MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Ο Jules Danilo στα WorldSSP

Μετά από μια δύσκολη χρονιά!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/12/2018

Ο Jules Danilo ξεκίνησε την καριέρα του συμμετέχοντας για πρώτη φορά στη Moto3, αντικαθιστώντας τον τραυματισμένο Danny Webb το 2013. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να μπει ενεργά στο πρωτάθλημα με την Ambrogio Racing, έχοντας για team mate τον Brand Binder, ενώ το 2015 υπέγραψε με την Ongetta-Rivacold όπου παρέμεινε μαζί της για τρία χρόνια. Στο περσινό πρωτάθλημα συμμετείχε για πρώτη φορά στη Moto2 με την Nashi Argan SAG, έχοντας αποκτήσει αρκετή εμπειρία απ’ την μικρότερη κατηγορία, ενώ από του χρόνου κάνει στροφή στην καριέρα του. Ειδικότερα, ο 23χρονος αναβάτης υπέγραψε συμβόλαιο με την CIA Landlord Insurance Honda και θα αγωνίζεται με την CBR600RR στα WorldSSP. Έτσι, μετά από μια δύσκολη αγωνιστική χρονιά ο Γάλλος είναι έτοιμος για νέες προκλήσεις και σε δηλώσεις του ανέφερε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα γίνω μέλος της CIA Landlord Insurance Honda του χρόνου. Η ομάδα έχει πολυετή εμπειρία στους αγώνες και πάντοτε είχε καλά αποτελέσματα και είμαι χαρούμενος που θα είμαι μέλος της. Είμαι σίγουρος πως με τον team mate μου, Simon, μοιραζόμαστε τις ίδιες φιλοδοξίες και θέλουμε να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης. Μετά από μια δύσκολη σεζόν στη Moto2 είναι σημαντικό για μένα να κάνω μια νέα αρχή μέσω αυτή της ευκαιρίας”. Εν όψει του χειμερινού διαλλείματος απ’ τους αγώνες αναφέρθηκε στα σχέδια του λέγοντας: “Ο χειμώνας θα είναι μικρότερος απ’ ότι συνήθως, έτσι θα προπονηθώ όσο πιο σκληρά μπορώ ώστε να είμαι όσο το δυνατόν σε καλύτερη φόρμα και έτοιμος για τον αγώνα του Phillip Island. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν ώστε να πραγματοποιηθεί η μετάβασή μου και ανυπομονώ για την ερχόμενη χρονιά”.