MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Νέο κεφάλαιο για την Go Eleven Team

Νέα μοτοσυκλέτα και νέος αναβάτης!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/11/2018

Η ιδιωτική ομάδα της Go Eleven αποφάσισε από την επόμενη σεζόν του πρωταθλήματος να αλλάξει ριζικά. Έτσι, από του χρόνου θα αφήσει πίσω της την πολυετή συνεργασία της με την Kawasaki και θα χρησιμοποιεί πλέον τη Ducati Panigale V4R, ενώ παράλληλα ο Eugene Laverty θα πάρει τη θέση του αναβάτη της ομάδας. Σε δηλώσεις του ο Ιρλανδός αναβάτης εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και την ανακούφισή του λέγοντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος που μπήκα στην Go Eleven Team και θα οδηγήσω τη νέα Ducati Panigale V4R το 2019! Οι τελευταίες πέντε εβδομάδες ήταν μια πολύ στρεσσογόνα περίοδος για μένα, έτσι είναι υπέροχο που μπόρεσα να εξασφαλίσω μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα! Η υποστήριξη της Ducati είναι καθησυχαστική και είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε το πακέτο για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης, την επόμενη σεζόν. Χάρη στον Denis Sacchetti και όλα τα μέλη της Go Eleven Team που πιστεύουν σε μένα.” Απ’ τη μεριά της η ομάδα θεωρεί πως είναι τιμή της να έχει για αναβάτη της τον Laverty και προνόμιο, ενώ παράλληλα δεν έκρυψε το γεγονός πως από καιρό τώρα είχε βλέψεις για τη συνεργασία της μαζί του. Με το βιογραφικό του Eugene να αποτελείται από 56 βάθρα, 25 νίκες, δύο πρωταθλήματα στα WorldSSP και ένα στα WorldSBK το 2013 είναι λογικό να αποτελεί αντικείμενο πόθου για κάθε ιδιωτική ομάδα. Ο Team Manager Dennis Sacchetti, αναφέρθηκε τόσο στην πορεία της ομάδας αλλά και στην συνεργασία με τον Ιρλανδό αναβάτη λέγοντας: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και χαρούμενος, δουλέψαμε πολύ σκληρά και στο τέλος τα καταφέραμε! Η Ducati αποτελεί το ιταλικό όνειρο κάθε μοτοσυκλετιστή, είδα τη μοτοσυκλέτα και είναι πανέμορφη! Μετά τις πρώτες δοκιμές οι εντυπώσεις των αναβατών ήταν μονάχα θετικές. Ο Laverty είναι ένας πολύ δυνατός αναβάτης, τον θαυμάζω και τον εκτιμώ πολύ. Είναι τιμή μου και μεγάλη ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του, καθώς πιστεύω πως αυτό τον χρόνο θα έχουμε πολλά να μάθουμε και θα διασκεδάσουμε. Με τον Eugene συμφωνήσαμε άμεσα, καθώς οι προθέσεις μας είναι κοινές, αισθάνθηκα την επιθυμία του και τα κατάλληλα κίνητρα ώστε να δεχτεί μια τόσο σημαντική πρόκληση. Ανυπομονώ να αρχίσουμε!” 

Ο Gianni Ramello, επικεφαλής της ομάδας απ’ τη μεριά του ανέφερε: “Είχαμε έντονες διαπραγματεύσεις αυτές τις μέρες αλλά μπορούμε επιτέλους να πούμε ότι θα τρέχουμε με μια εμβληματική ιταλική φίρμα! Η Ducati πάντοτε θεωρείτω status symbol στους αγώνες ταχύτητας και τώρα είναι στο χέρι μας να μην απογοητεύσουμε την εταιρεία απ’ το Borgo Panigale και το κοινό. Με μεγάλη ευχαρίστηση διασφαλίσαμε τη συμφωνία με τον Eugene Laverty, έναν αναβάτη με μεγάλη εμπειρία, που είναι γρήγορος και κερδίζει! Ο Eugene πιστεύει στα σχέδια μας και στην ανάπτυξη μας, ενώ παράλληλα δεν υπάρχουν πολλοί αναβάτες αυτού του βεληνεκούς που θα συμφωνούσαν να αγωνιστούν σε μια ιδιωτική ομάδα! Φέρουμε μεγάλη ευθύνη και για μας είναι μια νέα εμπειρία, η αποκορύφωση μια δεκαετής δέσμευσης σε διάφορα πρωταθλήματα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τη Ducati Corse, τον κ.Paolo Ciabatti και τον κ.DallIgna για αυτά που έκαναν ώστε να έχουμε τη μοτοσυκλέτα. Θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να μην τους απογοητεύσουμε!”

Παράλληλα απ’ τις δηλώσεις του δεν απουσίαζε και η αναφορά του στον πρώην αναβάτη της ομάδας που αναφέρθηκε σε αυτόν με τα καλύτερα λόγια καθώς για την συνεργασία του με την Kawasaki ειδικότερα είπε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Dorna και τον Gregorio Lavilla που μας έδωσαν τη θέση και πίστεψαν στην επιθυμία μας να κάνουμε αυτό το άλμα. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Kawasaki, με την οποία συνεργαζόμασταν για οκτώ χρόνια. Μερικές φορές πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετικά μονοπάτια και να νέα συναισθήματα, όμως αυτό δεν είναι το αντίο, σχεδιάζουμε κι άλλα πράγματα. Με λύπη, δυστυχώς, πρέπει να πω αντίο και να ευχαριστήσω τον Romans, έναν χρυσό άνθρωπο, απλό και εξαιρετικό αναβάτη που μας έκανε περήφανους. Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να τον κρατήσουμε μαζί μας, αν γινόταν θα το έκανα πρόθυμα καθώς του είχα αδυναμία. Η ομάδα δεν ξεχνά και δεν αποκλείεται στο κοντινό μέλλον τα μονοπάτια μας να ξαναδιασταυρωθούν, κάτι στο οποίο δεσμεύομαι προσωπικά. Του εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου καλή τύχη, καθώς του αξίζει!”

Ετικέτες