position έκανε μία εξαιρετική εκκίνηση, σε αντίθεση με εχθές, και κράτησε το προβάδισμά του μπροστά από τον Scott Redding, -τον μόνιμα πλέον στο προσκήνιο van der Mark- και τον Bautista να τον ακολουθούν όλοι τους στενά.

Το τρενάκι των πρώτων συγκέντρωνε μεγάλη δυναμική για να παραμείνει χωρίς μάχες περισσότερο από μερικές στροφές, κι έτσι στον δεύτερο κιόλας γύρο ο van der Mark καταφέρνει με την Yamaha του να επικρατήσει της Ducati του Redding που άρχισε να πιέζει για να απαντήσει και έκανε το λάθος ανοίγοντας γραμμή, επιτρέποντας έτσι και στην Honda του Bautista να περάσει. Με αυτό τον τρόπο το βάθρο -εκείνη την στιγμή- ήταν ολότελα ιαπωνικό με Kawasaki – Yamaha – Honda και αμέσως μετά Yamaha και Honda θα άλλαζαν θέση με τον Bautista να φανερώνει το προβάδισμα της μοτοσυκλέτας του, προσπερνώντας με την υψηλότερη τελική του τον van der Mark.

Πίσω τους ως πρώτος των Ducati θα ήταν ο Davies, που αυτό που δεν κατάφερε εχθές το έκανε σήμερα, πέρασε τον Redding και μάλιστα καθαρά στην έκτη στροφή. Δίχως καμία μεγάλη μάχη πέρασε και τους van der Mark και Bautista πριν αλλάξουν μεταξύ τους θέση και πήρε την δεύτερη θέση του βάθρου, χωρίς όμως να βλέπει καθαρά τον Rea που γυρνούσε σε απόσταση.

Ο Rea κράτησε αυτή την απόσταση για σχεδόν όλο τον αγώνα, το ίδιο όμως γινόταν και πίσω του καθώς καταλήξαμε με τον Davies να μην παλεύει με τον Bautista. Πίσω από αυτούς τους τρεις ο Redding κατάφερε να επικρατήσει του van der Mark και επίσης να απέχει τόσο από τον Bautista όσο και από τον Ολλανδό, κάνοντας έτσι μία απλωμένη πρώτη πεντάδα χωρίς μάχες.

Ευτυχώς στις πιο πίσω θέσεις πάλευαν ακόμη για να επικρατήσουν, διαφορετικά δεν θα ήταν αγώνας αλλά πλάνα από δοκιμές χωρίς προσπεράσεις.

Σαν να μας άκουσε ο Rea εκείνη την στιγμή και αποφάσισε να μας χαρίσει λίγη αδρεναλίνη καθώς έκανε το λάθος και έφυγε έξω από την πίστα, γλιτώνοντας μετά βίας την πτώση. Είχε όμως ψαλιδιστεί η διαφορά με τον Davies, που αμέσως τον πέρασε, λίγο πριν το τέλος του αγώνα! Οι δύο τους έδωσαν τότε μία δυνατή μάχη αλλάζοντας συνέχεια θέσεις και κρατώντας την αγωνία για την πρώτη θέση του βάθρου. Ο Rea επικράτησε οδηγώντας μανιασμένα, σε σημείο που έχτισε μία μικρή διαφορά, ώστε να μην μπορεί η Ducati να τον περάσει στην ευθεία! Ο Bautista κράτησε την τρίτη θέση και έδωσε στην Honda το πρώτο της βάθρο εδώ και ένα χρόνο και ο Redding πήρε την τέταρτη θέση.

Αυτό σημαίνει πως ο Rea είναι και πάλι εμπρός στο πρωτάθλημα και μάλιστα με δέκα πόντους διαφορά από τον Redding. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως φάνηκε ότι η Kawasaki μπορεί να κρατήσει τις Ducati πίσω σε αυτή την πίστα που κανονικά ωφελούνται κι έτσι το επόμενο Σαββατοκύριακο, στην ίδια αυτή πίστα, η μάχη θα ξεκινήσει από το Σάββατο…

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
1.280
3
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
3.599
4
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
1.846
5
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
6.687
6
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
9.561
7
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
20.911
8
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
21.248
9
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
21.399
10
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
21.717
11
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
21.809
12
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
22.012
13
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
25.244
14
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
30.088
15
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
36.546
16
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
49.074
17
23
C. PONSSON
Aprilia RSV4 1000
55.511
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'00.754
19
63
L. GABELLINI
Honda CBR1000RR-R
1'35.650
RET
40
R. RAMOS
Kawasaki ZX-10RR
17
RET
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
10
RET
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
4

 

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Η αδιανόητη πράξη του Dominique Aegerter πρώτου στην βαθμολογία, η εξομολόγησή του και η τιμωρία

Μπορεί να αποδοθεί στην πίεση που ένιωσε εκείνη την στιγμή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/8/2022

Ο πρώτος αγώνας της Supersport κατηγορίας, σε μία ημέρα που είχε πολύ θέαμα και πολλές προσπεράσεις σε όλες τις κατηγορίες, χαρακτηρίστηκε από την μαζική πτώση αναβατών αμέσως μετά την εκκίνηση.

