MOTUL WSBK: Δεύτερος αγώνας Aragon – Ημέρα Rea!

Και πρώτο βάθρο για την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/8/2020

Τα πήρε όλα ο Rea σήμερα κερδίζοντας τον δεύτερο αγώνα στο Aragon αλλά και την Superpole σε μία γενικά καλή ημέρα για τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες που τα κατάφεραν απέναντι στην Ducati, από την στιγμή που ανέβηκε στο βάθρο και ο Bautista με την Honda. Το πρώτο βάθρο του νέο CBR1000RR-R που στις δοκιμές ήταν από τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες στην ισπανική πίστα και παρά τα προβλήματα εχθές, σήμερα ανέβηκε στο βάθρο.

Πρώτος στην εκκίνησης της superpole ήταν ο Loris Baz αλλά στην πρώτη στροφή άνοιξε γραμμή πράγμα που ο Rea δεν άφησε να περάσει έτσι, χωρίς να το εκμεταλλευτεί, και πήρε το προβάδισμα με τον Redding τρίτο και τους Alex Lowes, van der Mark και Bautista να ακολουθούν. Αμέσως μετά έγινε ένα άσχημο αγωνιστικό περιστατικό με τον Sykes καθώς παλεύοντας με τον Davies βγήκε εκτός πίστας, πέρασε την αμμοπαγίδα και ξαναμπήκε στην πίστα πέφτοντας πάνω στον Tati Mercado που δεν μπορούσε και να τον αποφύγει καθώς ήδη πάλευε για θέση με τον Federico Caricasulo και δεν είχε πουθενά να πάει. Για τον Sykes θα πρέπει να εκδοθεί απόφαση από τους αγωνοδίκες.

Ο Rea έθεσε ρεκόρ καλύτερο γύρου και με άνεση επικράτησε στον Superpole με δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τον Redding.

Ο Redding θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα εδώ, αν είχε καταφέρει να περάσει τον Baz νωρίτερα, αλλά με την αμυντική οδήγηση που έκανε εκείνος, ο Redding δεν είχε πολλές ευκαιρίες.

MOTUL WSBK: Τι έγινε στον πρώτο αγώνα του Aragon - Αντεπίθεση της Ducati με κυριαρχία στο βάθρο!

Στον αγώνα ο Rea από την pole position έκανε μία εξαιρετική εκκίνηση, σε αντίθεση με εχθές, και κράτησε το προβάδισμά του μπροστά από τον Scott Redding, -τον μόνιμα πλέον στο προσκήνιο van der Mark- και τον Bautista να τον ακολουθούν όλοι τους στενά.

Το τρενάκι των πρώτων συγκέντρωνε μεγάλη δυναμική για να παραμείνει χωρίς μάχες περισσότερο από μερικές στροφές, κι έτσι στον δεύτερο κιόλας γύρο ο van der Mark καταφέρνει με την Yamaha του να επικρατήσει της Ducati του Redding που άρχισε να πιέζει για να απαντήσει και έκανε το λάθος ανοίγοντας γραμμή, επιτρέποντας έτσι και στην Honda του Bautista να περάσει. Με αυτό τον τρόπο το βάθρο -εκείνη την στιγμή- ήταν ολότελα ιαπωνικό με Kawasaki – Yamaha – Honda και αμέσως μετά Yamaha και Honda θα άλλαζαν θέση με τον Bautista να φανερώνει το προβάδισμα της μοτοσυκλέτας του, προσπερνώντας με την υψηλότερη τελική του τον van der Mark.

Πίσω τους ως πρώτος των Ducati θα ήταν ο Davies, που αυτό που δεν κατάφερε εχθές το έκανε σήμερα, πέρασε τον Redding και μάλιστα καθαρά στην έκτη στροφή. Δίχως καμία μεγάλη μάχη πέρασε και τους van der Mark και Bautista πριν αλλάξουν μεταξύ τους θέση και πήρε την δεύτερη θέση του βάθρου, χωρίς όμως να βλέπει καθαρά τον Rea που γυρνούσε σε απόσταση.

