MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”

WSBK-Yamaha: Ο Remy Gardner στη Yamaha για δύο ακόμη χρόνια

Νέο συμβόλαιο με την GYTR GRT Yamaha WorldSBK έως το τέλος του 2027
Remy Gardner extend Yamaha contract
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Ο Αυστραλός αναβάτης, που μεταπήδησε από το MotoGP στο WorldSBK με τη Yamaha το 2023, συνεχίζει την πορεία του με την GYTR GRT Yamaha, στην οποία έχει αγωνιστεί σε όλη την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 12η θέση της γενικής κατάταξης του 2025 και είναι ο δεύτερος αναβάτης Yamaha στη βαθμολογία.

Ο ίδιος δήλωσε χαρούμενος που θα συνεχίσει με τη Yamaha στο WorldSBK: “Η συνεργασία μας μέχρι στιγμής είναι καλή, αλλά νιώθω ότι έχουμε ακόμη πολλά να πετύχουμε. Έχουμε δείξει ότι, όταν όλα δουλεύουν σωστά, μπορούμε να είμαστε γρήγοροι και να παλεύουμε για το βάθρο. Ο στόχος μου είναι να το κάνουμε αυτό πιο συχνά στο υπόλοιπο της σεζόν 2025 και να κάνουμε ένα ακόμη βήμα το 2026.”

Ο αγωνιστικός manager της Yamaha, Niccolo Canepa, πρόσθεσε: “Ο Remy έχει εξελιχθεί σε ένα πολύτιμο μέλος της ομάδας μας τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο χάρη στην ταχύτητά του και τον δυναμισμό του, αλλά και στην ικανότητά του να δίνει λεπτομερή πληροφόριση, κάτι που βοηθά τους μηχανικούς να συνεχίσουν την εξέλιξη της R1 στο WorldSBK. Έχει ήδη δείξει ότι μπορεί να παλέψει για το βάθρο και ο στόχος είναι να γίνει πιο σταθερός σε αυτό προς το τέλος της χρονιάς, ώστε να χτίσουμε πάνω σε αυτή τη βάση για την επόμενη σεζόν.”

Remy Gardner extend Yamaha contract

Ο Gardner είναι ο δεύτερος αναβάτης που ανανεώνει με τη Yamaha για τη σεζόν 2026, μετά τον Andrea Locatelli, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την ομάδα μετά τη νίκη του στο Assen – την πρώτη του στο WorldSBK.

Απομένουν δύο διαθέσιμες θέσεις στις επίσημες ομάδες της Yamaha – μία στη factory ομάδα, που αυτή τη στιγμή εκπροσωπεί ο Jonathan Rea, και μία στη GRT, όπου ο Dominique Aegerter είναι teammate του Gardner. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στο WorldSSP και αναβάτης της Ten Kate Yamaha, Stefano Manzi, αναμένεται να “αναβαθμιστεί” σε μία από αυτές τις θέσεις.