Ο Can Oncu φρέναρε αργά για την πρώτη στροφή, γλίστρησε και συμπαρέσυρε τους Dominique Aegerter, Andy Verdoia, Raffaele De Rosa, Federico Caricasulo και Yari Montoya. Για την πράξη του αυτή ο Oncu πήρε ποινή διέλευσης από την pit lane και το περιστατικό θα έπρεπε να είχε τελειώσει εκεί, από την στιγμή που όλοι ήταν όρθιοι και έτοιμοι να ξανά μπουν στον αγώνα έστω και τελευταίοι. Όλοι εκτός από έναν.

Ο Dominique Aegerter πρώτος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος και με απίστευτο σερί νικών, ξεκινώντας από τον δεύτερο αγώνα στο Aragon έχοντας κερδίσει από τότε όλους τους αγώνες, είναι στο έδαφος και δεν σηκώνεται. Εκείνη την στιγμή ο Aegerter είχε ισοφαρίσει το ρεκόρ νικών του Locatelli που κρατούσε από το 2020 και πήγαινε για το επόμενο, χώρια που προηγούταν στην βαθμολογία.

Αν λοιπόν κόστισε σε κάποιον περισσότερο η πτώση αυτή, τότε σίγουρα αυτός ήταν ο Aegerter. Προς το παρόν όμως το βασικό ήταν να μην έχει χτυπήσει. Όμως ο Aegerter έχει τελικά τις αισθήσεις του αλλά αρνείται να μπει στο φορείο και να βγει εκτός πίστας. Η συμπεριφορά του μοιάζει να στερείται λογικής και αυτό που κάνει τα πράγματα χειρότερα είναι τις επόμενες στιγμές όταν προσπαθεί να πείσει τους κριτές να τον βοηθήσουν να βάλει εμπρός την μοτοσυκλέτα του και να ξανά μπει στον αγώνα. Ευελπιστώντας ίσως πως μπορεί να υπάρχει κόκκινη σημαία και έτσι να ψαλιδίσει την διαφορά του.

 

 

 

Από την στιγμή όμως που δεν είχε σηκωθεί αμέσως έπρεπε να πάει απευθείας για εξετάσεις, ενώ και η συμπεριφορά του τα λεπτά που ακολούθησαν δεν είχε καμία λογική συνέχεια. Εκτός κι αν έπαιζε θέατρο για να καθυστερήσουν να καθαρίσουν την πίστα και να βγει κόκκινη σημαία. Αυτή θα ήταν η μόνη λογική εξήγηση, πράγμα εξαιρετικά άσχημο αν ήταν αλήθεια.

Εκείνη την στιγμή κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να απαντηθεί με σιγουριά, ο Aegerter καταλήγει στο ιατρείο της πίστας όπου δίνει αντικρουόμενες απαντήσεις και ο γιατρός υποπτεύεται διάσειση, τον στέλνει για περαιτέρω εξετάσεις και ταυτόχρονα ακυρώνει την συμμετοχή του για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο που σημαίνει πως ξαφνικά ο Aegerter θα έχανε και τον δεύτερο αγώνα!

Αμέσως μετά τις ιατρικές εξετάσεις του Σαββάτου και χωρίς να μπορεί να συμμετάσχει την Κυριακή, ο Aegerter προχωρά σε έγγραφη εξομολόγηση και παραδέχεται πως δεν σηκώθηκε αμέσως με στόχο να βγει η κόκκινη σημαία. Προφανώς εκείνη την στιγμή δεν μπορούσε να καταλάβει πόσο λάθος ήταν το σχέδιό του, τόσο ηθικά, όσο και την προδιαγεγραμμένη αποτυχία του, καθώς από την στιγμή που δεν σηκώθηκε δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσει και στην επανεκκίνηση του αγώνα. Θα ήταν καθοδόν στο νοσοκομείο για να βεβαιωθούν οι γιατροί πως είναι εντάξει να συνεχίσει.

Η επιτροπή της FIM αμέσως μετά την έγγραφη εξομολόγηση του Aegerter τον τιμώρησαν με αποκλεισμό από τον επόμενο αγώνα, και έτσι αυτό που πάλεψε να αποφύγει ο αναβάτης της Ten Kate Racing Yamaha, δεν το κατάφερε. Η απόφαση της επιτροπής της FIM στηρίχθηκε στο άρθρο 3.3.2.2, μεταξύ άλλων για την ανάρμοστη και αντιαθλητική συμπεριφορά και για σκόπιμη παραβίαση των κανόνων.

 

Ο πρώτος αγώνας ολοκληρώθηκε -φυσικά- χωρίς διακοπή, όπως και ο δεύτερος με νίκη του Lorenzo Baldassarri και στους δύο, μειώνοντας έτσι την διαφορά στην βαθμολογία του πρωταθλήματος με τον Aegerter να τον παρακολουθεί από την οθόνη της τηλεόρασής του.

Η τρίτη πράξη του θεατρικού αυτού δράματος, ήρθε με την ανακοίνωση της ομάδας και του ίδιου, που θέλει να αφήσει πίσω του ότι συνέβη και να αφοσιωθεί στον φετινό τίτλο που ακόμη προηγείται στην βαθμολογία:

"Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμη και η προσοχή τώρα έχει στραφεί στο δεύτερο μισό της σεζόν, στο οποίο εγώ και η ομάδα μου θα δουλέψουμε σκληρά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και τους χορηγούς, την οικογένεια, τους φίλους και τους φίλαθλους καθώς και κάθε άλλο για την συμπαράστασή τους. Δεν το βάζουμε κάτω, ραντεβού στο Magny-Cours”, ολοκληρώνει ο Aegerter.

 

 

 

 

 

Ετικέτες