Ο Rea κράτησε αυτή την απόσταση για σχεδόν όλο τον αγώνα, το ίδιο όμως γινόταν και πίσω του καθώς καταλήξαμε με τον Davies να μην παλεύει με τον Bautista. Πίσω από αυτούς τους τρεις ο Redding κατάφερε να επικρατήσει του van der Mark και επίσης να απέχει τόσο από τον Bautista όσο και από τον Ολλανδό, κάνοντας έτσι μία απλωμένη πρώτη πεντάδα χωρίς μάχες.

Ευτυχώς στις πιο πίσω θέσεις πάλευαν ακόμη για να επικρατήσουν, διαφορετικά δεν θα ήταν αγώνας αλλά πλάνα από δοκιμές χωρίς προσπεράσεις.

Σαν να μας άκουσε ο Rea εκείνη την στιγμή και αποφάσισε να μας χαρίσει λίγη αδρεναλίνη καθώς έκανε το λάθος και έφυγε έξω από την πίστα, γλιτώνοντας μετά βίας την πτώση. Είχε όμως ψαλιδιστεί η διαφορά με τον Davies, που αμέσως τον πέρασε, λίγο πριν το τέλος του αγώνα! Οι δύο τους έδωσαν τότε μία δυνατή μάχη αλλάζοντας συνέχεια θέσεις και κρατώντας την αγωνία για την πρώτη θέση του βάθρου. Ο Rea επικράτησε οδηγώντας μανιασμένα, σε σημείο που έχτισε μία μικρή διαφορά, ώστε να μην μπορεί η Ducati να τον περάσει στην ευθεία! Ο Bautista κράτησε την τρίτη θέση και έδωσε στην Honda το πρώτο της βάθρο εδώ και ένα χρόνο και ο Redding πήρε την τέταρτη θέση.

Αυτό σημαίνει πως ο Rea είναι και πάλι εμπρός στο πρωτάθλημα και μάλιστα με δέκα πόντους διαφορά από τον Redding. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως φάνηκε ότι η Kawasaki μπορεί να κρατήσει τις Ducati πίσω σε αυτή την πίστα που κανονικά ωφελούνται κι έτσι το επόμενο Σαββατοκύριακο, στην ίδια αυτή πίστα, η μάχη θα ξεκινήσει από το Σάββατο…

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
1.280
3
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
3.599
4
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
1.846
5
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
6.687
6
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
9.561
7
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
20.911
8
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
21.248
9
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
21.399
10
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
21.717
11
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
21.809
12
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
22.012
13
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
25.244
14
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
30.088
15
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
36.546
16
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
49.074
17
23
C. PONSSON
Aprilia RSV4 1000
55.511
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'00.754
19
63
L. GABELLINI
Honda CBR1000RR-R
1'35.650
RET
40
R. RAMOS
Kawasaki ZX-10RR
17
RET
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
10
RET
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
4

 

 

Ετικέτες

Γιάννης Περιστεράς - Δυνατή εμφάνιση στο Misano

Στον 2ο Αγώνα της WSSP300 στο Πρωτάθλημα WSBK
Από το

motomag

14/6/2022
Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Γιάννης Περιστεράς στον γύρο του Misano, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK, στην κατηγορία WSSP300, δείχνοντας ικανός για μεγάλες εκπλήξεις στους επόμενους γύρους.
 
Ακολουθεί το επίσημο δελτίο τύπου της ομάδας του Γιάννη Περιστερά.
 
"Σε έναν εκπληκτικό αγώνα ο Γιάννης Περιστεράς, έφτασε μόλις 0.131 του δευτερολέπτου από την 15η θέση και τον πρώτο του βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSSP300, στο οποίο συμμετέχει με την Ιταλική ομάδα ProGP Racing Team με μοτοσυκλέτα Yamaha R3.
 
