MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”

WSBK - Garret Gerloff και Kawasaki WorldSBK μαζί έως το 2026

Για ένα ακόμη χρόνο ανανέωσε ο Αμερικάνος με την εργοστασιακή ιαπωνική ομάδα
WSBK Kawasaki renews Garret Gerloff 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/6/2025

Η Kawasaki και ο Garrett Gerloff ανανέωσαν τη συνεργασία τους για ακόμα μία χρονιά, με τον 29χρονο να παραμένει στην ομάδα της Kawasaki WorldSBK Team μέχρι το τέλος του 2026.

Μετά τη μεταγραφή του από τη BMW στις αρχές του 2024, ο Gerloff εξακολουθεί να προσαρμόζεται στο ZX-10RR, όμως δείχνει συνεχή πρόοδο και με την ιαπωνική ομάδα να μένει ικανοποιημένη από την απόδοσή του δόθηκε επέκταση στο συμβόλαιό του για μία ακόμη χρονιά.

Ο 29χρονος έχει στο ενεργητικό του δύο συνεχόμενους τίτλους MotoAmerica Supersport το 2016 και 2017 που του εξασφάλισαν την μετακίνηση στο grid του WSBK το 2020, όπου και έχει καταφέρει να ανέβει οκτώ φορές στο βάθρο, έχοντας περάσει από τις ομάδες της Yamaha και της BMW, ενώ στοχεύει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία με τη στήριξη της Kawasaki. Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος που συνεχίζει με την ίδια ομάδα και μοτοσυκλέτα, κάτι που του προσφέρει σταθερότητα και πίστη στο project, όπως και το γεγονός ότι δεν νιώθει κάποιου είδους ψυχολογική πίεση από τους Ιάπωνες.

Ο Team Manager της ομάδας, Manuel Puccetti, επαίνεσε τον Gerloff χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν κορυφαίο αναβάτη και εξέφρασε την αισιοδοξία του για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα την επόμενη σεζόν.