MOTUL WSBK: Δεύτερος αγώνας Aragon – Ημέρα Rea!

Και πρώτο βάθρο για την Honda
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/8/2020

Τα πήρε όλα ο Rea σήμερα κερδίζοντας τον δεύτερο αγώνα στο Aragon αλλά και την Superpole σε μία γενικά καλή ημέρα για τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες που τα κατάφεραν απέναντι στην Ducati, από την στιγμή που ανέβηκε στο βάθρο και ο Bautista με την Honda. Το πρώτο βάθρο του νέο CBR1000RR-R που στις δοκιμές ήταν από τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες στην ισπανική πίστα και παρά τα προβλήματα εχθές, σήμερα ανέβηκε στο βάθρο.

Πρώτος στην εκκίνησης της superpole ήταν ο Loris Baz αλλά στην πρώτη στροφή άνοιξε γραμμή πράγμα που ο Rea δεν άφησε να περάσει έτσι, χωρίς να το εκμεταλλευτεί, και πήρε το προβάδισμα με τον Redding τρίτο και τους Alex Lowes, van der Mark και Bautista να ακολουθούν. Αμέσως μετά έγινε ένα άσχημο αγωνιστικό περιστατικό με τον Sykes καθώς παλεύοντας με τον Davies βγήκε εκτός πίστας, πέρασε την αμμοπαγίδα και ξαναμπήκε στην πίστα πέφτοντας πάνω στον Tati Mercado που δεν μπορούσε και να τον αποφύγει καθώς ήδη πάλευε για θέση με τον Federico Caricasulo και δεν είχε πουθενά να πάει. Για τον Sykes θα πρέπει να εκδοθεί απόφαση από τους αγωνοδίκες.

Ο Rea έθεσε ρεκόρ καλύτερο γύρου και με άνεση επικράτησε στον Superpole με δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τον Redding.

Ο Redding θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα εδώ, αν είχε καταφέρει να περάσει τον Baz νωρίτερα, αλλά με την αμυντική οδήγηση που έκανε εκείνος, ο Redding δεν είχε πολλές ευκαιρίες.

MOTUL WSBK: Τι έγινε στον πρώτο αγώνα του Aragon - Αντεπίθεση της Ducati με κυριαρχία στο βάθρο!

Στον αγώνα ο Rea από την pole position έκανε μία εξαιρετική εκκίνηση, σε αντίθεση με εχθές, και κράτησε το προβάδισμά του μπροστά από τον Scott Redding, -τον μόνιμα πλέον στο προσκήνιο van der Mark- και τον Bautista να τον ακολουθούν όλοι τους στενά.

Το τρενάκι των πρώτων συγκέντρωνε μεγάλη δυναμική για να παραμείνει χωρίς μάχες περισσότερο από μερικές στροφές, κι έτσι στον δεύτερο κιόλας γύρο ο van der Mark καταφέρνει με την Yamaha του να επικρατήσει της Ducati του Redding που άρχισε να πιέζει για να απαντήσει και έκανε το λάθος ανοίγοντας γραμμή, επιτρέποντας έτσι και στην Honda του Bautista να περάσει. Με αυτό τον τρόπο το βάθρο -εκείνη την στιγμή- ήταν ολότελα ιαπωνικό με Kawasaki – Yamaha – Honda και αμέσως μετά Yamaha και Honda θα άλλαζαν θέση με τον Bautista να φανερώνει το προβάδισμα της μοτοσυκλέτας του, προσπερνώντας με την υψηλότερη τελική του τον van der Mark.

Πίσω τους ως πρώτος των Ducati θα ήταν ο Davies, που αυτό που δεν κατάφερε εχθές το έκανε σήμερα, πέρασε τον Redding και μάλιστα καθαρά στην έκτη στροφή. Δίχως καμία μεγάλη μάχη πέρασε και τους van der Mark και Bautista πριν αλλάξουν μεταξύ τους θέση και πήρε την δεύτερη θέση του βάθρου, χωρίς όμως να βλέπει καθαρά τον Rea που γυρνούσε σε απόσταση.

Ο Rea κράτησε αυτή την απόσταση για σχεδόν όλο τον αγώνα, το ίδιο όμως γινόταν και πίσω του καθώς καταλήξαμε με τον Davies να μην παλεύει με τον Bautista. Πίσω από αυτούς τους τρεις ο Redding κατάφερε να επικρατήσει του van der Mark και επίσης να απέχει τόσο από τον Bautista όσο και από τον Ολλανδό, κάνοντας έτσι μία απλωμένη πρώτη πεντάδα χωρίς μάχες.

Ευτυχώς στις πιο πίσω θέσεις πάλευαν ακόμη για να επικρατήσουν, διαφορετικά δεν θα ήταν αγώνας αλλά πλάνα από δοκιμές χωρίς προσπεράσεις.

Σαν να μας άκουσε ο Rea εκείνη την στιγμή και αποφάσισε να μας χαρίσει λίγη αδρεναλίνη καθώς έκανε το λάθος και έφυγε έξω από την πίστα, γλιτώνοντας μετά βίας την πτώση. Είχε όμως ψαλιδιστεί η διαφορά με τον Davies, που αμέσως τον πέρασε, λίγο πριν το τέλος του αγώνα! Οι δύο τους έδωσαν τότε μία δυνατή μάχη αλλάζοντας συνέχεια θέσεις και κρατώντας την αγωνία για την πρώτη θέση του βάθρου. Ο Rea επικράτησε οδηγώντας μανιασμένα, σε σημείο που έχτισε μία μικρή διαφορά, ώστε να μην μπορεί η Ducati να τον περάσει στην ευθεία! Ο Bautista κράτησε την τρίτη θέση και έδωσε στην Honda το πρώτο της βάθρο εδώ και ένα χρόνο και ο Redding πήρε την τέταρτη θέση.

