MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”

Honda HRC-Iker Lecuona: Χειρουργήθηκε στο χέρι ο Ισπανός 

Για τη σταθεροποίηση του κατάγματος στο αριστερό του αντιβράχιο
Iker Lecuona χειρουργείο 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/7/2025

Στο χειρουργικό τραπέζι, όπως ήταν προγραμματισμένο, βρέθηκε ο Iker Lecuona, έπειτα από το κάταγμα που υπέστη στον ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Ο Ισπανός ήταν ένα από τα θύματα της πτώσης του Iannone στο Balaton Park στην Ουγγαρία όπου και "κληρονόμησε" και ένα κάταγμα στο αντιβράχιο του αριστερού του χεριού, στην ωλένη αλλά και την κερκίδα. 

Ο Lecuona που θα χάσει λόγω του τραυματισμού του και τον 8ωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka -αντικαταστάθηκε από τον ομόσταυλό του Xavi Vierge - πέρασε από το χειρουργικό τραπέζι με την Honda HRC να ενημερώνει ότι όλα πήγαν καλά με το επέμβαση που έγινε χτες, 28 Ιουλίου, στο νοσοκομείο IMED Valencia από τον Dr. Eduardo Sánchez Alepuz και την ομάδα του.

Ο Lecuona πέρασε τη νύχτα στο νοσοκομείο και σήμερα το πρωί επέστρεψε στο σπίτι του με τον πρώτο έλεγχο για την κατάσταση του χεριού να γίνεται στις 4 Αυγούστου και λογικά τότε θα έχουμε και περισσότερα νέα για την πρόοδο της χειρουργικής επέμβασης.