Ο περιστεράς λόγω προβλημάτων στις Κατατακτήριες Δοκιμές ξεκίνησε από την 30η θέση και με έναν φρενήρη ρυθμό, έκανε τα περισσότερα προσπεράσματα από όλους στον Αγώνα, για να φτάσει μέχρι και την 13η θέση στον 12ο από τους 15 γύρους του Αγώνα. Ήδη είχε εντυπωσιάσει όλους όταν στον 6ο γύρο σημείωσε χρόνο 1'50.013, που εκείνη τη στιγμή ήταν μόλις ένα δέκατο πάνω από τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα! 
Μπήκε στο γκρουπ των πρωτοπόρων και ενώ λόγω της θέσης εκκίνησης είχε χάσει 4.7'' στον 1ο γύρο, με μια σειρά πολύ γρήγορων γύρων μείωσε τη διαφορά από τον πρώτο στα 1.8'', γυρνώντας ταχύτερα από τους πρωτοπόρους του Αγώνα! Ο χρόνος ταχύτερου γύρου ήταν τελικά ο 10ος ταχύτερος όλων και μόλις 0.334 αργότερος από τον καλύτερο του Αγώνα, που σημείωσε ο Γερμανός Lennox Lehmann με KTM RC390, με τον οποίο έδωσε μάχη και μάλιστα ακούμπησαν μεταξύ τους στη διάρκεια της ανόδου του Έλληνα οδηγού.
 
Όμως τη στιγμή που φαινόταν ικανός για μια θέση στη δεκάδα, το μπροστινό του φρένο έχασε μεγάλο μέρος της δύναμής του στους τρεις τελευταίους γύρους, με αποτέλεσμα ο Περιστεράς να μην καταφέρει να κρατήσει την 15η θέση που θα του έδινε τον πρώτο του βαθμό φέτος. 
 
Η ομάδα τον υποδέχτηκε στο γκαράζ με χειροκροτήματα και όλοι του έδωσαν συγχαρητήρια για τη μεγάλη επίδοση. Μάλιστα ήταν ταχύτερος από τον Ιταλό οδηγό της ομάδας Gabriele Mastroluca (που είχε περάσει μέχρι και τον 11ο γύρο) και που τερμάτισε τελικά 11ος. Η θετική του παρουσία του Έλληνα οδηγού αφήνει ελπίδες και υποσχέσεις για ένα ακόμη καλύτερο δεύτερο μισό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2022.
 
ΟΜΑΡ ΜΕΝΓΚΙ – Ιδιοκτήτης ProGP Racing
 
“O Γιάννης σήμερα όχι μόνο έκανε τον καλύτερό του Αγώνα από το ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά έδειξε ότι μπορεί και αξίζει να είναι στο πρώτο γκρουπ της κατηγορίας. Είμαι πολύ χαρούμενος και για την ταχύτητα που έδειξε και για τη μαχητικότητά του. Επίσης είναι σημαντικό ότι χθες έδωσε τη σωστή κατεύθυνση στη βελτίωση των ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας, κάτι που βοήθησε και τον άλλο μας οδηγό. Τον ευχαριστώ, όπως και τον κόουτς του Γιάννη Μπούστα που έχουν μια θετική παρουσία στο γκαράζ της ομάδας μας. Είμαι σίγουρος ότι οι βαθμοί θα έλθουν στους επόμενους Αγώνες.
 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – Οδηγός ProGP Racing
“Από το πρωί στο Ζέσταμα είδαμε ότι οι μικρές αλλαγές που κάναμε στη μοτοσυκλέτα ήταν αυτό που με βοήθησε να οδηγήσω καλύτερα. Μέσα στον Αγώνα ένιωσα ακόμη καλύτερα με την Yamaha R3 και έβλεπα να κατεβάζω χρόνο και να κάνω το προσωπικό μου ρεκόρ στην πίστα. Δυστυχώς έμεινα από φρένα στο τέλος, αφού για να κάνω τα προσπεράσματα στην αρχή χρειάστηκε να τα πιέσω πάρα πολύ και τελικά έχασα τον βαθμό της 15ης θέσης. ¨ηταν όμως πολύ ωραίο να βρίσκομαι στο γκρουπ των πρωτοπόρων για πρώτη φορά στον 6ο μου Αγώνα και νομίζω ότι θα συνεχίσουμε έτσι και στους επόμενους Αγώνες”. 
 
Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Visit Greece ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού), Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters, KARASSULIS International Transport, Georgopoulos Racing, ΡΟΥΣΙΑΝΙΔΗΣ-Gimoto, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, Tsokos Racing, MGP.gr, DXL Graphics, Peristeras Tyres."