Motul-WSBK: Γρηγορότερη η Kawasaki του Rea από τα MotoGP στο Aragon!

Για άλλη μια φορά έδειξε γιατί κυριαρχεί
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/4/2021

Αυτές τις δύο ημέρες, οι αναβάτες των παγκόσμιου πρωταθλήματος Motul-WSBK βρίσκονται στην πίστα του Aragon για δοκιμές και ταυτόχρονα μαζί τους είναι ο Cal Crutchlow με την Yamaha M1 των MotoGP και ο Dani Pedrosa με την αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της KTM, όπου επίσης κάνουν δοκιμές.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας ο πίνακας με τους χρόνους δημιούργησε πολλές κουβέντες και κουτσομπολιά στα pits, διότι η νέα Kawasaki ZX-10RR του Jonathan Rea ήταν ταχύτερη από την Yamaha M1 του Cal Crutchlow και την ΚΤΜ του Dani Pedrosa.

Βέβαια αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η ZX-10RR στα χέρια του Rea βγάζει τη γλώσσα στις μοτοσυκλέτες των MotoGP. Προ τριετίας, στα δοκιμαστικά της Jerez ο Rea είχε κάνει χρόνους που εύκολα τον έβαζαν μέσα στην πρώτη πεντάδα των αντίστοιχων χρόνων που είχαν κάνει οι μοτοσυκλέτες των MotoGP μία εβδομάδα πριν. Μάλιστα αυτό γεγονός είχε κάνει την Kawasaki τότε να ζητήσει από την Dorna να τρέξει ο Rea με την ZX-10RR σε κάποιους αγώνες των MotoGP, ένα αίτημα που απέρριψε η Dorna.   

 

Aragon: Ταχύτεροι χρόνοι της 1ης ημέρας

1- Rea (Kawasaki) 1’49”338

2- Crutchlow (Yamaha MotoGP) 1’49”460

3- Lowes (Kawasaki) 1’49”470

4- Pedrosa (KTM MotoGP) 1’49”912

5- Gerloff (Yamaha GRT) 1’50”557

6- Locatelli (Yamaha PATA) 1’51”550

7- Nozane (Yamaha GRT) 1’52”254

8- Ponsson (Yamaha Alstare) 1’52”946

Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!