MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Μνημείο στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden (φωτό+σχέδια)

Θα είναι έτοιμο ανήμερα της επετείου…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2018

Το δημοτικό συμβούλιο του Misano, ενέκρινε την εγκατάσταση ενός μνημείου στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden, δωρίζοντας ένα κομμάτι γης και επιβλέποντας τον χώρο.

Το μνημείο θα τοποθετηθεί στην συμβολή των οδών, Ca’ Raffaelli και Tavoleto, ακριβώς εκεί που έγινε το δυστύχημα, με το δημοτικό συμβούλιο να ορίζει υπεύθυνο συντήρησης και επιτήρησης έναν από τους πολύ καλούς φίλους του Nicky Hayden, τον πρώην μηχανικό της Repsol Honda, Denis Pazzaglini. Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα, ώστε τα πάντα να είναι έτοιμα έως την 22α Μαΐου.

Ο «Κήπος του Nicky Hayden» όπως πλέον θα είναι η αναφορά στους χάρτες, εγκρίθηκε με άμεση διαδικασία από τον δήμαρχο Stefano Giannini, μόλις εκείνος πήρε την πρόταση που του κατέθεσαν φίλοι του Nicky Hayden. Ο πρώην μηχανικός Denis Pazzaglini που έχει αναλάβει την συντήρηση και την επίβλεψη, είναι ντόπιος και γνώρισε τον Nicky από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε να εργάζεται ως μηχανικός. Η δυο τους ανέπτυξαν δυνατή φιλία, με τον Pazzaglini να είναι ένας από τους τελευταίους ανθρώπους που συνομίλησε ο Hayden, και η μοίρα τους θα συνεχίσει να συνδέεται, έστω και με αυτό τον τρόπο, όπως είπε συγκινημένος ο πρώην μηχανικός.

Το σημείο θα υποστεί ελαφριά μετατροπή, καθώς θα δημιουργηθεί μονοπάτι, θα τοποθετηθούν παγκάκια, πινακίδες υπόδειξης και νέος φράκτης

O Nicky Hayden είχε τραυματιστεί πέρσι σοβαρά, όταν τον χτύπησε αυτοκίνητο την ώρα που έκανε ποδήλατο, μία από τις αγαπημένες του μορφές άσκησης.

Υπέκυψε λίγες μέρες αργότερα στα τραύματά του

Το επίσημο πόρισμα του ατυχήματος

 

Nicky Hayden (1981-2017): "Ο πρωταθλητής της καρδιάς μας"