Αυτό σημαίνει πως ο Rea είναι και πάλι εμπρός στο πρωτάθλημα και μάλιστα με δέκα πόντους διαφορά από τον Redding. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως φάνηκε ότι η Kawasaki μπορεί να κρατήσει τις Ducati πίσω σε αυτή την πίστα που κανονικά ωφελούνται κι έτσι το επόμενο Σαββατοκύριακο, στην ίδια αυτή πίστα, η μάχη θα ξεκινήσει από το Σάββατο…

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
 
2
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
1.280
3
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
3.599
4
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
1.846
5
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
6.687
6
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
9.561
7
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
20.911
8
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
21.248
9
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
21.399
10
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
21.717
11
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
21.809
12
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
22.012
13
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
25.244
14
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
30.088
15
77
M. SCHEIB
Kawasaki ZX-10RR
36.546
16
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
49.074
17
23
C. PONSSON
Aprilia RSV4 1000
55.511
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'00.754
19
63
L. GABELLINI
Honda CBR1000RR-R
1'35.650
RET
40
R. RAMOS
Kawasaki ZX-10RR
17
RET
33
M. MELANDRI
Ducati Panigale V4 R
10
RET
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
4

 

 

Ετικέτες

Motul WSBK: Ξεκινά η σεζόν του 2022 με δοκιμές στη Jerez

Τρεις μέρες, τρεις κατασκευαστές, τέσσερις ομάδες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/12/2021

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motul FIM WSBK να έριξε την αυλαία πριν από ένα μόλις μήνα, αλλά ήδη τα εργοστάσια και οι ομάδες έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το πρωτάθλημα του 2022. Οι Honda, BMW και Kawasaki βρίσκονται ήδη στην πίστα της Jerez για τριήμερες δοκιμές.

Οι δοκιμές ξεκινούν από σήμερα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου και θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε σύσσωμη τη νέα σύνθεση της ομάδας HRC, με τους Iker Lecuona και Xavi Vierge να κάνουν το ντεμπούτο τους πάνω στα καινούργια CBR1000RR-R. Οι δύο αναβάτες προέρχονται από τα MotoGP και την Moto2 αντίστοιχα, χωρίς καμία εμπειρία με μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου Superbikes.

Η BMW θα εκπροσωπηθεί από τέσσερις αναβάτες και δύο ομάδες. Στην BMW Motorrad WorldSBK Team ανήκει ο Scott Redding, με team mate τον Michael van der Mark, αν και για τον Redding δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στη σέλα του Μ1000RR, καθώς είχε κάνει δοκιμές πρόσφατα στην πίστα του Estoril με την καινούργια του μοτοσυκλέτα. Θα είναι όμως οι πρώτη φορά που οι δύο αναβάτες θα συνεργαστούν και μάλιστα σε μια πίστα που η BMW είχε πετύχει τον καλύτερο τερματισμό της το 2021, στην έβδομη θέση.

Η δεύτερη ομάδα με μοτοσυκλέτες της BMW είναι η δορυφορική Bonovo Action BMW Racing Team, με αναβάτες τους Loris Baz και Eugene Laverty. Ο Ιρλανδός είχε τρέξει με την μοτοσυκλέτα της BMW και το 2021, καθώς αντικατέστησε τον τραυματία Tom Sykes, ενώ για τον Baz θα είναι η πρώτη φορά με τους Βαυαρούς μετά την σεζόν που πέρασε με την Ducati στις Η.Π.Α.

Ο τρίτος κατασκευαστής που θα βρεθεί στην Jerez είναι η εργοστασιακή Kawasaki Racing Team WorlsSBK, με τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος θα προσπαθήσει να διεκδικήσει ξανά το στέμμα από τον Razgatlioglu, έχοντας ως team mate τον Alex Lowes ο οποίος θέλει να επανακάμψει από τους τραυματισμού που είχε τη φετινή σεζόν.

Για την επόμενη σεζόν, ο Rea δήλωσε πως "είμαι ευτυχής που επιστρέφω στις πίστες λίγο πριν τα Χριστούγεννα, γιατί θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την καλή αίσθηση που έχουμε στα τέλη της προηγούμενης σεζόν. Η Jerez είναι μια καλή πίστα, καθώς έχουμε συγκεντρώσει πολλά δεδομένα από εκεί. Είναι επίσης μία από τις πίστες που δεν είμαστε πολύ δυνατοί, οπότε μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε επιμέρους τομείς. Θα έχουμε να δοκιμάσουμε κάποια καινούργια εξαρτήματα, γιατί η KMC και η KRT έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για ορισμένα καινούργια πράγματα στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά."

Ο Lowes από την άλλη παραδέχτηκε πως δεν είναι ακόμη αρκετά δυνατός στο 100%, αλλά ανυπομονεί να ξεκινήσει τις δοκιμές. Όπως είπε, δεν θα επικεντρωθεί στην απόδοσή του, αλλά στην δοκιμή των νέων δεδομένων που ετοίμασαν οι μηχανικοί του.