MOTUL WSBK: Η δεύτερη είσοδος και έξοδος του Melandri


Δεν τον βόλεψε η Panigale
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/9/2020

Ο ενθουσιασμός του Melandri στην σέλα της Panigale V4R ξοδεύτηκε μετά από τέσσερις αγωνιστικές στην ταραχώδη αυτή σεζόν των MOTUL WSBK. Αποφάσισε να δώσει τέλος στην σύντομη αυτή επάνοδο καθώς βλέπει πως δεν μπορεί να κρατήσει έναν αξιοπρεπές ρυθμό.

Η ομάδα θα τον αντικαταστήσει με τον Samuele Cavalieri και η αγωνιστική καριέρα του Marco Melandri θα βάλει εδώ μία τελεία, οριστική αυτή την φορά, σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο Melandri ήταν βέβαιος πως θα τα πήγαινε πολύ καλά με την Panigale V4R πριν ακόμη την οδηγήσει, για αυτό και εκφράστηκε κάπως απότομα το 2018 για τον Bautista, θεωρώντας πως η επιλογή αυτή δεν ήταν σωστή και ο ίδιος ταίριαζε περισσότερο. Όπως αποδείχτηκε, και δήλωσε τώρα και ο ίδιος, αυτό δεν ισχύει:
 

«Ήθελα να επιστρέψω και να περάσω καλά κάνοντας όμορφους αγώνες, αλλά παρόλο την εξαιρετική δουλειά της ομάδας, δεν βρήκα ποτέ καλή αίσθηση από την μοτοσυκλέτα. Χωρίς να βλέπω περιθώριο βελτίωσης έκανα μία ειλικρινή κουβέντα με την ομάδα και αποφασίσαμε να δώσουμε μία καλή ευκαιρία σε έναν νέο αναβάτη με όρεξη και πείσμα».

«Ήταν μία δύσκολη απόφαση, όμως έπρεπε να αξιολογήσω την φυσική μου κατάσταση. Επέστρεψα με μεγάλο ενθουσιασμό κι αυτός πέθαινε μέρα με την ημέρα, όσο αντιλαμβανόμουν πως δεν ταίριαζα οδηγικά με την μοτοσυκλέτα».

«Δεν μετανιώνω καθόλου για αυτή την εξέλιξη, το αντίθετο. Σε διαφορετική πορεία θα είχα μείνει με την απορία στην υπόλοιπη ζωή μου, τώρα έχω πάρει την απάντηση. Δυστυχώς βέβαια, δεν ήταν αυτή που θα ήθελα»

«Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την αφοσίωσή της. Έχει έρθει η στιγμή να κοιτάξω μπροστά στο μέλλον προς την κατεύθυνση που έτσι κι αλλιώς είχα σκοπό να πάρω πριν από αυτό το διάλειμμα της επιστροφής. Εύχομαι στην Barni Racing Team καλή επιτυχία στο μέλλον».

Ο Cavalieri δηλώνει έτοιμος για να συνεχίσει την αγωνιστική δράση της ομάδας και στοχεύει σε αυτή την δύσκολη σεζόν να κερδίσει εμπειρία, ιδιαίτερα με τους πολλούς και κοντινούς αγώνες. Είναι 23 ετών και έχει αγωνιστεί ως wildcart στο Misano το 2019 αλλά ακολουθεί το Ιταλικό πρωτάθλημα με την ίδια ομάδα, στο οποίο πηγαίνει αρκετά καλά έχοντας τερματίσει δύο φορές στο βάθρο στην δεύτερη θέση, και μία pole position. Αυτό σημαίνει πως είναι ήδη εξοικειωμένος με την Panigale V4R και οι αγώνες του MOTUL WSBK θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά, βοηθώντας τον να ανεβάσει ρυθμό.

Αυτό ελπίζει και η ομάδα για τον Cavalieri, και είναι ευχαριστημένοι με την λύση που βρέθηκε, καθώς ο Melandri δεν επέμενε τραβώντας το σχοινί…

Ο Melandri έδωσε στην BMW την πρώτη της νίκη στα Superbike, πίσω το 2012-2013 όταν εκείνη κατέβηκε εργοστασιακά την πρώτη φορά και συνολικά πήρε για εκείνους 9 νίκες σε δύο σεζόν, πριν επιστρέψει για λίγο στα MotoGP, το 2015. Αργότερα γύρισε ξανά στο MOTUL WSBK, αποσύρθηκε από την ενεργό δράση και αποφάσισε να αναθεωρήσει για χάρη του νέου Panigale αντικαθιστώντας τον Camier που είναι τραυματίας.

