MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Kenan Sofuoğlu: Τέλος αγωνιστικής καριέρας!

Αποσύρεται ο Τούρκος πρωταγωνιστής του WSSP
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/5/2018

Το παγκόσμιο supersport είναι πρωτάθλημα που η Τουρκία είχε πλήρως επικρατήσει μέσα από την υπεροχή του Kenan και της Kawasaki, ένας συνδυασμός που επέφερε σοδιά πέντε τίτλων σε μία δεκαετία και εξαιτίας συγκυριών και μόνο, δεν ήταν τουλάχιστον έξι ή και παραπάνω. Με σωρεία νικών και διακρίσεων, ο Sofuoğlu θεωρείται ξεκάθαρα ο καλύτερος του WSSP, όμως την απόσυρσή του από τους αγώνες την θεωρούσε δεδομένη από πέρσι.

Με μία ανακοίνωση που αφήνει ερωτηματικά ως προς την πληρότητα της εξουσίας του Recep Tayyip Erdoğan, ο Sofuoğlu ανακοίνωσε όπως σύμφωνα με τις επιθυμίες του προέδρου της χώρας(!) και της οικογένειάς του, αποσύρεται από τους αγώνες!

Θυμίζουμε πως το ’17 έχασε δύο αγώνες εξαιτίας τραυματισμών, ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα πηγαίνει προς τα πίσω, το ’15 όταν στο Phillip Island είχε μία τρομακτική πτώση. Στις 30 Σεπτεμβρίου πέρσι, ο Sofuoğlu έσπασε τον μηρό του σε τρία σημεία και μεταφέρθηκε αεροπορικώς στην Τουρκία για επέμβαση, όπου οι γιατροί του είπαν να περπατήσει με πλήρη φόρτιση στις πέντε εβδομάδες και να αγωνιστεί μετά από δώδεκα εβδομάδες. Ο Kenan όμως πήγε στον τελευταίο αγώνα του Κατάρ στις 5 εβδομάδες, έτρεξε, και συγκέντρωσε τους βαθμούς βγαίνοντας δεύτερος στο πρωτάθλημα με μία ηρωική συμμετοχή!

Η προσωπική του ζωή είναι γεμάτη δύσκολες καταστάσεις, καθώς ο Kenan έχει χάσει δύο αδέρφια από ατυχήματα αλλά κι έναν γιο μόλις τεσσάρων μηνών επίσης από ατύχημα, λίγο πριν την επέτειο των δύο ετών από τον γάμο του. Από τις τεράστιες αυτές τραγωδίες, η οικογένεια Sofuoğlu είναι πλέον ιδιαίτερα ενωμένη και πλήρως ευαισθητοποιημένη απέναντι σε μελλοντικούς τραυματισμούς, ζητώντας από τον Kenan το μικρότερο δυνατό ρίσκο, παίρνοντας έτσι την κοινή απόφαση να αποσυρθεί νωρίτερα από αυτό που είχε σκοπό, στα 20 χρόνια της αγωνιστικής του δράσης.

Ωστόσο ο ίδιος ο Kenan αναφέρει πως εκτός από την οικογένεια, πήρε σαφείς εντολές από τον πρόεδρο της χώρας να σταματήσει τους αγώνες, καθώς θέλει να βρίσκεται σε ετοιμότητα χωρίς τραυματισμούς, για να συνεχίσει την προετοιμασία αυριανών πρωταθλητών!

Ο Sofuoğlu μπορεί να φεύγει από την αγωνιστική δράση, αλλά όχι και από τους αγώνες. Θα αφοσιωθεί πλέον στην σχολή οδήγησης στην Τουρκία, όπου η φήμη του είναι τεράστια, προετοιμάζοντας τους μελλοντικούς αναβάτες της χώρας.

Ταυτόχρονα όμως θα είναι ενεργό μέλος της Kawasaki Puccetti Racing team με βαθιά εμπλοκή στους αγώνες, από την προετοιμασία των αναβατών, μέχρι την προετοιμασία της μοτοσυκλέτας και των ρυθμίσεων για κάθε πίστα ξεχωριστά.

Ουσιαστικά η απόσυρση του Kenan από την ενεργό δράση, θα φέρει πολλαπλασιασμό Τούρκων αναβατών, καθώς ήδη προετοιμάζει αναβάτες, ικανούς να συνεχίσουν την εμφάνιση στο WSBK, πάντα με τις επιθυμίες του.. Προέδρου!

Ο Kenan θα αγωνιστεί στις 12-13 Μαΐου στην Imola, όπου και θα αποχαιρετήσει την ενεργό δράση..

Ετικέτες