Το νέο Panigale όμως δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο, όπως κι εμείς είδαμε πρόσφατα στις Σέρρες, και δεν βόλεψε τον Melandri που αποφάσισε η απόσυρσή του να είναι πλέον οριστική…

 

Ετικέτες

WSBK-Ducati: Ήδη ταχύτερη όλων η νέα Panigale V4R του 2026 στις δοκιμές της Jerez

Πλήρως επανασχεδιασμένη σε κάθε τομέα η ιταλική superbike λέει ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας
Panigale V4R Jerez Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/10/2025

Νέα μοτοσυκλέτα, νέος αναβάτης και νέα εποχή για τη Ducati, καθώς ο Iker Lecuona και ο Nicolo Bulega προχώρησαν σε βάπτισμα του πυρός για την ολοκαίνουργια Panigale 2026 στις πρώτες δοκιμές της Jerez.

Η Ducati γύρισε σελίδα με τη νέα της αγωνιστική μοτοσυκλέτα για το 2026, αλλά και με το νέο της εργοστασιακό δίδυμο. Ο Iker Lecuona, που μετακινήθηκε στην Aruba.it Racing – Ducati, δοκίμασε για πρώτη φορά τη νέα Panigale 2026 στις δοκιμές που ακολούθησαν τον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike στην πίστα της Jerez, Angel Nieto στην Ανδαλουσία. Εκεί, μαζί με τον Nicolo Bulega, που τερμάτισε δεύτερος στο φετινό πρωτάθλημα WSBK του 2025, έδωσαν στους θεατές μια πρώτη γεύση από τη νέα εποχή της ιταλικής ομάδας.

WSBK Panigale V4R Jerez Test

Η νέα Panigale είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια ανανέωση, όπως τόνισε ο Marco Zambenedetti, τεχνικός διευθυντης της Ducati, “Η νέα Panigale 2026 είναι ολοκαίνουργια. Είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και σε βάθος, σε κάθε της σημείο. Η αεροδυναμική της αξιοποιεί ιδέες από το MotoGP, το πλαίσιο έχει αλλάξει ολοκληρωτικά με νέο εμπρός μέρος και πίσω ψαλίδι, διαφορετική ισορροπία, εντελώς νέο κιβώτιο ταχυτήτων και νέες κυλινδροκεφαλές, καθώς και αναθεωρημένες αναρτήσεις αλλά και ένα πλήρως διαφορετικό πακέτο ηλεκτρονικών. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, οι μεγαλύτερες διαφορές αφορούν τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας λόγω του νέου πλαισίου και της αεροδυναμικής, αλλά αυτό θα το δείξουν οι χρόνοι και οι εντυπώσεις των αναβατών.”

WSBK Panigale V4R Jerez Test

Ο Zambenedetti πρόσθεσε επίσης, “Θέλουμε να καλωσορίσουμε θερμά τον Iker. Αυτές τις ημέρες, πρέπει να επικεντρωθούμε στο πώς αισθάνεται με τη νέα μοτοσυκλέτα. Πιστεύω ότι έχει μεγάλο ταλέντο και με τη νέα σύνθεση της ομάδας, ελπίζω να βρούμε σύντομα τον ιδανικό τρόπο να δουλέψουμε μαζί στο υψηλότερο επίπεδο.”

WSBK Panigale V4R Jerez Test

Η Ducati δείχνει έτοιμη να μπει στη σεζόν του 2026 με φρέσκια ενέργεια, τεχνολογική υπεροχή και φιλοδοξία να διατηρήσει τον τίτλο στην κορυφή του WorldSBK. Με την Panigale 2026, το εργοστάσιο του Borgo Panigale υπόσχεται μια μοτοσυκλέτα πιο εξελιγμένη, πιο ισορροπημένη και πιο κοντά από ποτέ στην τεχνολογία του MotoGP.

WSBK Panigale V4R Jerez Test